Miamilainen lääkäri kuoli koronarokotteeseen
Näitähän alkaa olla ihan jatkuvasti.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-9119431/Miami-doctor-58-dies-t…
Kommentit (278)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://horizon-magazine.eu/article/five-things-you-need-know-about-mrn…
Siinä faktaa, nämä rokotteet ovat ensimmäiset!!
Jos vaikka lukisit sen, mitä linkität. Siinä lukee, että tämä rokote on ensimmäinen myyntiluvan saanut ja kaikki kliiniset testausvaiheet läpikäynyt mRNA-rokote. Sanotaan myös, että kyseinen teknologia on tuttu jo vuodesta 2011 (on tehty ihmiskokeita syöpärokotteita kehitettäessä), joten jos sen kanssa olisi todellinen ongelma, se olisi tullut ilmi.
"Although the COVID-19 vaccines made by Pfizer/BioNTech are the first mRNA vaccines to complete all clinical trial stages and be licensed for use, the technology has been around for a while.
Human trials of cancer vaccines using the same mRNA technology have been taking place since at least 2011. ‘If there was a real problem with the technology, we’d have seen it before now for sure,’ said Prof. Goldman."
Syöpärokotteet eivät ole rokotteita
Se ettö on testattu 10.llä syöpäpotilaalla ei ole sama asia kuin "on testattu" tai "on myyntilupa"
Mitäs ne sitten on, kun nimi on kuitenkin syöpäROKOTE? Lisäksi mistä luit, että niitä on testattu kymmenellä? Kyse on siitä, että samainen teknologia on ollut ihmisillä kokeilussa jo aikaisemmin.
Olen eri, mutta nyt on kyllä asiantuntemus huipussaan, kun arvioidaan valmisteen ominaisuuksia pelkän nimen perusteella. Syöpärokote ei ole rokote siinä mielessä, että toisin kuin rokotteet, sen ei ole tarkoitus ennaltaehkäistä syöpää. Se perustuu kuitenkin rokotteen tavoin immuunologisen reaktion laukaisemiseen kehossa ja siksi sitä nimitetään hieman harhaanjohtavasti syöpä"rokotteeksi".
Samaa olen ihmetellyt, mut terveen elimistön kuuluukin reagoida vieraita aineita, siis päästä niistä eroon mahdollisimman tehokkaasti ja siihen on tulehdus tosi tehokas konsti, kuten myös ripuli ja oksennus. Rokote ja ruiske tietysti voivat s a n o i n a mennä sekaisin, vasta-vaikuttajineen;-)
https://www.sott.net/article/184817-Doctors-Warn-Avoid-Genetically-Modi…
Vierailija kirjoitti:
Miksi kauhistellaan kun ihmisiä kuolee virukseen, niin se on maailman loppu, mutta jos he kuolevat rokotteeseen, jonka olisi tarkoitus estää se virukseen kuoleminen, niin se on valitettavaa ja yksittäistapaus?
Siksi että suhteessa korona tappaa ehkä vähän enemmän kuin rokote
Vierailija kirjoitti:
Näitähän alkaa olla ihan jatkuvasti.
Näin väittää ap, mutta hänen linkkaamassaan jutussa väitetään:
"If his death is linked directly to the vaccine, Michael would be the first known case in the world of a person dying after the injection"
Huhupuheita sen ja sen maalaisista rokotteen jälkeen kuolleista hoitajista voi heitellä kuka tahansa, eikä niistä välttämättä kannata tehdä johtopäätöksiä rokotteen turvallisuudesta. Vaikka rokotteen jälkeen kuoleminen (rokotteen takia tai siitä huolimatta) olisi yhtä epätodennäköistä kuin lottovoitto, niin maailman mittakaavassa lottovoittajiakin on paljon.
Kaikilla lääkkeillä on sivuvaikutuksia, myös vakavia. Asiantuntijat voi kertoa sulle, mitkä ovat riskit, mutta itse teet lopulta päätöksen otatko sen riskin ja itse myös kannat seuraukset. Usein ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla lääkkeillä on vakavia haittavaikutuksia. Jokainen on viime kädessä itse vastuussa siitä mitä lääkkeitä ottaa.
