Minkälaiset äidit synnyttävät etuajassa? Tulehduksista kärsineet ja huonokuntoiset.
Tuota mieltä olen. Itselläni menee aina käynnistykseen, ja johtunee siitä, kun en ikinä ole sairastanut edes virtsaputkentulehdusta puhumattakaan sukupuolitaudeista. Eli kohdunkaula huippukunnossa!
T: Ylpeä äippä
Kommentit (29)
yksi streptokokki on varmaan ainut syy miksi keskosia syntyy.
vielä nolonpaa kuin toi sun alotus on nyt tää pehmentely. pelkuri.
Vierailija:
Ihme ettei muut ole huomanneet suoraa yhteyttä tulehdusten ja ennenaikaisuuden kanssa.T: ap
tai no toisaalta äitini synnytti minut pari viikkoa myöhässä ja oli silloin hyvässä kunnossa. Siskoni taas syntyi pari viikkoa etuajassa ja äiti oli koko raskausajan huonossa kunnossa ja juuri ennen siskon syntymää joutui leikkaukseen. Mutta en silti lähtisi yleistämään.
Älytön ajtus, että alkaisin pitää itseäni hyvänä ihmisenä, kun molemmat raskaudet menivät yli lasketun ajan. Molemmilla kerroilla tuli vielä raskausmyrkytys ja synnytin vain kolmekiloisia vauvoja.
Mä taidankin sun kategoriassa olla täydellinen synnyttäjä. Kaksi lasta syntyneet tasan laskettuna päivänä. No, kolmas syntyi kuitenkin sitten viikolla 32, joten meni munkin täydellisyys kait siinä:( Pistää ihan itkuksi.
Moni on todistellut että synnytys on alkanut etuajassa ilman mitään tulehduksia. Minäpä todistan sitten toisinpäin.
Minulla oli neljä virtsatulehdusta ja yksi munuaistulehdus raskausaikana ja niin sitä hiivakuurien määrää en edes muista. Paljon oli, ehkä kymmenen?
Ja kas kummaa... synnytys KÄYNNISTETTIIN viikolla 41. Minustä käynnistyksessä ei ollut kerrassaan mitään kehumisen arvoista.
Vierailija:
Tuota mieltä olen. Itselläni menee aina käynnistykseen, ja johtunee siitä, kun en ikinä ole sairastanut edes virtsaputkentulehdusta puhumattakaan sukupuolitaudeista. Eli kohdunkaula huippukunnossa!T: Ylpeä äippä
että suurin osa keskosvauvojen äideistä on tupakoinut raskausaikana. Ja tämän minulle kertoi tyksissä työskentelevä kokenut kätilöystäväni.
kun minulla on ollut muutama pissatulehdus ja lievä munajohtimien tulehdus ja esikoinen syntyi 4pv yli ja kuopus laskettuna päivänä.
Minulla myös neljä yliaikaista raskautta ja kaikki kunnossa. Nyt odotan viidettä ja hch-arvot korkeat. Voi aiheuttaa ennenaikaisen synnytyksen. Saa nähdä, jos ei olisi käynyt verikokeessa niin ei olisi selvinnyt sekään arvo. Toivon että myös tämä menisi ainakin täysiaikaiseksi.
Luonnollisesti käynisytnyt synnytys on normaali. Joten mitäpä aihetta sulla on ylepillä kun ei elimistösi ole toiminut niin että olisi synnytys luonnollisesti käynistynyt?