EnsimmÀinen koronapiikki otettu.
Kommentit (27)
Tunnetko pieniÀ 5g-vastaanottimia verisuonissasi?
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko pieniÀ 5g-vastaanottimia verisuonissasi?
NiitĂ€ on varmaan tykitetty sinne verenkiertoon jo muitten piikkien yhteydessĂ€đČ
Onnittelut! TyttÀren poikaystÀvÀ saa myös tÀnÀÀn, on lÀÀkÀriopiskelija ja tekee työvuoroja sairaalassa.
Itse sain perjantaina. Pikkuisen kÀttÀ jomotti, ja nousi lievÀÀ lÀmpöÀ muutamaksi tunniksi. Toista odotellen :)
Tarkkaile nÀkö- ja rytmihÀiriöitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Tarkkaile nÀkö- ja rytmihÀiriöitÀ.
No niitĂ€ on ollut jo muutenkinđ
Tunnetko olevasi nyt vastuullinen kansalainen?
Jos haluttaa ottaa turha rokote niin ota mutta ÀlÀ tyrkytÀ sitÀ kökköö mulle.
Otatko lisÀÀ ens vuonna, koetko ettÀ olet lypsÀvÀ lehmÀ joka siis tuottaa rahaa rokote firmoille ottamalla piikkii kehoon vuotuisasti?
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut! TyttÀren poikaystÀvÀ saa myös tÀnÀÀn, on lÀÀkÀriopiskelija ja tekee työvuoroja sairaalassa.
Mine kansa piiki saanu ja kolme vaimo rokota. T. Abdi
No nyt on mikrosirut elimistössĂ€. Tuntuuko jo kuinka ne siellĂ€ pörrĂ€ilevĂ€t. Gatesin Bill tietÀÀ nyt missĂ€ liikut ja alkaa kohta antaa sulle kĂ€skyjĂ€ đ
Vierailija kirjoitti:
Otatko lisÀÀ ens vuonna, koetko ettÀ olet lypsÀvÀ lehmÀ joka siis tuottaa rahaa rokote firmoille ottamalla piikkii kehoon vuotuisasti?
TykkÀÀtkö sinÀ jotenkin erityisesti rajoituksista, työttömyyden lisÀÀntymisestÀ, konkursseista jne kun niitÀ haluat yllÀpitÀÀ? Kauanko ajattelit ettÀ Suomi kestÀÀ tÀtÀ tilannetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TykkÀÀtkö sinÀ jotenkin erityisesti rajoituksista, työttömyyden lisÀÀntymisestÀ, konkursseista jne kun niitÀ haluat yllÀpitÀÀ? Kauanko ajattelit ettÀ Suomi kestÀÀ tÀtÀ tilannetta?
ĂlĂ€ kĂ€yttĂ€ydy kuin idiootti
Korona ei ole vaarallinen niin miksi rajoitteet jne valtion alasajo?
Globalistit tuhoaa valtioita, ajavat ne konkurssiin, kahmivat valtaa lainaa antamalla koska olemme talousahdingossa turhista rajoitteista, ja iso bisnes jyllÀÀ rokotteissa.
Kansalaisista tehdÀÀn riippuvaisia valtiosta, eli kielletÀÀn kaikki tyyliin, urheilut, konsertit , ravintolat , leffa teatterit jne
Sit tarjotaan rokotetta nyt ja ens vuonna jne ihmisiÀ huijataan ja kunnolla
Tiffany Dover sairaanhoitaja otti livenÀ korona rokotteen ja pyörtyi, nyt huhu ettÀ kuoli valtamedia yrittÀÀ salata sitÀ? En tiedÀ mutta miksei Tiffany tule itse esiin ja sano, minÀ elÀn????!!!!!!!!!!!!!!
RIP :(
Nauti viimeisistÀ elinviikoistasi.
Vierailija kirjoitti:
MissĂ€ kohtaa olen tyrkyttĂ€nyt sinulle yhtÀÀn mitÀÀn. Ja jos tarve vaatii, niin otan roketteen vaikka joka vuosi, tai kuukausi. ĂlĂ€ nyt sentÀÀn tukehdu tuohon omaan sihinÀÀsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan asiantuntijoiden mukaan tarvitaan 2-3 rokotekierrosta niin eiköhÀn tÀmÀ lysti kestÀ vielÀ pitkÀÀn.
Ei tÀÀllÀ vaan kuulu odotettua rokotetta, enkÀ usko kuuluvankaan vaikka riskiryhmÀÀn kuulunkin kaikissa mittasuhteissa, otan heti tietysti ja suojaudun senkin jÀlkeen kaikin keinoin, todella vaarallinen tauti on. TÀnÀÀnkin meni tehohoitoon ystÀvÀ toisessa kaupungissa, ei siis mikÀÀn vitsi ole tuo rokote.
Voih =(