Myisinkö Fortumin osakkeet?
Kommentit (20)
Mulla on Fortumit niin paljon voitolla, että en viitsi myydä kun tulisi nii n paljon veroja maksettavaksi.
Mulla 40% voitolla, ja veroja tietty tulee, mut en haluaisi tappioitakaan. Ja ainahan ne voi ostaa takaisin, jos ja jos.
Vierailija kirjoitti:
Et myy vielä
Ok, en sit jos niin sanot.
Mitä sun kristallipallo sanoo asiasta muuta?
Minä myin pois siinä vaiheessa, kun Fortumista tuli Uniper kauppojen myötä suuri kivihiilen käyttäjä. Ei sopinut omaan maailmankuvaani.
24 analyytikosta vain viisi on myyntiin päin kallellaan. Osa ostaisi lisää ja 10 pitäisi entiset. Jos minulla niitä olisi, niin pitäisin toistaiseksi.
Myin perjantaina ja ajattelin ostaa nyt uudestaan. Eletään vissiin taas koronan pohjaa. Kyllä ne lähtee nousuun, kun tästä elvytään.
Eikö Fortum saanut Intiasta jonkun ison voimalaitoksen rakennusprojektin? Onnistuivat neuvottelemaan sen itselleen.
Nonni, kävin ostamassa viimeisillä rahoillani Fortumia. Oli ennen myyntiä ainut sijoitus, josta tuli hiukan voittoakin.
Osakkeet ovat arpapeliä. Ei tässä voi muuta kuin nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et myy vielä
Ok, en sit jos niin sanot.
Mitä sun kristallipallo sanoo asiasta muuta?
Reipasta nousua on luvassa muutaman kuukauden sisään.
Vierailija kirjoitti:
Minä myin pois siinä vaiheessa, kun Fortumista tuli Uniper kauppojen myötä suuri kivihiilen käyttäjä. Ei sopinut omaan maailmankuvaani.
Hohhoijaa taas. Vastuulliset yritykset ovat toistaiseksi vain myyntikikka, sanahelinää ja naiset ostavat. Niin kauan kuin "vastuullisuus" ei näy tilinauhassa, niin ostan.
Vierailija kirjoitti:
Myin perjantaina ja ajattelin ostaa nyt uudestaan. Eletään vissiin taas koronan pohjaa. Kyllä ne lähtee nousuun, kun tästä elvytään.
Koronan pohjaa? Give me a break. Hyvinhän niillä on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan yleisesti. Fortumilla on mennyt hyvin. Tänään on ollut laskua tosin monilla osakkeilla.
Hyvä, että satuin tähän ketjuun. Aamulla ajattelin ostaa Fortumia ennen pörssin sulkeutumista, melkein meinasin unohtaa koko jutun. Oli kiire päivä lasten asioita hoitaessa. Nyt kerkesin kaupoille vielä. Hyvään hintaan ostin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli noita uusia kantoja koronasta, niin kurssit ovat tippuneet. Viikon lopulla alkaa toivottavasti taas nousemaan päin. Olen optimisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan yleisesti. Fortumilla on mennyt hyvin. Tänään on ollut laskua tosin monilla osakkeilla.
Hyvä, että satuin tähän ketjuun. Aamulla ajattelin ostaa Fortumia ennen pörssin sulkeutumista, melkein meinasin unohtaa koko jutun. Oli kiire päivä lasten asioita hoitaessa. Nyt kerkesin kaupoille vielä. Hyvään hintaan ostin.
*kaupoille*, kuulostaa hassulta. Ihan kuin kävelisi kori kädessä marketin käytäviä. Tai niinhän se taitaa mennä.
Jokainen meistä suomalaisista omistaa fortumia valtion kautta 1500€lla, joten toivon menestystä vaikken henk. koht. omistakaan.
Uniper on mikä on, tuskimpa ne tehtaat sen enempää/vähempää saastuttaa oli omistaja kuka tahansa. Sitä paitsi Fortumhan tai siis Uniper sulkee jatkuvasti hiililaitoksiaan ja uusia ei tietenkään enää tule. Tarkistin juuri asian ja 96% fortumin tuottamasta sähköstä on hiilidioksidipäästötöntä.
Myyn ite ainakin heti kun saan sijotuksen voitolliseksi. Saas nähä tuleeko se päivä koskaan.