Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, joiden miehet ovat ilkeitä?

Vierailija
11.01.2021 |

Itse olen parisuhteessa lasten ja taloudellisten seikkojen vuoksi, mutta kyllä tämä aina toisinaan rankkaa on. Oma mieheni siis polkee mua henkisesti maan tasalle aina aika ajoin ja täältä kuopasta nouseminen tuntuu todella hankalalta. Nyt viimeksi sain kuulla haukut huonosta yleissivistyksestäni, kun en tiennyt sellaista bändiä kuin CCR.

Riitojen aikana saan aina kuulla olevani hu ora ja ruma läski ämmä. Kun hän tulee töistä, mun ja lasten täytyy antaa hänelle tunti omaa aikaa tai muuten hän hermostuu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Have you ever seen the rain .. ?

Sincc

Vierailija
2/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri lasten takia sinun pitäisi erota. He saavat ihan häiriintyneen kuvan parisuhteesta. Ala vähitellen selvitellä asioita, mistä voisit saada asunnun, miten raha-asiat järjestetään. Ei Suomessa kukaan kadulle joudu nälkää näkemään. Uskon, että vapaus henkisestä väkivallasta on sen arvoista, että elintaso vähän laskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on aika usein ilkeä mutta meillä riidellään watsupin kautta eikä hän ole koskaan huoraksi tai rumaksi, läskiksi haukkunut. Lauantaina tosin watsupin kautta haukkui juopoksi, kun join saunan jälkeen 2 gluteenitonta peroni olutta. Tsemppiä ap! T. Ammattivalittaja

Vierailija
4/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta elämä on, mistään onnesta on turha haaveilla.

Vierailija
5/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri lasten takia sinun pitäisi erota. He saavat ihan häiriintyneen kuvan parisuhteesta. Ala vähitellen selvitellä asioita, mistä voisit saada asunnun, miten raha-asiat järjestetään. Ei Suomessa kukaan kadulle joudu nälkää näkemään. Uskon, että vapaus henkisestä väkivallasta on sen arvoista, että elintaso vähän laskee.

Eroperheen lapsena kannatan tätä vakavasti. Meillä ei ollut noin kamalaa, mutta olisin toivonut elämää ilman sitä jatkuvaa tappelua, että olisi joskus saanut olla rauhassa ja keskittyä elämään. Että olisi ollut mukavaa kotona. Eroa Ap heti

Vierailija
6/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroperheen lapsena kannatan tätä vakavasti. Meillä ei ollut noin kamalaa, mutta olisin toivonut elämää ilman sitä jatkuvaa tappelua, että olisi joskus saanut olla rauhassa ja keskittyä elämään. Että olisi ollut mukavaa kotona. Eroa Ap heti

Tarkennan vielä, että meillä siis vanhemmat odottivat eron kanssa, että lapset on tarpeeksi isoja. Itselleni oli vain helpotus ja olisivat voineet toimia hieman aikaisemmin. Tuommoinen lapsuudenkoti petaa lapsille kunnon käytöshäiriöt ja mt-vaivat

Vierailija
7/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miehen lompakon takia pitää olla suhteessa taas. Juupajuu. Ja lapsetkaan ei ole miehen? 

Vierailija
8/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumosta saa kodin hetkessä. Ota yhteyttä Kelaan ja Sossuun. Eroaminen ei ole kiinni rahasta.

Vierailija
9/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasta elämä on, mistään onnesta on turha haaveilla.

No ei ole elämä tuollaista jos ei suostu itse sitä sietämään

Vierailija
10/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia kotiin jäävällä täytyy olla exit suunnitelma.

Vierailija
11/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla pitäs olla kiltimpi ja viisaampi mies.

Vierailija
12/12 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ja lastesi mielenterveyden takia on tässä tapauksessa, henkisen väkivallan uhrina, parempi erota. Suomessa on yksinhuoltajalle riittävän kattava sosiaaliturva ( jos omat varat eivät riitä menoihin) ja Lumosta saa netin kautta asunnon nopeasti. Et ole mitään näistä millä miehesi sinua nimittelee, vaan upea, fiksu  ja kaunis suomalainen nainen. Tällaisia naisten vihaajia, joilla on huono itsetunto on valitettavasti vieläkin olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän