Miksei suihkunpää kierry kunnolla kiinni?
Kiertyy ylös saakka mutta ei kierry suoraan, jää sivuittain niin että jää pieni "rako"
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Väärillä jengoilla.
Jaa ja miten saa oikein? Olen ainakin 10 kertaa yrittänyt
Olet kiertänyt kerran väärille jengoille. Muoviin tulee uudet, eli se on pilalla.
Ravintolaan ja sieltä Rane panemaan. Myös suihku kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Olet kiertänyt kerran väärille jengoille. Muoviin tulee uudet, eli se on pilalla.
Aha. No kiitos vaan.
Vierailija kirjoitti:
Se oli kyllä metallia, että kiitti vaan.
Se pitää kiertää hellästi ja kohtisuoraan. Menee muuten heti vinoon. Ah, mun suihkunpää huuteleekin just mua.
Vierailija kirjoitti:
Se pitää kiertää hellästi ja kohtisuoraan. Menee muuten heti vinoon. Ah, mun suihkunpää huuteleekin just mua.
Näin olen tehnyt. Silti jää rako. Ei kai näin vaikeaa ? Voiko olla halkeama tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kyllä metallia, että kiitti vaan.
Luulet vaan. Molemmat ei oo metallia. Voi olla metallinväristä muovia.
Onko sulla siellä tiiviste? Jos ei ole väärillä jengoilla, ilman O-rengastiivistettä jää helposti rako.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla siellä tiiviste? Jos ei ole väärillä jengoilla, ilman O-rengastiivistettä jää helposti rako.
On tiiviste
Tää psyko jauhaa tän saman vitisn päivästä toiseen. 0/5 Ketä enää naurattaa.
Olet liian monta kertaa ottanut sen irti tehdäksesi peräsuolesi huuhtelua, jengat menneet rikki.