Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talomme seinää oli töhritty pinkillä spraymaalilla, naapuri tuli syyttämään tytärtäni sen tekijäksi "kyllä pinkki väri viittaisi selkeästi tytön tekemäksi eikä talossa ole muita tyttöjä"

Vierailija
11.01.2021 |

Taloyhtiön "virallinen valittaja" asialla, mutta nyt täytyy sanoa että melko absurdi peruste tälle syytökselle. 9v on muutenkin aivan ylikiltti eikä ikinä uskaltaisi tehdä tuollaista. Menin niin hämilleni etten osannut sanoa mitään järkevää, totesin vaan että meidän *Saara se ei ainakaan ole ollut. Virallinen valittaja sanoi pitävänsä tästälähtien tyttöä silmällä. Arvatkaa onko mukavaa kun lapsi ei halua enää ulkoilla kun pelkää tuota ukkoa. Luoja että ottaa aivoon tuo äijä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä hän oli nähnyt tyttösi hommissa?

Vierailija
2/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten olisi varmaan sanonut niin. Nyt "peruste" oli ainoastaan se, että talossa ei ole muita tyttölapsia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmianna tyyppi Vihreälle puolueelle. Hakevat pois ja vievät joillekin niistä uudelleenkoulutusleireistään.

Vierailija
4/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pettämätön logiikka tolla äijällä 🤪

5/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mää sen töhrin. Näytti se seinä niin tylsältä.

Vierailija
6/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijälle asiallinen ilmoitus ja kerrot että tyttö on arka ja ujo eikä omista maaleja ollenkaan. Hyvä tämänkin tietää että taloyhtiössä on tuollainen kyyläsyyttelijä, joka luo eripuraa asukkaiden välille.

Vierailija
7/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää :D 

Vierailija
8/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen naapurin aiheettomaan sanailuun ei kannata takertua. Hänellä pitää olla selkeät todisteet. Hyvä siis, että vastasit niin asiallisesti ja jätit asian hänen kohdallaan siiihen. Olisi vain innostunut lisää purkamaan harmitustaan pieneksi kutistuneesta elämästään.

Usein naapurisi kaltaiset ihmiset ottavat kohteeseen sinun tyyppisiä kunnollisia ihmisiä, koska kuuntelette hänen valitustaan ja syyttelyään.

Jos näyttää, että ukko jatkaa painostustaan ota yhteys suoraan isännöitsijään tai asukastoimikuntaan tai hallituksen puheenjohtajaan. Usein tuollaisia naapurin kyylille riittää, kun vie asian eteenpäin ja kertoo sen heillekin että "joo, me tässä isännöitsijän kanssa selvitellään nyt tuota sun olettamustasi mun tyttärestä ja mietittiin ihan sitäkin että oletkos se sittenkin sinä joka töhrit kun osoittelet niin herkästi viatonta lasta"

Vierailija
9/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kävi suunnilleen samoin!

Naapuri tuli kysymään missä lapsemme ovat olleet tiettyyn aikaan keskellä päivää.

Koulussa.

Sitten kertoi, että on tapahtunut omaisuuden tuhoamista. Hymyilen myötätuntoisesti.

"Niin tää menee varmaan teidän vakuutuksesta?"

"Nyt en ihan ymmärtänyt..?"

"Niin kun teillä on lapsia!"

"He eivät tosiaan ole mainitsemassasi aikaikkunassa olleet pihalla, he ovat olleet todistettavasti koulussa."

Vierailija
10/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ehkä katsonut liikaa suomalaisia huumorisarjoja kun tuli heti mielikuva äijästä, joka näyttää Vesa Vierikolta ja on ITSE maalannut sen seinän ja nyt syyttää tyttöä :P

Vierailija
11/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua syytti taloyhtiön pihalla viereisen paikan omistaja että olen lyönyt auton oven hänen autonsa kylkeen. Se vaan etten koskaan käyttänyt sitä oikeanpuoleista ovea, yksin kun asuin, eikä kukaan kyydissäkään koskaan tullut. Ei uskonut. Mäntti.

Vierailija
12/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kannattaa hakeutua Scotland Yardin palvelukseen. On sen verran pistämätöntä päättelyä.

