Aitko katsoa uutta Sinkkuelämään jatkosarjaa?
Sex And The City palaa uudella nimellä And Just Like That...
Kiinnostaako sarja vielä? Ilman Samanthaa? Nähdäänkö sarjassa jokin Samanthan tyylinen hahmo, kuten hänen sisko tai serkku? Vai tuleeko ystävyysporukkaan joku uusi neljäs hahmo, joka on ihan erilainen? Vai keskitytäänkö vain tuttuun ydinkolmikkoon?
Millä mielin odotat sarjaa?
Kommentit (34)
Se kakkosleffa oli jo sen verran tuskaisaa katsottavaa etten välttämättä katso tätä uutta sarjaa ollenkaan.
En aio katsoa. Samantha oli ihan paras hahmo koko sarjassa. Muut ei kiinnosta.
Luin vasta nyt noista kariutuneen kolmannen elokuvan juonikuvioista. En kyllä YHTÄÄN ihmettele, ettei Kim Catrall halunnut tehdä kyseistä elokuvaa, vedoten roolihahmonsa juonikuvioon. Samantha olisi siis rakastunut Mirandan 14-vuotiaaseen(!) Bradyyn. Wtf? 😳 Onneksi tuota ei toteutettu.
Miksen voisi yrittää katsoa, mutta en minä mitään hbo:ta osta. Juuri katson Grace and Frankieta, Tyttökultiakin hiljattain katselin youtubesta.
Tämä on toimittajan tekemä aloitus, väkisin vääntöä 😒
SATC-lyhennys oli ihan toimiva, mutta uuden sarjan AJLT on ihan huono. Miksi nimi ylipäänsä muutetaan?
Vierailija kirjoitti:
Luin vasta nyt noista kariutuneen kolmannen elokuvan juonikuvioista. En kyllä YHTÄÄN ihmettele, ettei Kim Catrall halunnut tehdä kyseistä elokuvaa, vedoten roolihahmonsa juonikuvioon. Samantha olisi siis rakastunut Mirandan 14-vuotiaaseen(!) Bradyyn. Wtf? 😳 Onneksi tuota ei toteutettu.
Ei kai vaan SJP häärinyt käsikirjoittajana? Todella kuvottava juonikuvio, onneksi kieltäytyi.
Uudelleen "lämmitetyt" ideat eivät ole koskaan alkuperäisen veroisia. Voin katsoa uteliaisuudesta, mutta en usko että se on yhtä koukuttava kuin alkuperäinen.
Mikäli sarjassa on edes jotain omaperäistä, eikä väkisin väännettyä, se voi saada suosiota nuorempien katsojien keskuudessa? Rima on korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Uudelleen "lämmitetyt" ideat eivät ole koskaan alkuperäisen veroisia. Voin katsoa uteliaisuudesta, mutta en usko että se on yhtä koukuttava kuin alkuperäinen.
Mikäli sarjassa on edes jotain omaperäistä, eikä väkisin väännettyä, se voi saada suosiota nuorempien katsojien keskuudessa? Rima on korkealla.
Tai jospa siitä onnistuttaisiin tekemään (epäilen) keski-ikäisistä naisista kertova sarja keski-ikäisille naisille. Mutta taitaa käydä niin, että 5-kymppiset teineilevät tavalla, mikä hävettäisi 3-kymppisiäkin. Varmaan joku elämää suurempi kriisi koko kauden kantavana voimana, Mr. Big jättänyt likaiset sukat väärään paikkaan tai jotain muuta yhtä hurjaa.
Kun näin otsikon siitä, että sarja palaa, mutta ilman merkittävää hahmoa, oletin heti, että SJP eli Carrie ei ole mukana päätähtenä. Olin innoissani ja ilahtanut, koska Carrie oli hahmona ärsyttävin ja itsekeskeisin. Nyt voitaisin antaa kunnolla ruutuaikaa mielenkiintoisemmille hahmoille eli Mirandalle, Samanthalle ja Charlottelle.
Harmi, että uutislinkin avattuani kyse olikin toisesta näyttelijästä. Tosin ymmärrättevää, koska muistelinkin Kimin ja muiden näyttelijöiden välien olleen poikki. Oli tämä sittenkin ihan arvattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on toimittajan tekemä aloitus, väkisin vääntöä 😒
Ihana :) Olisinpa toimittaja, oon lomautettu kirjastotyöntekijä. -AP
3. leffan kässärissä mr. Big oli kuollut syöpään. Onkohan elossa tässä jatkosarjassa?
Päätyykö Carrie vuosien jälkeen Aidanin kumppaniksi?
Oma lempihahmoni on Miranda ja häneen olen aina samaistunut eniten, vaikken itse olekaan uraohjus. Mutta mielipiteet, arvomaailma ja luonne oli samanlaiset kuin minulla. Miranda tosin meni naimisiin ja sai lapsenkin, mutta teki ne omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
En aio katsoa. Samantha oli ihan paras hahmo koko sarjassa. Muut ei kiinnosta.
Niin oli paras. Uskomatonta kyllä, yhdessä jaksossa Samathakin kohtasi kanssaan "yhteensopimattoman" miehen, jonka kanssa leikit jäi lopulta leikkimättä 😄
Milloin tämän on määrä alkaa? Onko jo kuvattu vai alkaako kuvaukset vasta?
En usko, että tulee olenaan puoliksikaan yhtä hyvä ja hauska kuin original, mutta voisinhan tuota silti katsoa.
HBO:sta saa myös ilmaisia kokeilujaksoja, ei tarvitse maksaa.
Mä toivon, että uusi sarja olisi tunnelmaltaan enemmän alkuperäissarjan kaltainen. Kivoja, persoonallisia asuja, mutta kalliit tuotteet ei olisi pääosassa. Elokuvissa ne merkkivaatteet ja -laukut kymmenine asuvaihdoksineen meni ihan överiksi. Ihan kuin tuotesijoittelu ja sponsorit olisi olleet pääosassa.
Kaipaisin enemmän New Yorkin aitoa tunnelmaa. Ei mitään liiallista, noloa, uusrikasta ökylogotuotteilla leveilyä.
Todennäköisesti katson ihan nostalgiasta, vaikken usko että kyseinen sarja mikään taiteellinen tähtihetki on
Ei ehkä pysty. Ekan jakson voin katsoa mielenkiinnosta. Mut SJP:iin on mennyt maku jo aikapäiviä sitten ja varsinkin Carrie-hahmoon. Rasittava itsekeskeinen materialisti.
Millähän Samanthan puuttuminen selitetään sarjassa vai vaietaanko kokonaan? Ehkä muuttanut jonnekin toiseen isoon kaupunkiin. Tai syöpä uusiutunut ja menehtynyt?
Mitä jos Samantha onkin sarjassa, mutta näyttelijä on vaan eri? Kuka sopisi rooliin?
Itse kyllä vastustan ikonisten hahmojen näyttelijävaihdoksia. Parempi, että kirjoitetaan sarjasta ulos muuton/kuoleman kautta.
Vierailija kirjoitti:
Millähän Samanthan puuttuminen selitetään sarjassa vai vaietaanko kokonaan? Ehkä muuttanut jonnekin toiseen isoon kaupunkiin. Tai syöpä uusiutunut ja menehtynyt?
Mitä jos Samantha onkin sarjassa, mutta näyttelijä on vaan eri? Kuka sopisi rooliin?
Itse kyllä vastustan ikonisten hahmojen näyttelijävaihdoksia. Parempi, että kirjoitetaan sarjasta ulos muuton/kuoleman kautta.
Syöpä uusiutunut ja on kuollut.
Katsomatta paskaa.