Äidin voimaantumisvalmennus - kysymyksiä juuri sinulle :)
Heippa! Olen opiskellut henkistä valmennusta missä coachataan ihmisiä oman sisäisen äänen ja totuuden sekä sydämen toiveiden ääreen. Tuloksena on harmonisempi, oman näköinen elämä jossa ihminen toteuttaa omia unelmiaan ja tarpeitaan paremmin. Tarkoitukseni on keskittyä tarjoamaan palveluita tulevaisuudessa nimenomaan äideille sillä itse humpsahdin äitiyteen kokonaan ja omat tarpeet on pitänyt uudelleen opetella nimeämään saatika löytämään niihin aikaa arjen keskeltä. Kysyisinkin siis sinulta - mitä sinä äitisihminen kaipaisit elämääsi? Jos saisit taikasauvan mitä loihtisit itsellesi? Mitkä ovat top 3 haastetta elämässäsi? Käytän siis vastauksia kartoittamaan äitien tarpeita ja toiveita palvelujeni suhteen, tulen tarjoamaan yksilö- ja ryhmävalmennuksia sekä itse netissä tehtäviä paketteja. En julkaise vastauksia missään enkä kerää nimimerkkejä tms. Poimin ainoastaan itselleni aiheet, toiveet ja ideat. Kiitos tuhannesti kaikista vastauksista! <3
Kommentit (2)
Coachaaminen on siis valmentamista. Vierellä kulkemista, kysymysten esittämistä, ajatusten herättämistä, kannustamista.
Mitä tarkoittaa coachataan?