Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin ensimmäistä kertaa ikinä Makulan valmis salaatin ja mietin onko tämä vitsi

Vierailija
11.01.2021 |

Kyseessä siis vuohenjuustosalaatti, oli Alepassa - 30% niin ajattelin kokeilla.
Jooh. Ehkä 8-9 pikkiriikkistä kurkkukuutiota. Kolme(!) kirsikkatomaattia. Varmaan peräti kolme grammaa sitä vuohenjuustoa, luultavasti sekin on liioittelua.
Vähän siemeniä ja pari viinirypälettä. Jättilohkoja sitä itse salaattia ja sitäkin vähän. Ja alkuperäinen hinta lähes viisi euroa!
On katteet kohdallaan :D
Onneksi en ottanut evääksi vaan ihan kotiin olin tulossa. Lisäsin mozzarellaa, salaatinlehtiä, kurkkua ja aurinkokuivattuja tomaatteja+ öljyä niistä, yhden keitetyn kananmunan ja paistoin ne aneemiset vuohenjuustopalat.
Kyllä tota nyt syö, mutta ikinä enää en moista valmissalaattia osta. Hirveetä riistoa. Kiitos tästä, Ääs-ryhmä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa on hinta-laatusuhde surkea. Lidlin salaatit on tuossa suhteessa ylivoimaisesti parhaita.

Vierailija
2/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella järkyttävää huijausta...yleensäkkin nuo valmissalaatit. Kun tekee itse niin voi laittaa niin paljon aineksia kun haluaa, ja tulee halvemmaksi. Tein just fetasalaatin töihin evääksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikissa niissä on paljon sitä tylsää salaattipohjaa ja kaikkea muuta tosi pieniä annoksia. 

Vierailija
4/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa on hinta-laatusuhde surkea. Lidlin salaatit on tuossa suhteessa ylivoimaisesti parhaita.

Ai on? Muistatko kuka ne valmistaa? -sivusta-

Vierailija
5/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella järkyttävää huijausta...yleensäkkin nuo valmissalaatit. Kun tekee itse niin voi laittaa niin paljon aineksia kun haluaa, ja tulee halvemmaksi. Tein just fetasalaatin töihin evääksi.

Vähän samaa mieltä mutta silti syön niitä lähes joka arkipäivä lounaaksi, kun olen liian laiska laittamaan mitään eikä oikein parempaakaan valmiina saa.

Vierailija
6/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään. Olen pienisyömäinen yksinasuja joka tekee paljon työmatkaa ja pitkiä päiviä; eli monipuolisemmat salaattitarpeet ehtisivät mennä huonoksi jääkaapissa. Tuossa salaatissa on just sopiva kalorimäärä lounaaksi. Ainut iso miinus valtava määrä muovia, mihin on pakattu

Vierailija
7/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet täysin oikeassa. Normaalisti teenkin itse ja nyt tiedän miksi :D En oikeasti ymmärrä miten tollasessa kehdataan pyytää moinen hinta. Huh.

Ap

Vierailija
8/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makulan salaatit on hyvän makuisia, mutta pääainesta (proteiinia) on aivan liian vähän ja hinta liian korkea. Kilpailevan Freshin salaateissa kurkunpalaset eivät toimi. Imevät jotain outoa makua kurkun kosteuteen siinä pakkauksessa.

Vierailija
9/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka paistaa vuohenjuustopaloja?

No esimerkiksi minä sekä aika pirun moni kokki ihan ravintolassa. Paljon parempaahan se silloin on.

Ap

Vierailija
10/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hyviä kun tyhjentää nakkipaketin siihen kylkiäisiksi. Terveysruokaa.

Vierailija
11/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli fetaa eikä vuohenjuustoa.

Erotan kyllä juustot toisistaan enkä paista Fetaa 😀

Ap

Vierailija
12/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten kuralätty roiskeläppä on paras hintalaatusuhteelta!

Vierailija
13/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmis salaatin hakee mielellään subista, ne on hyviä.

Vierailija
14/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makulan salaatit on hyvän makuisia, mutta pääainesta (proteiinia) on aivan liian vähän ja hinta liian korkea.

Samaa miltä. Mausta tykkään kyllä, mut ihmetyttää tuo pieni määrä. Joskus on tomaatteja ollut vaan pari! Varmaan moni ostaisi useammin, kun vähän panostaisivat. Ihan pelkkä määrän lisääminen riittäisi. Vaikka 5 tomaattia ja tuplakurkut niin se jo auttaisi.

Vierailija
15/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sellaista vuohenjuustomurua kukaan paista 😂

Missä sanoin vuohenjuuston olleen muruina?

Ap

Vierailija
16/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan noin 80% hinnasta tulee siitä pakkauksesta.

Vierailija
17/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makulan salaateissa on aivan liikaa jäävuorisalaattipohjaa ja kallein hinta. Ehdottomasti huonoin hinta-laatu -suhde valmissalaateista. Fresh Hetki ja Saarioisen Eväs -salaateissa enemmän syötävää ja edullisempi hinta.

Vierailija
18/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sellaista vuohenjuustomurua kukaan paista 😂

Missä sanoin vuohenjuuston olleen muruina?

Ap

Tiedän kyllä millaisena se juusto on. Muruina.

Ok. Voit tulla kertomaan sen noille vuohenjuustopaloille mitä siinä salaattipakkauksessa oli (peräti 3 pientä palaa). Helppohan ne oli paistaa. Miksi ihmisiä häiritsee noin kovin jos tykkään paistaa kyseisen juuston? Ei teidän ole mikään pakko tehdä niin :)

Ap

Vierailija
19/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään. Olen pienisyömäinen yksinasuja joka tekee paljon työmatkaa ja pitkiä päiviä; eli monipuolisemmat salaattitarpeet ehtisivät mennä huonoksi jääkaapissa. Tuossa salaatissa on just sopiva kalorimäärä lounaaksi. Ainut iso miinus valtava määrä muovia, mihin on pakattu

Pienisyömäinen😂

Vierailija
20/37 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on kcal 350 joka on rankasti laihduttavan lounas. Et todellakaan tule toimeen tuolla paitsi jos olet 100% liikuntavammainen.

Tulihan sieltä joku jo kertomaan miten kuuluisi syödä! Kaikilla meillä ei lounas ole se päivän runsain ateria, vaan aamupala sekä illallinen korvaavat :) Kiitos kuitenkin huolenpidostasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän