Kuinka todennäköisesti 17 v teini on jo harrastanut seksiä?
Siivosin tytön huonetta ja huomasin että puhelimen näytölle tuli viesti sen kaverilta missä puhuttiin doggy stylesta ja muusta. Tytöllä ei ole poikaystävää.
Kommentit (100)
No riippuu nuoresta. Lortot on höylänny jo 14 v asti, fiksummat ehkä ei.
Riippuu aika paljon tytön ulkonäöstä kiinnostuvatko pojat.
Luultavasti aktiivisemmin kuin sinä.
Teen neitsyys tutkimuksia 14cm kikulla. Ilmaiseksi.
Huostaanotetut ja koulukotitytöt aloittavat alle suojaikärajan, kunnon perhetytöt viimeistään 17v. Nörttipoika jopa 30v, pojat muutenkin myöhemmin, 90% yli 20v.
Puheet on puheita eikä välttämättä tarkoita mitään. Nuorten viestit voi olla kanssa mitä tahansa.
No itse aloitin 17-vuotiaana. Lähes kaikki tytöt oli jo harrastaneet paitsi nössöt luuserit.
Ei 17 vuotias ole enää teini. Teini on mielestäni 11-12 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin maalla lihavilla ja rumillakin on vientiä. Itse olen superepäsuosittu vaikka olen xs kokoa ja perusnätti.
Onhan tuotakin tutkittu. Muistaakseni tytöt aloittavat keskimäärin 16- ja pojat 17-vuotiaana. Siitä voi sitten todennäköisyyksiä laskeskella.
Vierailija kirjoitti:
Ei 17 vuotias ole enää teini. Teini on mielestäni 11-12 vuotias.
Ei se ole mitään vatun mielipidekysymys.
TEINI= 13-19 vuotias. Ihan jo määritelmältään.
Mitä tulee alkuperäiseen kysymykseen, mietipä AP itseäsi ja lähimpiä ystäviäsi; Mitä itse olet tehnyt 17-vuotiaaksi kasvettuasi? Osa porukasta ei yhtään mitään, osalla "bodycount" oli jo kymmenissä..
Jos olisi ollut 17v poika niin seksiin vielä pitkä matka mutta tyttö varmaan jo kokenut sekstailija 👍
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko, että heti painutaan sänkyyn, jos poika on kiinnostunut?
Näistä asioista on olemassa tilastotietoa. Googleta.
Fiksu tyttö pitää neitsyytensä niin kauan kuin häntä itseään huvittaa. Siis suojaikärajaan asti, täysi-ikäisyyden rajaan asti, avioliittoon asti (seksiä vasta hääyönä) tai hautaan asti.
Ei siinä kysellä raiskaajien mielipidettä. Jos nainen menettää neitsyytensä raiskauksen seurauksena, hän on edelleen neitsyt. Hän ei ole vapaaehtoisesti harrastanut seksiä kenenkään kanssa..
Vierailija kirjoitti:
No riippuu nuoresta. Lortot on höylänny jo 14 v asti, fiksummat ehkä ei.
Se vaan on, ettei seksin harrastaminen tee kenestäkkään huonoa ihmistä, vaikka tiukkanutturat mitä raakkuis.
80-90 %.