Vierailija
13/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ukolla aukoton teoria :DDD

Vierailija
14/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku läheisen koulun vajakkiteinipoika oli käynyt sytyttämässä nuotion yöllä pihallemme, joka oli sytyttänyt hiukan myös puista piha-aitaa. palokunta kävi sammuttamassa notsikin ja parin päivän päästä naapurin äityli kävi kysymässä että "varmaan tiedän vakuutus korvaa meidän tytön psykoterapian, kun hän ahdistui yöllisestä tulipalosta?" Sanoin hänelle, että eiköhän se mene teidän omasta vakuutuksesta, johon äityli pohti, että ei kai se niin ole, kun se tapahtui teidän pihalla. Totesin uudelleen hiukan naurahtaen, että en usko, että se menee niin, mutta tehän voisitte ottaa yhteyttä sen nuotion sytyttäneen pojan vanhempiin ja pyytää heitä maksamaan, koska heidän poikansahan sen sytytti tai vaihtoehtoisesti ihan rohkeasti ottaa yhteyttä omaan vakuutusyhtiöönne.

"no mutta kun se oli teidän pihalla enkä halua aiheuttaa draamaa meidän luokan vanhempien keskuudessa, se poikahan oli tyttöni luookalla, että kyllä teidän se tulisi maksaa"... kysyin häneltä sitten, että pitäisikö minun maksaa läheisessä ruokakaupassa asioineen varkaidenkin vahingot, koska olen käynyt samassa kaupassa kuin varkaat? Äityli ei sannonut mitään, mutta lähti niskojaan nakellen pois ja uhosi laittavansa oman vakuutusyhtiön asiamiehen ottamaan meihin yhteyttä. Ei koskaan se vakuutusmies ottanut yhteyttä, oli varmaan todennut äitylille saman kuin minä, että äitylin oma vakuutus sen korvaa tai vaihtoehtoisesti hän voi hakea korvausta tekijältä.

että näitä tapauksiahian riittää, joilla ei ihan aivosolut riitä käsittämään että kuka on syyllinen ja kenen pitää maksaa.

Vierailija
15/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on uusi teoria. Omaa taloa ei yleensä töhritä, vaan toisten.

Vierailija
16/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran pikkutyttönä sain jonkun hetkellisen mielenhäiriön ja kirjoitin toisen taloyhtiön seinään "Mikko" aronian marjoilla. Ilman mitään syytä tai merkitystä. Olin lapsena ujo ja kiltti tyttö ja itsekin paheksuin kaikenlaista törttöilyä. En ymmärrä mikä mut sai tuon tekemään. Kaiken lisäksi näin tuon kirjoituksen omasta ikkunastani ja tunsin ihan hirveitä omantunnon tuskia. En koskaan jäänyt kiinni ja kirjoitus pestiin seinästä, lähti varmaan melko hyvinkin pois. 

Onkohan joku setä syytellyt toisen taloyhtiön Mikkoa mikäli siellä sellainen asui ?

Vierailija
17/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten olisi varmaan sanonut niin. Nyt "peruste" oli ainoastaan se, että talossa ei ole muita tyttölapsia.

Ap

Voisimme jatkaa naapurisi teorialinjalla, aukottomalla, ja todeta, ettei tuollaisen naapurisetämiehen ole mitenkään soveliasta osoittaa kiinnostusta teidän tytärtänne kohtaan. Että IHAN SELKEÄSTI tässä nyt on naapurin puolelta jotain irstautta ilmassa! HYI! :D tajuaisikohan hauskuutta. MITÄÄN muutahan tässä ei voi olla.

Vierailija
18/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tarinathan kuuluisivat tuonne Härskien odotuksien ja vaatimusten ketjuun.

Vierailija
19/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava logiikka ukolla... koska taloyhtiössä asuu yksi tyttölapsi, pinkki töherrys täytyy olla hänen tekosiaan.

Kuinkahan usein oikeasti lapset / teinit töhrivät oman asuintalonsa seiniä ja kuinka usein töhrijä on joku, joka talossa ei asu.

Vierailija
20/21 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kersat kuriin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän