Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taipuisat hiukset

Vierailija
11.01.2021 |

Keskustelua aiheeseen liittyen, esim. miten peset ja hoidat, muotoiletko mitenkä, mitä tuotteita käytät, yleensä mitä mieltä olet sellaisesta hiuslaadusta?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita taipuisa hiuksisia? :) Ap

Vierailija
22/54 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Elävät ihan omaa elämäänsä. Kostealla ilmalla sojottaa sinne tänne. Ongelmana on se, että ovat kuivat. Mitä hyvää hajusteetonta hiuksiin jätettävää hoitoainetta löytyisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Olen curly girl myös, mutta teen sen yksinkertaisella tavalla. Tykkään pöyheästä leijonanharjasta, ja cg:lla saan sellaisen. Nyt hiuman pidempi kuin tämä https://www.wish.com/product/5be52f25997db2264ea3ad6d?hide_login_modal=…

Vierailija
24/54 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä. Elävät ihan omaa elämäänsä. Kostealla ilmalla sojottaa sinne tänne. Ongelmana on se, että ovat kuivat. Mitä hyvää hajusteetonta hiuksiin jätettävää hoitoainetta löytyisi?

Four Reansons No Nothing Sensitive Moisture Mist 250ml

LV Kosteuttava hoitosuihke 150ml

Nämä löytyi googlettamalla. Luulisin, että olisivat hyviä (:  kokeilemalla selviää, sopiiko just itselle. Ap

Vierailija
25/54 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vastaa.

Cutrinin bio+ on hyvä hoitoaine.

Vierailija
26/54 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo LV tekee ihan älyttömän tahmeaksi eikä harja mene enää läpi... tuota toista voisi kokeilla.

Vierailija
27/54 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/54 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ hoitosuihke Angry Birds hajusteeton 150ml

Tälläinen löytyi vielä googlettamalla. (: Ap

Vierailija
29/54 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, tämä ei ole CG- metodin keskustelunaihe, eikä sen mainostamiseen, sille on olemassa omat ryhmänsä (: toki täällä saa sanoa aiheesta, mutta edelleen tämä aihe ei koske sitä CG- metodia ja pidetään tämä keskustelu taipuisissa hiuksissa. (: Ap

Vierailija
30/54 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taivu tarpeeksi curly girliin. Xz nokkosta käyttänyt ja on hyvin sopinut. Kihartuisi varmasti jos jaksaisin yrittää.

Vierailija
31/54 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
32/54 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä nähnyt hiuksia, jotka eivät olisi taipuisia. Millaisia ovat aloittajan  ehkä tarkoittamat ei-taipuisat? Sellaisiako että jos vähänkin taivuttaa niin napsahtavat poikki? Miten sellaisia hiuksia kenelläkään voi ylipäätään olla päässään?

Esimerkiksi Kiinalaisilla naisilla on yleensä ihan piikkisuorat hiukset. He voivat leikata esimerkiksi tasaisen otsatukan, mitä kadehdin. Itse en voi. Jos minä haluaisin itselleni sellaisen otsatukan, se vaatisi suoristusrautaa ja kosolti hiuskiinnettä, ettei ala kosteuden (esimerkiksi ihan vaan otsahikoilun voimasta) käyristyä ja muuttua sellaiseksi "vauvakiehukraksi" otsalle. Minulla vaan alkaa aina tulla sellaisia outoja vietereitä  ja töyhtöjä päähän, jos annan hiusteni elää vapaasti omaa elämäänsä. Riittää, että on ilmankosteus korkealla. 

Vierailija
33/54 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan käytän syväpuhdistavia shampoita ja hiuspohjan kuorintoja, puhdistavat tehokkaasti ja hiukset/hiuspohja tykkää (: Ap

Vierailija
34/54 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
35/54 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on enemmänkin luonnonkiharat hiukset ja niitä pesen usein kiharoille tarkoitetulla shampoilla. On monia shampoita ja hoitoaineita, kun olen huomannut, että nämä karkeat hiukset tarvitsevat hoitojen vaihtelua. Sitten laitan pyyhekuiviin hiuksiin kiharoille tarkoitettua muotoainetta ja puristelen. Annan kuivua ja joskus vähän päälle vahaa tai hiuslakkaa suihkutan, että pysyy kohdillaan. Vähän pöyhentelen vain käsillä.

Vierailija
36/54 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoi

Vierailija
37/54 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuotteita käytätte taipuisten hiusten hoitamiseen/pesemiseen? Ap

Vierailija
38/54 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frantsilan tuotteet pesuun ja vesi muotoiluun.

Vierailija
39/54 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
40/54 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melko voimakkaasti luonnonkiharat hiukset. Ennen pidin hiukseni pidempinä ja suoristin niitä raudalla. Nykyään minulla on lyhyt kerrostettu polkkatukka ja annan hiusteni kihartua.

Pesen hiukset parin päivän välein. Käytän XZ kauraöljyshampoota ja hoitoainetta ja toisinaan yhtä todella hoitavaa hoitoainetta. Pesun jälkeen harjaan hiukseni ja levitän niihin kampaamosta ostettua hiuksiin jätettävää luonnonkiharoille hiuksille tarkoitettua hoitovoidetta. Sen jälkeen puristelen hiuksiani ja annan niiden rauhassa kuivua. Seuraavana aamuna vain sormin hieman kampailen tukkaani, en missään nimessä käytä hiusharjaa sillä se vain hajottaisi kiharat suortuvat ja saisi hiukseni näyttämään todella pörröisiltä.