Mitä tästä miehestä pitäisi ajatella?
Olen tavannut upean miehen, jonka kanssa koen erityistä yhteyttä. Hän ei ole kuitenkaan tehnyt elettäkään fyysisen läheisyyden suhteen, emme ole siis pussailleet, saatika seksiä harrastaneet. Olemme käyneet pitkiä keskusteluja, hän vie minua syömään, olemme käyneet museossakin. Meidän välillä selkeästi on jännitettä, hymyileviä katseita, jotka tuntuu mahan pohjassa. Tapaamme 1-2 kertaa viikossa. Minulla on jotenkin tosi turvallinen olo miehen kanssa, mutta mietin, onko tässä jotain sellaista, mitä en näe. Vai olenko vain tavannut miehen, joka haluaa kunnioittaa minua, ja antaa siis fyysisen läheisyyden odottaa?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Kauanko tätä on jatkunut?
Reilu kolme viikkoa. Nyt kun mietin, niin eihän se ole kovin pitkä aika kylläkään. :)
Monia mahdollisia syitä:
-kokematon
-pieni penis
-homo
-ei pidä sua viehättävänä
Otat vaan kullin suuhun ja alat imeä. Siitä se sitten etenee. Jos ei etene, niin voin kyllä tulla panemaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Otat vaan kullin suuhun ja alat imeä. Siitä se sitten etenee. Jos ei etene, niin voin kyllä tulla panemaan sua.
Hohhoijaa...
Ehkä mies kunnioittaa sinun lisäksesi itseään?
Vierailija kirjoitti:
Monia mahdollisia syitä:
-kokematon
-pieni penis
-homo
Niin tai ehkä maailmassa on vielä jäljellä muutama herrasmies, jotka eivät läähätä vain istapimujen perään vaan näkevät naisen ihmisenä
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies kunnioittaa sinun lisäksesi itseään?
Mulla tuli myös mieleen, että on miehiä, jotka eivät halua heti edetä.
Miehenkö se kaikki pitää tehdä, ap on vaan joku perunasäkki jota raahaa mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilu kolme viikkoa. Nyt kun mietin, niin eihän se ole kovin pitkä aika kylläkään. :)
Olette tapailleet 1-2 kertaa viikossa, n. kolmen viikon ajan? Eihän noita tapaamiskertoja nyt niin montaa vielä ole, että jotain pitemmän päälle pitäisi ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette tapailleet 1-2 kertaa viikossa, n. kolmen viikon ajan? Eihän noita tapaamiskertoja nyt niin montaa vielä ole, että jotain pitemmän päälle pitäisi ihmetellä.
Niin, laskin juuri, että kuusi kertaa ollaan tavattu yhteensä
On se maailma muuttunut, ennen naiset antoi odottaa pussailua ja seksiä mutta nykyään niitä pitäisi heti olla jyystämässä ja mies on outo, ellei käy heti kimppuun.
Saattaa olla aviomies, joka vasta miettii pettämistä. Kerää rohkeutta.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla aviomies, joka vasta miettii pettämistä. Kerää rohkeutta.
No se ei ole. Olen käynyt hänen kotonaan, ja siellä ei varmasti asu naista. Ja muutenkin tiedän miehet taustat aika hyvin
Tapahtuiko tämä sen jälkeen kun esittelit poikaystäväsi Jamalin ja lapsesi Tenhon, Muhammedin ja Abdin?
Jos aiemmin olet hypännyt heti sänkyyn uusien tuttavuuksien kanssa, niin kokemus voi olla hämmentävä. Ole itse aloitteellinen, jos haluat.
Minähän haluaisin juuri tuollaisen miehen. Ei mua kiinnosta vaikka sillä olisi pieni penis, kunhan ei tarvitse kiirehtiä seksiä ja henkinen yhteys on olemassa. Mun kohdalla suhteet kaatuu aina siihen, että mies alkaa painostaa seksiin ja siinä vaiheessa ahdistun. Ole kiitollinen, kun olet löytänyt tuollaisen miehen. Tietysti aina kun joku tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, alkaa herätä epäilyksiä. Se on ihan luonnollista. Terve järki täytyy pitää mukana kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monia mahdollisia syitä:
-kokematon
-pieni penis
-homo
Niin tai ehkä maailmassa on vielä jäljellä muutama herrasmies, jotka eivät läähätä vain istapimujen perään vaan näkevät naisen ihmisenä
Ehkä, mutta ei heitä kauaa ole, kun tässäkin ap ihmetteli, kun mitään ei miehen puolelta tapahdu.