Nyt alkaa tapahtumaan ! Unelmien asunto tuli myyntiin ja ex kysti lupaa muuttaa lähemmäksi
Olen halunnut 15 v , eli alusta asti muuttaa tiettyyn taloon.
Minulla on 2 lasta ja ex. Jälkimmäisen kanssa vko-vko sopimus ja kaikki ovat menneet hyvin.
Tuttavani omistaa tästä talosta kaksion ja olemne puhuneet kun hän jää eläkkeelle, myy minulle talonsa ja muuttaa maalle.
Olen välillä ajatellut ehkä mielummin haluan kolmion. Teen tällakin hetkellä töitä kotona, lapsilla omat huoneet.
Tänään ex otti yhteyttä. Normitilanteessa laitamme sähköposteja tarvittaessa.
Hän on saanut ostoilmoituksen talosta lähellä.
Koska lapset viettävät vko-vko, voi lapset muuttaa isän luo kirjat ja samalla tavalla jatketaan elämää.
Asunnossa on 76 neliötä, 2 makuuhuonetta, eli nukkuisin edelleen olohuoneessa. Mutta kun esikoinen muuttaa pois kotoa, saan toisen makuuhuoneen itselleni.
Viimeksi eilen tuli postilaatikosta ostoehdotus.
Ihmettelen miten voi mennä näin hyvin.
Huomenna mennään katsomaa
Kommentit (15)
Tästä ei kyllä saanut mitään selvää.
Ostoehdodus mistä? Postilaatikosta?
Kuka myy ja ostaa ja muuttaa minne? En tajunnut mitään.
Oli niin korkealentoista että putosin kelkasta.
Vierailija kirjoitti:
En tajunnut. Sekavaa settiä.
Anteeksi ! Oon niin sekaisin, kirjoitain mitä sattuu
Vierailija kirjoitti:
Kuka myy ja ostaa ja muuttaa minne? En tajunnut mitään.
Meidän nykyinen koti sijaitsee alueella, joka on hyvin haluttua.
Saamme jatkuvasti näitä A4 postilaatikkoon, joissa pyydetään ottamaan yhteyttä, halutaan ostaa asunto.
Unelmieni talossa on nyt kolmio myynnissä, asumme myös kolmiossa.
Kun näin myynti-ilmoituksen, tajusin ei koske meitä, koska lapset eivät voi jatkaa nykyisessä koulussa.
Mutta jos ex muuttaa lähistölle, laitan lasten kirjat ex.lle, jolloin lapset voivat jäädä vanhaan kouluun
No onneksi olkoon!
Ilmeisesti saat mitä halusit.
Tuttava omistaa kaksion ja myy sinulle talonsa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä / kuka on ex-kysti?
Ex pyysi lupaa. Pahoittelen
Vierailija kirjoitti:
Tuttava omistaa kaksion ja myy sinulle talonsa?
Tuttava on luvannut myydä kaksionsa n 5 v päästä. Mutta nyt tulikin aivan toinen myyjä, jolla on kolmio.
Vaihtoehtoja muuttaa nyt kolmioon tai 5 v päästä kaksioon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka myy ja ostaa ja muuttaa minne? En tajunnut mitään.Meidän nykyinen koti sijaitsee alueella, joka on hyvin haluttua.
Saamme jatkuvasti näitä A4 postilaatikkoon, joissa pyydetään ottamaan yhteyttä, halutaan ostaa asunto.Unelmieni talossa on nyt kolmio myynnissä, asumme myös kolmiossa.
Kun näin myynti-ilmoituksen, tajusin ei koske meitä, koska lapset eivät voi jatkaa nykyisessä koulussa.
Mutta jos ex muuttaa lähistölle, laitan lasten kirjat ex.lle, jolloin lapset voivat jäädä vanhaan kouluun
Tämä selvä. Kuulostaa siltä, että sinun 2021 alkaa hyvissä merkeissä! Onnea asuntojuttuihin.
Häh? Siis muutat tuttavan kaksioon, mutta siinä on kuitenkin 2 makuuhuonetta. Jokin ei nyt täsmää.
Onko av-mamma taas laittanut Kystiä Kylliksi?
En tajunnut. Sekavaa settiä.