85-v. ja 73-v. miehet tyydyttäneet toisiaan seksuaalisesti Yrjönkadun uimahallin höyrysaunassa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/79f57496-8f07-4889-b614-d2e085e8874a
” Vanhempi mies joutui maksamaan teosta 240 euroa ja nuorempi 210 euroa. Summat sisältävät 40 euron rikosuhrimaksun.”
??? Siis molemmat olivat lain mukaan rikoksen uhreja? Vai miksi ja kenelle tuo rikosuhrimaksu maksetaan? Jotenkin aika vaikea käsittää lainsäätäjän logiikkaa..
Kommentit (170)
Aina jotenkin hellyyttävän noloa kun ei selvästi itse ymmärrä mistään mitään ja kyseenalaistaa sen vuoksi lainsäätäjän logiikan.
Sama meininki on jäähallien pukuhuoneissa. Kumiukkoja roskikset täynnä, mutta ei tietoakaan maskeista. Ja korona leviää.
Siivooja
Vierailija kirjoitti:
Noi homot pitäisi häätää sieltä. Heterona ei voi mennä paikalle. Kyttäävät suoraan muniin ja hyväilevät itseään saunassa. Upea paikka mutta homojen takia ahdistava tunnelma.
Homoille omat vuorot. Ei syrjinnän vaan vapauden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuossa iässä vielä haluttaa ja myös kykenee, niin onnitella täytyy.
Mua taas säälittää vaimoit joille varmaan melkoinen rasite.
On se hirveetä ku nykymaailmassa on pakko olla jonkun vaimo, jonkun jolla olisi seksuaalisia haluja. Aivan kamalaa! Ihan hirveetä! Sääliksi käy!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuossa iässä vielä haluttaa ja myös kykenee, niin onnitella täytyy.
Mua taas säälittää vaimoit joille varmaan melkoinen rasite.
Sinähän et tiedä, vaikka tuo vetreä 85 vee hoitais omaishoitajana kuolaavaa liikkumiskyvytöntä vaimoaan. Ja tuo oli viikon ainoa vapaa hetki.
Sinä et tiedä kuka on kellekin rasite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homot pitäisi kivittää kuoliaaksi.
Uskomatonta että näin barbaarista kommenttia on jotkut peukuttaneet.
Suomestakin löytyy siis tämän tason juntteja.
Eräs vanha maajussi julisti hirttotuomiota homoille.
Hänen yksi lapsensa on homo ja kuvittelee, että kukaan ei tiedä.
Tunnen useita aktiivisia 85- vuotiaita.
Seksuaalisesta aktiividuudesta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Moni 85-vuotias makaa liikuntakyvyttömänä sängyssä. Sinänsä ihmetyttää vanhemman papan kunto. Tilannetaju vaan harmi on kadonnut kokonaan. Tai voi olla dementiaa, jossa estot saattavat kadota ja ilmetä yliseksuaalisuutta. Silloin olisi syyntakeeton.
Silloin ei yleiseen saunaa tai muuaallekaan ole asiaa ilman saattajaa.
Surullista, maan hienoin halli mutta eipä tee mieli mennä sinne kun maine on mitä on, ja ilmeisesti perustellusti.
Yrjönkadun uimahalli on heterollekin todella hyvä paikka. Siellä saa käytännössä aina ilmaisen käsi- tai suuhoidon joltain homppelilta.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, maan hienoin halli mutta eipä tee mieli mennä sinne kun maine on mitä on, ja ilmeisesti perustellusti.
Mikä maine? Mitä ihmeen hävettävää seksuaalisuudessa on?
Ei kai noilla edes seiso, vaikka kuinka tumputtais.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noilla edes seiso, vaikka kuinka tumputtais.
Taisi seistä, kun tuomion mukaan molemmat lauenneet äänekkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Noi homot pitäisi häätää sieltä. Heterona ei voi mennä paikalle. Kyttäävät suoraan muniin ja hyväilevät itseään saunassa. Upea paikka mutta homojen takia ahdistava tunnelma.
Noi heterot pitäisi häätää sieltä. Homona en voi mennä paikalle. Epäilevät vainoharhaisuuksissaan koko ajan että homot kyttäisivät heidän varustustaan. Upea paikka mutta heteroiden takia ahdistava tunnelma.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä muutenkaan ymmärrä miksi Yrjönkadulla pitää päästä alasti uimaan? Ällöttää jo ajatuskin.
Mikä sinua ÄLLÖTTÄÄ alastomuudessa? Kuinka estynyt ihminen oikein olet?
Miten kun aina luulee kuullensa kaiken, niin tuleekin vielä jotain uutta eteen?
Lähtökohtaisesti oli sitten *omo tai hetero tai mikä vaan, niin missään yleisellä paikalla mitään tuollaista tehdä! Mutta onhan näitä.
Olen nähnyt porealtaassa pariskunnan yhdyntäyrityksen, tämänisossa kylpylähotellissa Turussa. Eikä heitä häirinnyt se, että altaassa oli lapsiperheitä.
Vierailija kirjoitti:
Miten kun aina luulee kuullensa kaiken, niin tuleekin vielä jotain uutta eteen?
Lähtökohtaisesti oli sitten *omo tai hetero tai mikä vaan, niin missään yleisellä paikalla mitään tuollaista tehdä! Mutta onhan näitä.
Olen nähnyt porealtaassa pariskunnan yhdyntäyrityksen, tämänisossa kylpylähotellissa Turussa. Eikä heitä häirinnyt se, että altaassa oli lapsiperheitä.
Jäikö vain yritykseksi.
Jos hei viel 85-vuotiaana saa sen nousemaan niin antaa seisoa :D
Onko tämä se halli jonne uotisella on porttikielto
Mikä tässä oli uutinen, sehän on ollut homomesta näiden pappojen nuoruudesta lähtien.