Ei pidä paikkaansa enää siinä vaiheessa, kun kotisairaanhoito ottaa ohjakset käsiinsä! Tulet huomaamaan sen aikanaan. Ja varmaan pistävät piikin kaikille, joille se heidän mielestään kuuluu. Mitään ei voi kommentoida - PEGORION- valmisteesta ei voi kieltäytyä, vaikka sekin on ihan turha. Käytännössä me muut maksamme ne kaikki lääkkeet ja siksi heille on älyttömän helppo syytää jättipakkauksissa kaikki, vaikkei edes tarvetta ole :study:
Kyllä mä tunnen nuo käytännöt. Mutta siinä vaiheessa kun en itse enä tajua mistään mitään enkä osaa kieltäytyä, niin joudankin kuolla pois. Väkisinhän muhun ei mitään pistetä, vaikka olisin 100 v.!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi taas vain todeta että onneksi en ole hoitoalalla töissä, hehän ensinnä saavat rokotteen. Ovat siis koekaniineina. Muu Suomi seuraa mitä tapahtuu ja uskaltaako rokotteen ottaa. Oma vuoroni todennäköisesti vasta kesällä joten seuraan.
No senhän takia rokotukset eivät etene, kun niin moni hoitohenkilökunnasta on kieltäytynyt ottamasta rokotetta. Itsekään hoitajana en ota, kun sitä aletaan tyrkyttämään. Voin luovuttaa annokseni sitä kipeämmin kaipaavalle. Olemme varoittaneet (maailmalla lääkärit, virologit, biokemistit, hoitajat ym.) ihmisiä ottamasta rokotetta ja jokainen sitten itse päättää omasta vartalostaan, mitä siihen on valmis injektoimaan. Varoitettu siis on, joten riskit kyllä tiedetään ja sivuvaikuksista/kuolemista on jälkikäteen hankala enää valittaa. Varsinkin kun rokotevalmistajat ovat järjestäneet asiansa niin, että he eivät ole missään vastuussa.
Jälkiseuraamukset jäävät ihmisen itse kärsittäväksi ja hoidettavaksi. Valtiokin korvaa, jos korvaa...niin kuin huomattiin sikainfluenssarokotteen jälkeen.
"Vastuullinen " hoitaja. Toivottavasti et osu minua hoitamaan rokottamattomana... toivon että saan jatkossa valita hoitajat ja lääkärit rokotuksen saaneista
Jos olet ottanut influenssarokotuksen sinulla on 34% suurempi mahdollisuus sairastua koronavirukseen. Influenssarokotus toimii niin, että antaessaan (ehkä) suojaa tietyille influenssaviruksille, saa se aikaan elimistössä immuniteetin heikkenemisen muille flunssatartunnoille, kuten covid19 virukselle.
Nyt jos otat koronarokotteen tuohon päälle, onko tutkittu mitä yhteisvaikutuksia näillä rokotteilla on? Niin, kyllähän nyt tutkitaan ja koe-eläiminä toimii mm Suomen kansa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kauhistellaan kun ihmisiä kuolee virukseen, niin se on maailman loppu, mutta jos he kuolevat rokotteeseen, jonka olisi tarkoitus estää se virukseen kuoleminen, niin se on valitettavaa ja yksittäistapaus?
Tätä olen myös ihmetellyt. Jos rokotekuolemat tilastoitaisiin samalla tapaa eli 28 päivän sisällä rokotuksesta kuolevat menisivät rokotekuolemiksi automaattisesti, niin saataisiin vertailukelpoiset luvut. Rokotekuolemat kai laitetaan "mutaation" syyksi ja halutaan taas piikittää lisää.
Olis aika ihme jos yksikään parista-kolmesta miljoonasta jo rokotetusta ei kuolis tässä rokotusten ajalla. Nythän vielä rokotetaan just niitä riskiryhmiä. Myös lääkäreillä ja hoitajilla on sairauksia ja hekin voivat saada sairauskohtauksen. Ihmisiä kuolee tasaiseen tahtiin, eikä koronarokote estä muita kuolemia. Ihmiset saa sairauskohtauksia, perussairaus voi pahentua yllättäen jne. Ei siihen kuolemaan aina liity se saatu rokote millään tavalla. On vaan sattumaa, että sen on saanut siinä kuoleman tienoilla. Toki asia pitää tutkia, mutta en nyt ihan varmasti menis sanomaan, että nimenomaan koronarokote on se joka kuoleman aiheutti. Voi olla, mutta todennäköisempää on ettei sillä ole mitään tekemistä kuoleman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi taas vain todeta että onneksi en ole hoitoalalla töissä, hehän ensinnä saavat rokotteen. Ovat siis koekaniineina. Muu Suomi seuraa mitä tapahtuu ja uskaltaako rokotteen ottaa. Oma vuoroni todennäköisesti vasta kesällä joten seuraan.
