Mies saunoo muiden naisten kanssa
Mitä mieltä ootte, onko normaali tunne kun mua vaivaa kamalasti se jos mies käy saunassa muiden naisten kanssa? Vietettiin uutta vuotta paikassa jossa oli vieraita ihmisiä, kolme naista. Siellä sitten sekasauno naiset ja miehet keskenään. Itse en saunonut enkä paljuillut, koska mulle on vähän vieras asia saunoa vieraiden alastomien miesten kanssa. Kaiken lisäksi olen vielä raskaana kuudennella kuulla eli olin ihan selvinpäin kun muut joi. Mieshän sitten flirttailikin aika avoimesti yhden nuoren naisen kanssa ja oli kahdestaan sen kanssa saunassakin. Nytkin se on parasta aikaa illanvietoissa kaverinsa luona jossa on myös naisia ja siellä taas saunotaan keskenään.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet raskaana tuollaiselle?
Voisiko olla että ap olisi harrastanut seksiä tuon miehensä kanssa?
Mitä väliä? Olen itse saunonut vaikka kuinka monen tutun miehen kanssa alasti, eikä siitä ole koskaan mitään seurannut.
On normaali tunne, että vaivaa. Itseäkin vaivaisi, jos olisin lauantaina raskaana kotoa ja mies lähtisi viettämään iltaa muualle sekasaunaan. Etenkin, jos on aikaisemmin flirttaillut avoimesti muille naisille vastaavissa tilanteissa.
Kesällä mökillä saunotaan sekaisin ja silloin ollaan uikkarit päällä. Olivatko nämä saunojat alasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän siinä on käynyt ja kohta on veli/siskopuolia liuta lapsellaan.
No, jos saunoessa alkaa flirttailla muille, niin kyllä se aika hälyttävää on. En katselisi sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ap:kin on harrastanut seksiä sen miehen kanssa.
Meillä sovittu suhteessa että ei ole ookoo sekasaunat alasti. Itselle täysin ookoo tilanne ja siis olen mies.
Jaa a, olin kerran erään tuttavan tupareissa, hän oli siis muuttanut tyttöystävänsä kanssa yhteen.
Kehtasi kuitenkin lähestyä minua saunassa, minusta se oli aika röyhkeää ja niin on ap:nkin mies :/
Mä olin sekasaunassa itsenäisyyspäivää edeltävänä päivänä sinkkumiesten kanssa kellään ei mitään ongelmaa sit paikalle tuli yksi varattu ja hänelle alaston nainen oli ongelma, koska seurustelee ja hänellä kertomansa mukaanboli ongelma siksi että jos "muija" saa tietää, kun hänellä aiemmin ollut ongelma pettämisiensä kanssa ja poistuin saunasta. Loppuillasta tämä samainen mies tuli ympäri päissään vaatimaan suudelmia ja että nukkuisin hänen vieressään. Muistutin tuosta saunaepisodista, mutta tämmöinen ei kuulemma ollutkaan nyt ongelma. Onko miehelläsi pettämishistoriaa?
Olen ollut samassa partioharrastusporukassa noin 10-vuotiaasta saakka, meitä on ryhmässä 15, suunnilleen puolet miehiä ja puolet naisia. Yhdessä ollaan kämpällä sanottu viimeiset 30 vuotta, ei ole haitannut ketään. Kumppanit ja puolisot ovat myös aina tervetulleita.
Suomen Espoo julistaa täten yleisen sianjättöajan.
Jos sinua siis häiritsee että mies panee muitakin.