Ensimmäinen koronapiikki otettu.
Kommentit (27)
Tunnetko pieniä 5g-vastaanottimia verisuonissasi?
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko pieniä 5g-vastaanottimia verisuonissasi?
Niitä on varmaan tykitetty sinne verenkiertoon jo muitten piikkien yhteydessä😲
Onnittelut! Tyttären poikaystävä saa myös tänään, on lääkäriopiskelija ja tekee työvuoroja sairaalassa.
Itse sain perjantaina. Pikkuisen kättä jomotti, ja nousi lievää lämpöä muutamaksi tunniksi. Toista odotellen :)
Tarkkaile näkö- ja rytmihäiriöitä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkkaile näkö- ja rytmihäiriöitä.
No niitä on ollut jo muutenkin😂
Tunnetko olevasi nyt vastuullinen kansalainen?
Jos haluttaa ottaa turha rokote niin ota mutta älä tyrkytä sitä kökköö mulle.
Otatko lisää ens vuonna, koetko että olet lypsävä lehmä joka siis tuottaa rahaa rokote firmoille ottamalla piikkii kehoon vuotuisasti?
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut! Tyttären poikaystävä saa myös tänään, on lääkäriopiskelija ja tekee työvuoroja sairaalassa.
Mine kansa piiki saanu ja kolme vaimo rokota. T. Abdi
No nyt on mikrosirut elimistössä. Tuntuuko jo kuinka ne siellä pörräilevät. Gatesin Bill tietää nyt missä liikut ja alkaa kohta antaa sulle käskyjä 😂
Vierailija kirjoitti:
Otatko lisää ens vuonna, koetko että olet lypsävä lehmä joka siis tuottaa rahaa rokote firmoille ottamalla piikkii kehoon vuotuisasti?
Tykkäätkö sinä jotenkin erityisesti rajoituksista, työttömyyden lisääntymisestä, konkursseista jne kun niitä haluat ylläpitää? Kauanko ajattelit että Suomi kestää tätä tilannetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö sinä jotenkin erityisesti rajoituksista, työttömyyden lisääntymisestä, konkursseista jne kun niitä haluat ylläpitää? Kauanko ajattelit että Suomi kestää tätä tilannetta?
Älä käyttäydy kuin idiootti
Korona ei ole vaarallinen niin miksi rajoitteet jne valtion alasajo?
Globalistit tuhoaa valtioita, ajavat ne konkurssiin, kahmivat valtaa lainaa antamalla koska olemme talousahdingossa turhista rajoitteista, ja iso bisnes jyllää rokotteissa.
Kansalaisista tehdään riippuvaisia valtiosta, eli kielletään kaikki tyyliin, urheilut, konsertit , ravintolat , leffa teatterit jne
Sit tarjotaan rokotetta nyt ja ens vuonna jne ihmisiä huijataan ja kunnolla
Tiffany Dover sairaanhoitaja otti livenä korona rokotteen ja pyörtyi, nyt huhu että kuoli valtamedia yrittää salata sitä? En tiedä mutta miksei Tiffany tule itse esiin ja sano, minä elän????!!!!!!!!!!!!!!
RIP :(
Nauti viimeisistä elinviikoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa olen tyrkyttänyt sinulle yhtään mitään. Ja jos tarve vaatii, niin otan roketteen vaikka joka vuosi, tai kuukausi. Älä nyt sentään tukehdu tuohon omaan sihinääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan asiantuntijoiden mukaan tarvitaan 2-3 rokotekierrosta niin eiköhän tämä lysti kestä vielä pitkään.
Ei täällä vaan kuulu odotettua rokotetta, enkä usko kuuluvankaan vaikka riskiryhmään kuulunkin kaikissa mittasuhteissa, otan heti tietysti ja suojaudun senkin jälkeen kaikin keinoin, todella vaarallinen tauti on. Tänäänkin meni tehohoitoon ystävä toisessa kaupungissa, ei siis mikään vitsi ole tuo rokote.
Voih =(