No senhän takia rokotukset eivät etene, kun niin moni hoitohenkilökunnasta on kieltäytynyt ottamasta rokotetta. Itsekään hoitajana en ota, kun sitä aletaan tyrkyttämään. Voin luovuttaa annokseni sitä kipeämmin kaipaavalle. Olemme varoittaneet (maailmalla lääkärit, virologit, biokemistit, hoitajat ym.) ihmisiä ottamasta rokotetta ja jokainen sitten itse päättää omasta vartalostaan, mitä siihen on valmis injektoimaan. Varoitettu siis on, joten riskit kyllä tiedetään ja sivuvaikuksista/kuolemista on jälkikäteen hankala enää valittaa. Varsinkin kun rokotevalmistajat ovat järjestäneet asiansa niin, että he eivät ole missään vastuussa.
Jälkiseuraamukset jäävät ihmisen itse kärsittäväksi ja hoidettavaksi. Valtiokin korvaa, jos korvaa...niin kuin huomattiin sikainfluenssarokotteen jälkeen."Vastuullinen " hoitaja. Toivottavasti et osu minua hoitamaan rokottamattomana... toivon että saan jatkossa valita hoitajat ja lääkärit rokotuksen saaneista
Tiesitkö, että rokotteen ottanut levittää tautia edelleen? Eli vaikka hoitajasi ottaisi nämä kaksi piikkiä, levittää hän tautia edelleen. Etkä pysty valitsemaan hoitajiasi tai lääkäreitäsi tuon perusteella. Rokotustiedot ovat salassapidettäviä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet ottanut influenssarokotuksen sinulla on 34% suurempi mahdollisuus sairastua koronavirukseen. Influenssarokotus toimii niin, että antaessaan (ehkä) suojaa tietyille influenssaviruksille, saa se aikaan elimistössä immuniteetin heikkenemisen muille flunssatartunnoille, kuten covid19 virukselle.
Nyt jos otat koronarokotteen tuohon päälle, onko tutkittu mitä yhteisvaikutuksia näillä rokotteilla on? Niin, kyllähän nyt tutkitaan ja koe-eläiminä toimii mm Suomen kansa.
https://www.julkari.fi/bitstream/handle/10024/102789/kansanterveys307fi…
Ehkä kertovat joskus vuosien päästä tuolla jotakin, mutta ei se tässä ketään auta.
Sivulla 19 aika hyvä artikkeli tuolla;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkiseuraamukset jäävät ihmisen itse kärsittäväksi ja hoidettavaksi. Valtiokin korvaa, jos korvaa...niin kuin huomattiin sikainfluenssarokotteen jälkeen."Vastuullinen " hoitaja. Toivottavasti et osu minua hoitamaan rokottamattomana... toivon että saan jatkossa valita hoitajat ja lääkärit rokotuksen saaneista
Tiesitkö, että rokotteen ottanut levittää tautia edelleen? Eli vaikka hoitajasi ottaisi nämä kaksi piikkiä, levittää hän tautia edelleen. Etkä pysty valitsemaan hoitajiasi tai lääkäreitäsi tuon perusteella. Rokotustiedot ovat salassapidettäviä.
Ei väliä koska otan rokotteen heti kun saan. Mutta toivon todella että joku yksityinen lääkärikeskus ottaa tästä markkinointi kikan ja mainostaa että heillä on rokotettu henkilökunta. Sinne menisin oitis potilaaksi;)
Sen verran vain voi sanoa että on turha valittaa koronasta ja sen aiheuttamasta harmista jos ei ota rokotetta. Vähän sama kuin äänestäminen, kun äänestää niin voi valittaa kun on kuitenkin jotain yrittänyt tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen myös ihmetellyt. Jos rokotekuolemat tilastoitaisiin samalla tapaa eli 28 päivän sisällä rokotuksesta kuolevat menisivät rokotekuolemiksi automaattisesti, niin saataisiin vertailukelpoiset luvut. Rokotekuolemat kai laitetaan "mutaation" syyksi ja halutaan taas piikittää lisää.
https://www.mediuutiset.fi/uutiset/suomessa-ilmoitettu-useammasta-rokot…
Miltä tuo näyttää? En tiedä.
