En saa oikean työn työtarjouksia
Pelkkää työpajaa. Haluaisin kunnon työn jolla voi elää. Ei kuntouttavalla elä. Palapelien teko ja kahvin juominen sekä metsässä liikkuminen ei vaan tuo rahaa. Tai sillä ei tee rahaa.
Kommentit (6)
Ei virkailijalla ole aikaa eikä kiinnostusta miettiä mikä työ juuri sinulle sopisi. Ulkopuolisen ei välttämättä edes ole mahdollista sitä sanoa.
Itse ne on etsittävä, ja työtarjouskin on vain kehotus hakea työtä, ei sinulle tarjottava työpaikka.
Ai sulle pitäisi jonkun ihan tarjota töitä. Ihan sohvaltako pitäisi tulla hakemaan?
Et saa? Hae itse, ohi työkkärin. Työkkärillä on muutamia paikkoja, joita sieltä osoitetaan vähän kaikille ja tuota kuntouttavaa, mutta ala itse aktiivisesti haeskelemaan töitä suoraan (yhteys suoraan yrityksiin heidän hakukanaviensa tai avoimen haun kautta, osallistu rekrytapahtumiin, verkostoidu headhuntereiden kanssa, kysele tuttujen kautta mahdollisia piilotyöpaikkoja, ilmoita jossain linkedinissä/vaikka facessa hakevasi töitä, ilmoittaudu jonnekin baronan, eilakaislan ym. henkilöstävuokrausfirmojen listoille.. Mikä nyt alallesi ja työtaustallesi sopii kaan). Ei sua kukaan tule kotiovelta töihin hakemaan, ellet ole oikeasti alasi huippuja :)
Eläthän sä nytkin- Minä ainakin haluan valtion huomaan.
Ei työhakemuksen tekoon mitään työtarjousta tarvita