Milloin luulet lähteväsi taas ulkomaille seuraavan kerran?
Kommentit (27)
Willi veikkaus.... aikaiintaan keväällä 2025?
Tiedän lähteväni toukokuussa. Työmatka ja työnantaja on lupautunut järjestämään testit, rokotukset ja todistukset tarvittaessa.
Jos nyt saadaan rokotukset hyvälle mallille tämän vuoden aikana ja mitään takapakkia ei tule, niin ehkä ensi vuonna tai sitä seuraavana eli 2022-2023. En tosin meinaa lentää.
Olen viimeksi ollut ulkomailla 2006. En pidä tarpeelllisena lähteä lähitulevaisuudessa.
Aikaisintaa kesällä 2022.
Voi mennä myös pitempään, ei vielä tiedä.
Olen tälläkin hetkellä Singaporessa. Kyllä on mukava matkustaa nyt kun ei ole paljon ketään missään lentokentillä, lentokoneissa ja hotelleissakin on tilaa.
Parin viikon päästä lähdetään. Omalla matkailuautolla.
Ehkäpä ensi vuonna, tai sitä seuraavana, tai sitä seuraavana. Ei ole mitään kiirettä, taidan päästää matkakuumeen riivaamaat ensin.
Syksyllä -21 voisin käydä Kreikassa, mutta ei ole aikomusta varata mitään etukäteen.
Eniten toivon, että Kanadassa asuva siskoni perhe pääsee tänä vuonna Suomeen. Ei olla nähty pian kahteen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän lähteväni toukokuussa. Työmatka ja työnantaja on lupautunut järjestämään testit, rokotukset ja todistukset tarvittaessa.
Jos Covid-rokotusta tarkoitat, niin sitä ei mikään työnantaja sulle pysty järjestämään.
Voi olla että keväälläkin joku reissu, siitä en ole vielä päättänyt.
Miksi lähtisin ulkomaille?? Pillua saa kyllä kotimaastakin ihan tarpeeksi ja erittäin laadukasta.
Joka vuosi matkusta, siihen ei tule muutosta.
Minä lähden, koska minulla on kaksi kotimaata.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähtisin ulkomaille?? Pillua saa kyllä kotimaastakin ihan tarpeeksi ja erittäin laadukasta.
Paljon muuta ei sitten saakaan jos laatua haluaa. Kutakuinkin kaikki on suunnattu pieni- ja keskituloisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Covid-rokotusta tarkoitat, niin sitä ei mikään työnantaja sulle pysty järjestämään.
Työnantaja on HUS.
Heti kun thaimaa poistaa kahden viikon karanteenin.
Vuoden päästä helmikuussa, toivon näin.