Netflix-sarjojen peukutusketju!
Laitetaas tähän omia suosikkeja ja sitten peukutetaan
ylös = hyvä, kannattaa katsoa
alas = huono, ei kannata katsoa
Ketjusta voi sitten katsoa itselleen uutta seurattavaa :) Toki saa myös perustella. MUTTA ei väitellä, vaan mielipide peukuttamisella, eikös juu.
Kommentit (430)
Terrace House
Japanilaista tosi-tv:tä. Sarja lopetettiin kun viime vuonna tapahtui kamalia.
Hyvin erilaista verrattuna länkkäreiden bb-sarjoihin. Kaikki ovat kohteliaita ja pienessä hiprakassa korkeintaan pussataan tai sanotaan vähän rumasti.
Suurin osa Netflixin sarjoista on pelkkää höttöä.
Godless
Odotin tavanomaista länkkärisarjaa, sain upean sellaisen, joka on täynnä myös hienoja naisrooleja. Suosittelen
Laitan tähän sellaisiakin jotka ei olleet edes hyviä, koska haluan nähdä mitä mieltä muut niistä on.
Sense8
Välillä ihan tuubaa, mutta kestää kuitenkin katsoa. Pitkitetyt mindfulnessorgiat käy vähän nauruhermon päälle.
Vierailija kirjoitti:
Laitan tähän sellaisiakin jotka ei olleet edes hyviä, koska haluan nähdä mitä mieltä muut niistä on.
Laita vaan!
ap
Harmi kun tähän ei voi laittaa HBOn sarjoja vai voiko? Siellä on paljon hyviä, pahoja ja rumia, mm.
Game of Thrones
Love, Death and Robots
Iso, iso jättimäinen monsteripeukku! Jokainen jakso on tehty eri tekniikalla ja jokainen jakso on täysin erilainen ja erityylinen. Jos eka ei nappaa, älä luovuta. Mulla muutama näistä jäi häiritsevästi kaivelemaan mieltä ja huomasin miettiväni muutamaa vielä kuukausien jälkeen. Se kertoo aina mulle, että katsottu laittoi aivot hurisemaan. Sen lisäksi et viihdytti.
Jos tykkäsit Black Mirrorista saatat pitää myös tästä.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun tähän ei voi laittaa HBOn sarjoja vai voiko? Siellä on paljon hyviä, pahoja ja rumia, mm.
Game of Thrones
Voidaanhan me laajentaa tätä niin et HBO, Prime, Disney ja vaikka Areenakin mukana, kunhan laitetaan suositukseen missä palvelussa se on. Näin ei turhaa sit etsi Netflixistä jotain mikä on muualla.
Tästä vois tehdä sellaisen massiivisen ketjun, joka löytyisi aina tuolta Suosituimmista :)
The Punisher
En tiedä meneekö tämä Disneylle, mutta mä rakastan tätä. Niin hyvä. Menee ihan Breaking Badin rinnalle.
Anna a lopussa