Kestättekö Katti Matikaista?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nobel-kirjailija Frans Emil Sillanpää on Silja Sillanpään isoisoisä" - Wikipedia
Kateelliset panettelee.
Kuuluuko kuuluisa ampuja Sanna Sillanpää samaan sukuun?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sanna_Sillanp%C3%A4%C3%A4
Entä Jari Sillanpää?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina vihannut sitä hahmoa, mutta nyt aikuisena sentään sen verran pehmennyt, että oon huomannut ne jaksojen sisällöt ihan hyviksi. Siis hyviä vieraita puhumassa oikeista asioista, esitellään suomen historiaa, teatteria yms. Mutta harmi vaan, kun ne hyvät asiat jää sen typerän touhotuksen alle.
Totta. Välillä niistä vieraista näkee, että niitäkin kiukuttaa se Matilaisen hahmo, kun asia peittyy sekoilun alle.
En ole koskaan ymmärtänyt tämän tunnatin sanoja. Miten voi olla "hommista hajua" jos ei ole "päätä ei häntää"?
Vierailija kirjoitti:
Menee samaan sarjaan Morson kanssa, siis kamala.
Morso on kyllä hiukan liian rummo jo
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt tämän tunnatin sanoja. Miten voi olla "hommista hajua" jos ei ole "päätä ei häntää"?
Kaikkea sitä tehdäänkin. Verorahoilla, tietysti.
Ihan yhtä kiva kateltava kuin se Kesäkerttu (joku ohjelma kauan sitten)
Muistaako joku vielä ankean Hinku, Vinku ja Suursyömäri -ohjelman? Käytöskukkanen?
~ mummo ~
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku vielä ankean Hinku, Vinku ja Suursyömäri -ohjelman? Käytöskukkanen?
~ mummo ~
Se oli kauhea! Yritin joskus näyttää sitä lapselleni kun hän oli pieni, mutta ei halunnut katsoa yhtään. En ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
kyllä tuolla katilla on kontit kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nobel-kirjailija Frans Emil Sillanpää on Silja Sillanpään isoisoisä" - Wikipedia
Kateelliset panettelee.
Nyt oli kaukaa haettu...
Miten niin kaukaa, jälkeläinen suoraan alenevassa polvessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset panettelee.
Nyt oli kaukaa haettu...
Miten niin kaukaa, jälkeläinen suoraan alenevassa polvessa?
Ois kiva kokea katti matikaisen ylenevän polven töytäisy pakaraan tai munasuojaa vasten
Ihan hyvin käsikirjoitettuja ovat jutut. Mitä järkeä olisi vetää kissakuosia päälle jos ei samalla roolissakin olisi kissaa. Hyvä Silja!
Lapsille tarkoitettu, isät sillä leikkii. Turkka olisi tyytyväinen.
Isät tykkäsi myös Arja-tädistä 60 - 70-luvulla lapsiakin enemmän. Äidit ei tykänneet 😁
Eiköhän sitä tulisi viimeistään minuutin päästä jos kattimatikaisen kanssa pääsisi painimaan
Mä oon aina vihannut sitä hahmoa, mutta nyt aikuisena sentään sen verran pehmennyt, että oon huomannut ne jaksojen sisällöt ihan hyviksi. Siis hyviä vieraita puhumassa oikeista asioista, esitellään suomen historiaa, teatteria yms. Mutta harmi vaan, kun ne hyvät asiat jää sen typerän touhotuksen alle.