En halua todella lyhyitä hiuksia, mutta näin keski-ikäisenä hiukset ohenevat vauhdilla. Ehdottakaa kampauksia!
Mikä olisi pukeva leikkaus ohenevalle tukalle keski-ikäisellä naisella?
Kommentit (25)
Syö paremmin. Onko rauta-arvot kohillaan?
Etsi hyvä kampaaja. Ne osaa.
Mulla on hieman polkkaa pitempi ja kampaaja leikkaa sen kerroksittain. Hyvä kampaaja osaa ohuenkin leikata noin. Olen päättänyt että annan harmaantua, väri korostaa ohuutta enemmän.
Itsellä ohuet hiukset, mutta en anna sen mitenkään vaikuttaa elämääni tai ahdistaa.
Mikä itseisarvo naisella edelleen näinä päivinä on, että pitäisi olla tuuheat hiukset, jotta täyttää (kenen?) kauneuskriteerit ja tulee näin ikään kuin hyväksytyksi. Miehillä sitä vastoin ei näin ole.
Tärkeintä on mitä sen tukan, ohuen tai paksun, alla on.
Tosin tämä yllä oleva ei mitenkään vastaa ap:n kysymykseen. Aikamoista hakuammuntaa kuitenkin taitaa olla löytää kampaaja, joka työstää halutun lopputuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni on pistänyt silmään, miten yksikään keski-ikäinen naisjulkkis ei näytä kärsivän tästä ongelmasta. Tiedän, että geenit sanelee, mutta luulisi tuosta joukosta löytyvän muutama geenilotolle hävinnyt.
Tuuheutta ja runsautta hiuksissa heillä riittää vaikka ikää tulee ja sitten on meitä taviksia, jotka joutuu vetämään lähes pipon päähänsä.
Ethän ole sortunut kuvittelemaan että naisjulkkikset kantavat lluonnostaan paksuja hiuksia ja hyviä geenejä? Monen upean kampauksen salaisuus on pidennykset ja paksunnokset eli tekotukka.
Googleta French women short hair tai short bob. Ranskalaistyyppinen leikkaus on naisellinen, mutta ei tanttamainen. Mulla on nyt lyhyt polkkatukka, mutta se on leikattu hieman kerroksittain, hiukset näyttää paksummita ja laskeutuu nätisti. Cutrinin suolasuihke sopii hennoillle hiuksille, kannattaa kokeilla.