Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voisi kuvitella, että saisin alle 3000€ netto palkkaa kuukaudessa, en ymmärrä miksi ette opiskele ja kouluttaudu...

Vierailija
10.01.2021 |

Netti pursuaa koulutuksia, jos älykkyys ei riitä rahalla saa ostettua. Itse tienaan 3400€ netto ja olen ostanut itselleni peruskoulutuksen jälkeen osaamista. Se näkyy myös palkkauksessa.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella hyvinkin, vaikken ole aikoihin saanut. Tavoite on, että tänä vuonna saisin. Elämä on muutakin kuin raha ja työ. 

Vierailija
2/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit pärjätä maailmassa jossa ei ole yhtään opettajaa, sairaanhoitajaa, moniakaan insinöörejä jne? Ei yhtään siivoojaa? Jos siis kaikki kouluttautuvat paremminpalkatuille aloille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen filosofian maisteri ja opetan yläkoulussa kieliä. Saan nettona sellaiset 2400-2600. Riittää oikein mukavasti, lomat menee aina reissatessa.

Isäni on peruskoulun käynyt duunari ja tienaa enemmän. Mitä sitten? Pidämme molemmat töistämme ja tienaamme tarpeeksi.

Vierailija
4/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmistunut DI:ksi. Teen työtä sellutehtaalla. Palkka 2600 e/kk, sisältää ylityöt. Kyllähän se vituttaa kun duunarit vuorossa vetää 5000-6000 e/kk. Nuihin tuloihin DI:nä pääsee ehkä 15 vuoden kokemuksella, jos on onnistunut nousemaan johtajaksi.

Vierailija
5/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat tällaisia koulutuksia?

Eihän niistä välttämättä ole jokaisella pohjakoulutuksella hyötyä.

Nimim. Röntgenhoitaja

Vierailija
6/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, että mitä teet työksesi?

Vierailija
7/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, kukas ne perusduunit hoitelis ja millä tämä Suomi pyöris, jos me kaikki ostettaisiin itselle hyvätuloinen ammatti. Hmmm..

Suosittelisin aloittajaa ostamaan myös maata jalkojen alle, ettei tarvis ylimielisyytensä kera ilmassa leijua.

Vierailija
8/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun minä pidän työstäni, enkä tarvitse enempää rahaa.

Vierailija
9/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako velatonta sijoitusasuntoa sulla ap on? Mulla on neljä, eikä niitä ole tarvinnut hankkia edes työnteolla. En voisi kuvitellakaan eläväni tuollaisena työn orjana, kuin kaltaisesi luuserit. Mun työaika on 30h viikossa. Sopii hyvin. Montakohan tuntia SÄ paiskit töitä tuonkin pikkusumman eteen? Varmaan ollaan samoissa tuntipalkoilla...

Vierailija
10/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä, että mitä teet työksesi?

Ai minä vai?? En mitään.

Vierailija
11/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valmistunut DI:ksi. Teen työtä sellutehtaalla. Palkka 2600 e/kk, sisältää ylityöt. Kyllähän se vituttaa kun duunarit vuorossa vetää 5000-6000 e/kk. Nuihin tuloihin DI:nä pääsee ehkä 15 vuoden kokemuksella, jos on onnistunut nousemaan johtajaksi.

Nooo,hae vuoroon duunariksi, niin loppuu tuo syvä harmitus.

Vierailija
12/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, jotka käyvät töissä. Itse olen perinyt omaisuuteni ja asun pääsääntöisesti ulkomailla lomaille. Eihän elämä nyt työntekoa varten ole!

Vierailija
13/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tekniikan tohtori, ja nettopalkka on juuri karvan alle 3000. Rakastan työtäni, se on äärimmäisen mielenkiintoista, älyllisesti haastavaa ja täysin vapaata (siis työaikojen yms. puolesta). Tekisin sitä vaikka saisin tonnin vähemmän kuussa.  

Vierailija
14/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta et osaa kirjoittaa "nettopalkka" oikein... Jep jep...

Vierailija
15/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos älykkyys ei riitä niin osta netistä osaamista?

VMP

16/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen mieluummin työtä, josta nautin 😃

Vierailija
17/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en voisi kuvitella, että saisin alle 4000€ netto palkkaa kuukaudessa, en ymmärrä miksi AP tyydyt alle neljän tonnin nettoon. 

Vierailija
18/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, joten pärjään vähemmällä. Pysyn siis mieluummin työssä, minkä voi unohtaa vapaa-ajalla. Toteutan itseäni mieluummin muissa asioissa.

Vierailija
19/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallinta on huono, enko kykene opiskelemaan. Eikä kuntouttavassa työtoiminnassa käynti ole vienyt tilannetta muuta kuin heikompaan suuntaan.

Vierailija
20/53 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa insinöörejä. Ei meillä kummallakaan kolmea tonnia nettona palkasta jää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi