Älyttömin tapa jolla olet yrittänyt laihduttaa?
Kommentit (17)
Kaalikeittodieetti. Sen koommin en ole voinut kaalia syödä.
Karppaus. Ekan viikon jälkeen ne proteiini/kasvis ruuat alkoi maistumaan joka päivä ihan samalta.
Musta kahvi ja sokeroimaton kokis! Kahden päivän nestepaaston jälkeen oli semmoinen heikotus että töistä tullessa kurvasin mäkkärin autokaistalle, ostin 4 euron juustoa, ison kokiksen ja sundaen ja hotkin ne siinä mäkkärin parkkipaikalla.
Joka maanantai söin pelkkää säilykeananasta. Olin tyhmä teini mutta laihduin😁
Kokeilin muutaman päivän sellaista että söin vuorokaudessa yhden kerran, seisovassa pöydässä, ähkyyn asti. Sen lisäksi muulloin vain bisseä, ei paljon. Ei vaikuttanut mitään mihinkään.
Am fetamiini.
Ainoa tehokas ja toimiva tapa. Harmi kun kallis, laiton ja pilaa elämän muuten :D
Nyt 12 v ilman ja puntari näyttää 100kg :/
Vierailija kirjoitti:
Joka maanantai söin pelkkää säilykeananasta. Olin tyhmä teini mutta laihduin😁
Täällä toinen yhtä tyhmä teini. Tosin mulla tais säilykeananas korvata vähän tasaisemmin järkevän syömisen.
Kanamunadieetti joskus takavuosina. Aika harvoin enää syön keitettyjä munia 😀
Paastoilu parin kuukauden välein.
Kevytlimu toimii hyvin. Siis vie syömisen tarvetta. jos on taipumusta syödä enämpi kuin kuluttaa.
Kerran nuorena, kun olin hoikka, keitin sen kaalikeiton, vessanpöntöstä meni alas heti kun olin maistanut.
Kaaliruokia syön kyllä edelleen, mutta se kietto oli hirveää.
Vierailija kirjoitti:
Am fetamiini.
Ainoa tehokas ja toimiva tapa. Harmi kun kallis, laiton ja pilaa elämän muuten :DNyt 12 v ilman ja puntari näyttää 100kg :/
Mulla sama!
Tosin käyttö pysyi kohtuudessa eli ei vaikuttanut muuhun elämään. Kevyt aamupala, sen jälkeen kapseliin laitettu vauhti suuhun ja pitkälle lenkille. Pystyi hyvin olemaan päivän syömättä. Jonkun juotavan jugurtin join päivällä. Illalla kevyt iltapala ja ysin kympin aikaan väsytti jo niin paljon että nukkumaan. Viiden päivän kuureja. 5 kiloa aina lähti.
Välissä normielämää ja taas kuuri kun ruoka alkoi maistua liikaa.
Monia:
- valkoviini-kananmunadieetti
- vaahterasiirappi-sitruunamehupaasto
- Alli-orlistaattilääke joka sai paskomaan rasvapaskaa housuun hallitsemattomasti
Vierailija kirjoitti:
Karppaus. Ekan viikon jälkeen ne proteiini/kasvis ruuat alkoi maistumaan joka päivä ihan samalta.
Minä laihduin karppauksella, tein niin monipuolisia ruokia, ettei kyllästyttänyt ja sitten muutin varovasti tavalliseksi taas. Oli kaikki labra-arvot huippuhyvät. Olen nyt parin vuoden ajan ollut vakavasti masentunut, liikkuminen on jäänyt, nyt olen ehkä valon tiellä.
Meni myös viinipullo perjantaisin, melkein joka viikko, nyt olen ainakin maaliskuun loppuun ilman viiniä.
Ihan vaan olematta syömättä :D Viikon vesipaaston jälkeen ruoka maistu vähän liiankin hyvin. Ja se heikotus ja lihaskipu oli jotain ihan kamalaa..