Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voisi kuvitella, että saisin alle 3000€ netto palkkaa kuukaudessa, en ymmärrä miksi ette opiskele ja kouluttaudu...

Vierailija
10.01.2021 |

Netti pursuaa koulutuksia, jos älykkyys ei riitä rahalla saa ostettua. Itse tienaan 3400€ netto ja olen ostanut itselleni peruskoulutuksen jälkeen osaamista. Se näkyy myös palkkauksessa.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmispelko. Opiskelisin, jos saisi vaan tehtäviä joita tehdä, ei olisi esitelmiä tai seminaareja.

Yläasteelta päästessä keskiarvo 9,1

Lukion keskeytin kiusaamisen (eristäminen) vuoksi.

Sosiaaliset tilanteet hirveitä. Mies hoitaa vanhempainillat ja kevätjuhlat.

N35 pitkäaikaistyötön

Vierailija
22/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita tulemaan noita nettikoulutuksia, joista on ollut sulle hyötyä. Mua ainakin kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valmistunut DI:ksi. Teen työtä sellutehtaalla. Palkka 2600 e/kk, sisältää ylityöt. Kyllähän se vituttaa kun duunarit vuorossa vetää 5000-6000 e/kk. Nuihin tuloihin DI:nä pääsee ehkä 15 vuoden kokemuksella, jos on onnistunut nousemaan johtajaksi.

Täällä myös dippainssi ja palkka 5700 enkä ole johtaja ja valmistuin 6 vuotta sitten...

Vierailija
24/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan miehen kanssa insinöörejä. Ei meillä kummallakaan kolmea tonnia nettona palkasta jää. 

Ette vaan ole osanneet neuvotella palkkojanne oikealle tasolle.

Vierailija
25/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmispelko. Opiskelisin, jos saisi vaan tehtäviä joita tehdä, ei olisi esitelmiä tai seminaareja.

N35 pitkäaikaistyötön

Miten sä sen miehen sitten löysit?

Vierailija
26/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N35 pitkäaikaistyötön

Onko tuo sairaus diagnosoitu vai oletko itse sen keksinyt ja käytät tekosyynä? Jos sulla on diagnoosi ja työkyvyttömyys on todettu, olet oikeutettu työkyvyttömyyseläkkeeseen.

Vierailija
27/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No laita tulemaan noita nettikoulutuksia, joista on ollut sulle hyötyä. Mua ainakin kiinnostaa.

www.trololol.fi.com

Vierailija
28/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänhallinta on huono, enko kykene opiskelemaan. Eikä kuntouttavassa työtoiminnassa käynti ole vienyt tilannetta muuta kuin heikompaan suuntaan.

Eiköhän sinustakin vielä valmis lähihoitaja saada. Tukea on tarjolla, ja jos epäonnistuu, niin oppii virheistään ja yrittää uudestaan. Ei pidä lannistua.

Vierailija
29/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta raha. Mulla on sitä just sen verran, kun tarvin. Käyn töissä, mutta ne eivät seuraa minua kotiin.

Mietin niitä vain työaikana. En tykkää liiasta vastuusta, minulla on huonot hermot. Olen oikein tyytyväinen, olla möllöttelen ja ihailen elämän pieniä asioita.

Vierailija
30/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh. Mullle riittää 2,5K netto, muttta teenkin vain joka toinen viikko töitä. 

Vierailija
31/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on korkea koulutus mutta ei toistaiseksi ole tuonut mitään hyötyä..

Vierailija
32/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta. En tarvi noin paljon palkkaa. On muita tuloja. Ja en silti tarvis noin paljon rahaa kuukaudessa. En tee sillä mitään. Kovin vaikeaa varmaan ymmärtää koulutetummallekin.

Vierailija
33/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä juttu, hyvä sulle.

Ja seuraava aloitus..

Vierailija
34/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisiä, jotka käyvät töissä. Itse olen perinyt omaisuuteni ja asun pääsääntöisesti ulkomailla lomaille. Eihän elämä nyt työntekoa varten ole!

Niinpä! Miksi kaikki ei tee näin häh?

Vierailija
35/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen korkeakouluttautunut ja saan BRUTTONA n. 2600e/kk, nettona 1800-1900 e ja minulle se riittää vallan hyvin. Omaa asuntoa ei kyllä ole, kun ei ole tullut säästettyä vaan on tullut ns. tuhlattua turhuuksiin, mutta hyvin tuosta saa käsirahan säästettyä ja myöhemmin asumisen ja lainat maksettua.

Vierailija
36/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin insinöörinä sain ihan bruttotuloina alle 3000€ todella monta vuotta. Yli kolmentonnin ei nettopalkka tule nousemaan ikinä.

Vierailija
37/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tienaa niin paljon ettei mun tartte. En ymmärrä miksi käytte töissä ettekä vaan hommaa varakasta miestä?

Vierailija
38/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen itsekin. Jos nettotulot jäävät alle 3000€/kk on parempi jäädä elämään tukien varaan.

Vierailija
39/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisiä, jotka käyvät töissä. Itse olen perinyt omaisuuteni ja asun pääsääntöisesti ulkomailla lomaille. Eihän elämä nyt työntekoa varten ole!

Kerro heti, mistä sitä perintöä saa, niin minäkin muutan ulkomaille!!!

Vierailija
40/53 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISSÄ NÄITÄ KOULUTUKSIA OIKEIN ON??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän