Saavatko sellaiset naiset helpommin ja useammin joilla on iso klitoris?
Itselläni se on melko pieni ja piilossa. Tarvitsen kunnon lämmittelyn ja kestää noin vartin, että saan. Sen jälkeen klitoris tulee niin herkäksi, että siihen ei voi hetkeen koskea. Yhden käden sormilla on laskettavissa ne kerrat, kun olen saanut kahdesti ja nekin tuoreen suhteen kiimassa nuorena.
Kommentit (12)
Minulla on herneen kokoinen, mutta saan vasta puolen tunnin jälkeen. Toki saan aina ja sen jälkeen uusia aina 10 minuutin välein niin kauan kuin mies jaksaa. Orkkuihin tarvitaan klitan hierontaa jomman kumman sormella.
Exällä oli pieni ja orgasmiin meni usein helposti puoli tuntia käsin ja suulla. Yhden jälkeen meni niin herkäksi että samalla kerralla ei voinut enää koskea ja innostus lopahti hänellä.
Nykyisellä vielä pienempi, lähes olematon ja hän saa yleensä parissa minuutissa ja myös sarjaorgasmeja yhdynnässä.
Eli omalla vähäisellä kokemuksella ei koko korreloi mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Exällä oli pieni ja orgasmiin meni usein helposti puoli tuntia käsin ja suulla. Yhden jälkeen meni niin herkäksi että samalla kerralla ei voinut enää koskea ja innostus lopahti hänellä.
Nykyisellä vielä pienempi, lähes olematon ja hän saa yleensä parissa minuutissa ja myös sarjaorgasmeja yhdynnässä.
Mitä lähempänä klitta on reikää, sitä helpompi orkku. Jossain oli siitä tutkimuskin.
Korkea testosteronitaso kasvattaa klittaa ja orgasmiherkkyyttä, mutta kasvanut orgasmiherkkyys ei johdu klitan koosta vaan siitä testosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lähempänä klitta on reikää, sitä helpompi orkku. Jossain oli siitä tutkimuskin.
Puhut varmastikin siis yhdynnästä? Mutta, nainen saa monin eritavoin sen orgasmin, ei siihen sitä yhdyntää tarvita. Helpomminhan sen saa ihan sormetuksella tai kielellä, eikä siihen men kuin hetki.
Miksi se pitäisi saada juuri yhdynnässä? Ikuisuuskysymys! Pääasia että saa nautinnon.
Puhut varmastikin siis yhdynnästä? Mutta, nainen saa monin eritavoin sen orgasmin, ei siihen sitä yhdyntää tarvita. Helpomminhan sen saa ihan sormetuksella tai kielellä, eikä siihen men kuin hetki.
Miksi se pitäisi saada juuri yhdynnässä? Ikuisuuskysymys! Pääasia että saa nautinnon.[/quote]
Juuri näin. Mies joka luulee että naisen pitäisi saada vain ja ainoastaan yhdynnässä on joko kokematon tai mielikuvitukseton ja välinpitämätön naisen nautinnosta. Turhanpäiväisiä tuollaiset tutkimukset, jokainen nainen toimii omalla tavallaan ja siihen kannattaisi keskittyä.
Pitäänyt muistaa, että siinä klitoriksessa on paljon, paljon enemmän nautintohermoja kuin miehen kalussa, ja ne vielä pienellä alueella, joten se nautintokin on sitten todella räjähtävä-' - kunhan mies osaa riittävän hellästi sitä käsitellä. Itse ainakin räjähdän melkeen osiin ja kouristelen selkä kaarella..
Paras on kun mies samalla vielä panee! Onneksi kohta saan tämänpäivän toisen annokseni.....
Minulla on pieni klitoriksen kärki ja olen todella orgasmiherkkä. Nautin erityisesti pillun sisäpuolen, suuaukon ja g-pisteen stimulaatiosta. Saan ensimmäisen kerran usein jo aktin vasta alkaessa ja siitä se sitten taas lähtee 💥💥💥
Mikä on pieni?
Mulla näkyy se mutta on piilossa siellä hupun alla osittain. Max herneen kokoinen on minkä voi tuntea.
Saan helposti. Jos tosi kiihottunut niin muutama sekunti riittää.
En saa pelkästä yhdynnästä. Täytyy osua klitorikseen jotain. Yhdynnässä yleensä omat sormet.
Saan myös yhden illan jutuissa helposti. Ja montakin jos tarpeeksi kauan touhutaan.
Nyt tosin naimisissa eikä sivusuhteita enää.
Minulla on sellainen puolikkaan mustikan kokoinen. Ap
Siis ihan samahan se on miehelläkin; pieni tai isomuna - saahan se jos hinkkaa tarpeeksi kauan, riittävästi. Klitoris toimii aivan samoin, ja kaikkihan ne ovat hupussaan, kunnes ne sieltä "houkutetaan" ulos ja isommaksi, kuten se kalukin.
Saat siis miten? Sormetuksellako, kun puhut lämmittelystä - mihin sua lämmitellään?