Miksi osa naisista on todella pomottavia?
Kommentit (15)
Ei pidä suostua pomottetavaksi. Liian moni mies alistuu. Mä olen naisena katsellut tuota vierestä, kun miestäni exä vie, kun pässiä narussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä suostua pomottetavaksi. Liian moni mies alistuu. Mä olen naisena katsellut tuota vierestä, kun miestäni exä vie, kun pässiä narussa.
Exä vie miestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Teillä varmaan menee ihan ok👍
Naiset tietää paremmin. Tulee sähläystä vain jos mies toimii ilman opastusta.
Mies väitti tänään juuri hänen olevan enemmän oikeassa asiassa jossa kumpikin oli ns samalla viivalla.
Riita meni ohi kun kumpikin tunnusti tämän ns selkeän faktan.
Riippuu varmaan tilanteesta.
He eivät ole purkaneet vanhoja malleja /ajatuskuviota ja ottaneet huomioon ettei toisten ihmisten yli voi tehdä päätöksiä, manipuloida tai olla kontrolloija, voi mennä ihan metsään silloin. Elleivät käytä alkoholia joka vaikuttaa. Mites tästä on miehet unohtuneet?
Koska tosi harva nainen osaa käyttäytyä normaalisti. Jos nainen ei joudu suhteessa kiusatuksi, alkaa hän yleensä itse kiusata. Naiselle kaksi saman tasoista suhteessa on mahdoton juttu; toisen on aina pakko olla naisen logiikalla "alempana".
Vierailija kirjoitti:
Koska tosi harva nainen osaa käyttäytyä normaalisti. Jos nainen ei joudu suhteessa kiusatuksi, alkaa hän yleensä itse kiusata. Naiselle kaksi saman tasoista suhteessa on mahdoton juttu; toisen on aina pakko olla naisen logiikalla "alempana".
Tämä on kyllä ihan puppua.
Eräät miehet eivät kyllä siedä tai tunnista aitoa tasavertaisuutta, siksi feminismikin on heille jotain aivan käsittämätöntä.
Yleensä nainen jos on pomottava hakee kumppanikseen heikomman miehen, harvoin hakee edes tasavertaista kumppania!
Pomotus on inhottavaa! Sen pohjalla on epävarmuus ja huono itsetunto.
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä ihan puppua.
Eräät miehet eivät kyllä siedä tai tunnista aitoa tasavertaisuutta, siksi feminismikin on heille jotain aivan käsittämätöntä.
Ei ole. Ihan tavallisellakin naisella alkaa helposti piikittely ja veetuilu, jos ei joudu olemaan varpaisillaan piikittelevän tai veetuilevan miehen vuoksi. Viimeistään silloin tämä näkyy, kun ollaan jossain muussa seurassa. Useilla naisilla on pakko alkaa piikitellä ja naureskella miehelleen julkisesti. "Meidän mikko sitä, meidän mikko tätä, hähähä".
Varmaan koska miehet ovat liian pomotettavia.
Kotoa opittu malli.