Minun puolestani voidaan olla poikkeusoloissa seuraavat 10 vuotta. Ei matkustella, rajat kiinni ja pysytään kotona. Ulos sukelluspuku ja happilaitteet pakolliseksi jos tahtoo kaupassa käydä. Ollaan turvassa sekä taudilta että rokotteelta;)
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani voidaan olla poikkeusoloissa seuraavat 10 vuotta. Ei matkustella, rajat kiinni ja pysytään kotona. Ulos sukelluspuku ja happilaitteet pakolliseksi jos tahtoo kaupassa käydä. Ollaan turvassa sekä taudilta että rokotteelta;)
Niin meilläkin, kun missään tuolla metikössä ei näy jälkiä koronasta. Jänis oli pysähtynyt mun tekemän labyrintin (=juoksupolku pellolla, päivittäin kierrän ainakin yhden kerran ja tein tänään toisenkin, erimallisen) reunalle ja palannut takaisin, vaikka ei sitä häntä varten ole tehty:-D
http://demo.seco.tkk.fi/tervesuomi/item/ktl:12388
edelliseen liittyen... Miksi noin?
http://spc.nam.fi/indox/nam/humspc.jsp?nimi=&luvanhaltija=&myyntilupanr…
Vierailija kirjoitti:
Olis aika ihme jos yksikään parista-kolmesta miljoonasta jo rokotetusta ei kuolis tässä rokotusten ajalla. Nythän vielä rokotetaan just niitä riskiryhmiä. Myös lääkäreillä ja hoitajilla on sairauksia ja hekin voivat saada sairauskohtauksen. Ihmisiä kuolee tasaiseen tahtiin, eikä koronarokote estä muita kuolemia. Ihmiset saa sairauskohtauksia, perussairaus voi pahentua yllättäen jne. Ei siihen kuolemaan aina liity se saatu rokote millään tavalla. On vaan sattumaa, että sen on saanut siinä kuoleman tienoilla. Toki asia pitää tutkia, mutta en nyt ihan varmasti menis sanomaan, että nimenomaan koronarokote on se joka kuoleman aiheutti. Voi olla, mutta todennäköisempää on ettei sillä ole mitään tekemistä kuoleman kanssa.
Siinä on vain se, että koronaan liittyvien kuolemien tilastoinnin vuoksi voin aivan yhtä hyvin kirjoittaa:
Ihmiset saa sairauskohtauksia, perussairaus voi pahentua yllättäen jne. Ei siihen kuolemaan aina liity se saatu korona millään tavalla. On vaan sattumaa, että sen on saanut siinä kuoleman tienoilla. Toki asia pitää tutkia, mutta en nyt ihan varmasti menis sanomaan, että nimenomaan korona on se joka kuoleman aiheutti. Voi olla, mutta todennäköisempää on ettei sillä ole mitään tekemistä kuoleman kanssa.
On äärimmäisen merkillistä, ja ihan halveksuttavaa, että ns. tutkijat eivät ole saaneet tätä tuon paremmin hoidettua.
Suomessa on muuten kuollut kesällä noin 500 ylimääräistä ihmistä, ja he ovat kaiken lisäksi olleet suurimmalta osalta naisia. Koronasta se ei ole johtunut, koska suomessa ei kesällä koronaa ollut. Elleivät kuolleet suruunsa kaiken vauhkoilun ja pakottamisen keskellä.
Olisivat edes kuolleet iloisina, eivätkä maski naamalla joitain maskinaamoja katsellen?
Kuolemantapaukset on Suomessa olleet edelleen sitä hyvin iäkästä porukkaa. Edelleen ovat olleet 84y, ja vaikka luulisi, että vihdoin ei olisi ollut tapauksia hoitolaitoksissa, niin vaan edelleen nämä ovat suurimmaksi osaksi sieltä.
Mitään hätätilaa ei tästä ole julistettu, hyvä jos mainittu, ja hiukan erikoistahan se on, koska tuo on tietysti se asia joka kaikkein eniten olisi kaivannut muutosta. Toki, vaikka olisi niinkin, että heistä jokainen ei välttämättä varsinaisesti siihen virukseen olisi edes kuollut.
Kuvitteleeko joku, että tilanne olisi jotenkin erilainen muualla?
Kaikilla lääkkeillä on vakavia haittavaikutuksia. Jokainen on viime kädessä itse vastuussa siitä mitä lääkkeitä ottaa.