Kestättekö Katti Matikaista?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
"Nobel-kirjailija Frans Emil Sillanpää on Silja Sillanpään isoisoisä" - Wikipedia
Kateelliset panettelee.
Kuuluuko kuuluisa ampuja Sanna Sillanpää samaan sukuun?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sanna_Sillanp%C3%A4%C3%A4
voisi se kyllä tulla keskellä yötä varoittamatta vähän raapimaan ja puremaan ja kehräämään jalkopäähän
Liioiteltuja ilmeitä ja surkeaa ylinäyttelemistä. Järkyttävä hahmo.
Menee samaan sarjaan Morson kanssa, siis kamala.
Kestän vähän paremmin kuin Kaapoa.
Surkea ohjelma, seksikäs vartalo. Näkee että sen kissa-asun alla on huippuhyvä perse!
Vierailija kirjoitti:
Kestän vähän paremmin kuin Kaapoa.
Kaapo on sentään tavallinen lastenohjelma, ei tuollaista vähä-älyistä ylinäyttelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Katti Matikainen on paljon ymmärrettävämpi hahmo kuin Donald Trump.
~ mummo ~
Piti sitten tämäkin aihe sotkea vassarinpaskalla ja politiikalla?
En ymmärrä, miksi lapsia aliarvioidaan kehittämällä tällainen sekopäähahmo muka viihdyttämään heitä. Ehkä lapset voi tässä tapauksessa jakaa kahteen leiriin: Yksinkertaiset ymmärtää ja fiksut jättää katsomatta.
It's ok, everyone's furry for katti matikainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei, älkää repikö vanhoja haavoja auki tästä!
Tämä! Toinen kammottava oli Riesa-Pelle.
Mä olen huomannut, että mulla ja lapsilla on aika samanlainen lastenohjelmamaku. Tiettyjä ohjelmia lapset ei jaksa katsoa yhtään, enkä niitä kyllä itsekään jaksa kuunnella. Katti Matikainen on yksi niistä ohjelmista, joita meillä ei katsota.
Ämmät on vaan mustiksia naiselle. Ja yks vitunmaku, lapset riemuitkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katti Matikainen on paljon ymmärrettävämpi hahmo kuin Donald Trump.
~ mummo ~Piti sitten tämäkin aihe sotkea vassarinpaskalla ja politiikalla?
No anteeksi. En ymmärrä näistä mitään. En vassareita (?), paskaa enkä varsinkaan politiikkaa.
Olen vain lukenut niitä isolla kirjoitettuja otsikoita ip-lehdistä.
~ mummo ~
Vierailija kirjoitti:
Ämmät on vaan mustiksia naiselle. Ja yks vitunmaku, lapset riemuitkoon.
Meillä nimenomaan lapset laittaa telkkarin kiinni, kun se alkaa maukua telkkarissa.
Jotkut häiriintyneet kulliotuksethan runkkaavat lastenohjelmille ja niiden juontajillekin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut häiriintyneet kulliotuksethan runkkaavat lastenohjelmille ja niiden juontajillekin.
Ei nyt kuitenkaan Eila-mummolle eikä sille pikkuveturin Aadalle (joka muuten kuoli äkisti kolarissa työmatkallaan silloin 90-luvun lopulla)
Hirveä. Kuten se kammottava Nakki-Rakkikin.
Lapsi inhoaa noita ja poistuu tvn äärestä, kun noiden ohjelma alkaa Pikku Kakkosessa.