Millainen nainen tivaa miehensä mielipidettä julkkisnaisten ulkonäöstä?
Ja vielä kuvittelee saavansa rehellisen vastauksen.
Kommentit (12)
Mun mies harrastaa tuota. Olen oppinut jo vastaamaan kysymyksiin jostain esim. elokuvan tai sarjan näyttelijän, tai vaikka urheilijan, ulkonäöstä, että ei ole mun makuun yhtään, vaikka olisikin. Koska joskus kun olen erehtynyt sanomaan kysyttäessä että onhan se komea, on tullut valtava epävarmuus- ja hermostuskohtaus miehelle. On alkanut esim. miettiä että on itse ihan eri näköinen ja tuonko näköisistä sinä oikeasti tykkäät ja minuun olet vain tyytynyt, varmaan kuvittelet noita tummia laatikkoleukoja kun naidaankin jne. Ei jaksa sellaista draamakohtausta.
Me puhutaan miesystäväni kanssa usein julkkisnaisten ulkonäöstä. Meillä ei ole yhtään sama maku😂
En kylläkään tivaa, mutta saatan kysyä. Saan uskoakseni aina rehellisen vastauksen. Olemme molemmat terveitsetuntoisia aikuisia jotka ymmärrämme estetiikan päälle. Meillä on kyllä aika erilainen maku miehen kanssa, kuten vastaaja 6 on myös huomannut miehensä kanssa. En koe hetkeäkään ettäkö se että mieheni kokee jonkun julkkisnaisen seksikkääksi tai kauniiksi olisi minulta jotenkin pois. Hassu ajatus.
Ei minua ainakaan haittaa jos mies ihailee jotain julkkisnaista ja sanoo sen. Saahan se tykätä siinä missä itse pidän joitain julkkismiehiä hyvännäköisinä, tästä ei meillä ole koskaan tullut ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan haittaa jos mies ihailee jotain julkkisnaista ja sanoo sen. Saahan se tykätä siinä missä itse pidän joitain julkkismiehiä hyvännäköisinä, tästä ei meillä ole koskaan tullut ongelmaa.
Aikuisia ihmisiä ja aikuinen suhde.
Vierailija kirjoitti:
Typerä lehmä
Millainen ihminen nimittelee toisia noin rumasti?
riidanhaluinen