Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irwinin kuolemasta 30 vuotta. Missä olit kun kuulit hänen kuolemastaan?

Vierailija
10.01.2021 |

Itse tulin koulusta kotiin ja äiti kertoi asiasta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidettiin tuolloin jo vanhana alkoholistina nuorena ja joidenkin samanhenkisten surua sitten ihmeteltiin kun muutoin niin jurottajia.

Vierailija
2/26 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teini. Enpä muista. Ei häntä taidettu eläessään kovin suurena muusikkona pitää. Mielikuva vain viinaan menevästä rillumarei miehestä joka lauloi vähän rivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajuakaan. Olen ollut päälle parikymppinen. Tuskin kuului listalle

Vierailija
4/26 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äitin vatsassa.

Vierailija
5/26 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8. luokalla. Jotkut luokassa puhui että pidetään hiljainen hetki Irwinin muistoksi ja mä kysyin "ai mitä onks se muka kuollu?"

Vierailija
6/26 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Olin 5-vuotias.

Vierailija
7/26 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vessassa paskalla kun kuulin radiosta.

Vierailija
8/26 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut syntynyt

Vierailija
9/26 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko Irwin kuollut?

Vierailija
10/26 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin teini. Enpä muista. Ei häntä taidettu eläessään kovin suurena muusikkona pitää. Mielikuva vain viinaan menevästä rillumarei miehestä joka lauloi vähän rivoja.

Eipä niin, yle:n toimittajakin totesi ja töppäsi itsensä eräässä haastattelussa toteamalla Irwinille”olet säveltänyt joitain lauluja myös itse”. Irwin totes tälle. JOITAIN??? olen säveltänyt melkein kaikki kappaleeni itse.

Vierailija
11/26 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa kuulin luokkakaverilta. Mielikuvat Irwinistä perustuivat lapsuuteen, jolloin kuuli radiosta joskus. Vanhempani eivät Irwiniä kuunneleetmitenkään erityisesti, ei ollut levyjä kotona tms. Mutta toki Irwinin hanmon tiesin.

Vierailija
12/26 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin sillä paikkakunnalla, missä hän kuoli, ja mulla on mielikuva, että tieto olisi kantautunut meille jo saman päivän aikana, kun olimme koulussa... Mutta tämän täytyy olla valemuisto, koska eihän tieto silloin niin nopeasti kulkenut kuin nykyään.

Vierailija
13/26 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanzarotella. 

Suomipojat soittelivat respan lankapuhelimella joka päivä kotimaahan, kun koti-ikävä vaivasi. Sitä kautta suruviesti tuli sinnekin päin maailmaa. Kännyköitä ei silloin ollut eikä nettiä. Tai oli, mutta harvoilla ja valituillla.

Lähtöpäivänä oli syttynyt Persianlahden sota. Arvatkaapa millaiset turvajärjestelyt oli pystytetty Arrecifen lentokentälle. Melkeinpä kalsarisilleen riisuttuna joutui kävelemään koneeseen.

Vierailija
14/26 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irwinkin oli syntyessään maailman suorin ihminen. Kuollessaan hän oli hetken maailman vanhin ihminen.

Vierailija
15/26 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irwinkin oli syntyessään maailman suorin ihminen. Kuollessaan hän oli hetken maailman vanhin ihminen.

Siis nuorin ihminen. -sama :)

Vierailija
16/26 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti ollut kuollessaan maailman vanhin ihminen.

Vierailija
17/26 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irwinin kuoleman aiheutti runsas tupakointi, ei niinkään alkoholi.

Vierailija
18/26 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut kova fani 5-6 vuotta. Tuolloin olin kaupassa töissä ja hain varaston lastauslaiturilta sinne tuodut iltapäivälehdet. Muistaakseni Iltalehden kannessa luki "Irwin kuoli". Raju hetki.

M49

Vierailija
19/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 10-vuotias.Olin lähikioskilla ostoksilla ja näin lehden otsikosta että Irwin kuollut.

Sitten koulussa musiikinopettaja puhui myös Irwinin kuolemasta ja samalla itki. Tunsi kuulema Irwinin

Vierailija
20/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon aikaa ollut nettiä eikä tainnut tästä olla kaikki ohjelmat keskeyttävää ylimääräistä uutislähetystäkään. Siksi en muista.