Kadun suunnattomasti päähänpistoani värjätä hiukseni hennalla, kuinka saan haalistettua väriä asap?
Tämä on ruosteinen puna ja syvän tumma. Tähänhän ei käsittääkseni voi nyt mitään muuta väriä päälle laittaa?
Kommentit (34)
Voi laittaa ihan hyvin muun värin päälle. Ainoa vaan että vaalennus tai värinpoisto on sellaisia, että voi lähteä huonosti ja epätasaisesti. Tummennus kyllä toimii hyvin päällä.
Henna ei lähde pois tärpätilläkään. Kannattaisko miettiä ennen kun tekee jotain?
Jos käyttäisit värinpoistoa, voisit varautua ajelemaan vaikka itsesi kaljuksi - värinpoisto on hiusten "kuolema". Vetyperoksidi vasta värjättyihin tuho sekin. Hyvä kampaaja voisi tehdä SÄVYN tuunauksen. Jos kokeilet ensin itse, tod.näköisesti pilaat vain enemmän ja sitten kuitenkin lopulta maksat kampaajalle.
Käytät vaan pipoa ulkona, ja lippistä sisällä.
Ootteko mielestänne hauskoja noiden vastausten kanssa?
Itse koittaisin laittaa vaaleita raitoja ihan pikkaisen, sekin keventäis?
Värjää tummemmalla kasvivärillä päälle. Toimii.
Hennaa on vaikea saada pois tukasta. Muut värit eivät tartu siihen. Olen lukenut että askorbiinihappo, apteekista osta pari pussia ja sekoita shanpooseen ja hiuksiin ja anna olla pari tuntia ja huuhtelet ja hoitoainetta. Se on ehkä paras keino vaalentaa väriä ja saada hennaa pois. On myös hellävaraisempi hiuksille kuin värinpoisto.
Ne on vaan jotkut hiukset, mitä väliä? Anna olla, kyllä se ajan kanssa lopulta haalistuu ja kasvaa pois.
Askorbiinihappoa kaupasta, toimii!! Netissä on paljon ohjeita kuinka sitä käyttää. Mutta periaate on siis se, että sekoitat tuota shampoon joukkoon, laitat päähösi, annat vaikuttaa pitkään ja peset pois ja laitat tehohoidon hiuksiin. Poistaa värikerrostumia tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko mielestänne hauskoja noiden vastausten kanssa?
Itse koittaisin laittaa vaaleita raitoja ihan pikkaisen, sekin keventäis?
Ei tuo oma neuvoskaan kovin järkevä ole.
Googlaa hiusten vaalennus askorbiinihapolla. Paljon neuvoja. Hennan päällevei mikään väri tartu, joten älä värjää. Googlaa hiusten vaalennus askorbiinihappo( c vitam.) On paljon ohjeita. Apteekista saa.
Onneksi värjäsit vaan hiukset. Ne sentään kasvaa ja uudistuu.
Vierailija kirjoitti:
Askorbiinihappoa kaupasta, toimii!! Netissä on paljon ohjeita kuinka sitä käyttää. Mutta periaate on siis se, että sekoitat tuota shampoon joukkoon, laitat päähösi, annat vaikuttaa pitkään ja peset pois ja laitat tehohoidon hiuksiin. Poistaa värikerrostumia tehokkaasti.
Korjaus: apteekista, ei kaupasta. Ja kysy tiskiltä, yleensä antavat "tiskin takaa" sen.
Hennan päälle ei tartu mikään hiusväri, ei vaalentaminen hiusväreillä. Ainut mikä auttaa on askorbiinihappo. Kaupasta tai apteekista. Se on hellävarainen hiuksille. Googlaa askorbiinihappo hiusten vaalentaminen. Poistaa hennaa parhaiten. Sitä voi olla ruokakaupassakin. Muista hoitoainetta lopuksi.
Henna haalistuu kuukaudessa parissa pesujen myötä. Anna olla vaan.
Vetyperoksiidi on hyvä, jos sitä ei satu olemaan kotona, niin akkuhappo on kans ihan toimiva.