Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeutumisvinkkejä lyhyelle ja kurvikkaalle

Vierailija
09.01.2021 |

Olen palaamassa töihin perhevapaalta ja vaatekaappi kaipaa päivitystä. En vain jotenkin osaa pukeutua, näytän mielestäni ihan puutarhatontulta suurimman osan ajasta. Olen reilu 30-vuotias, 160 cm/62 kg, ry 97/vy 73/ly 100. Meillä ei ole pukukoodia, kunhan ei tule verkkareissa tai paljastavissa vaatteissa. Miten pukeutua siististi? En tykkää legginssi-tunikayhdistelmistä itselläni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilyn. Ja pois turha vaatimattomuus!

Vierailija
2/4 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Osaisin pukeutua ns muodollisesti, ja näytän todella hyvältä tyköistuvassa jakkupuvussa ja korkokengissä. Mutta mun työpaikka on sellainen rento farkku- ja hupparipaikka. Ja tuollaisissa vaatteissa näytän vaan todella lyhyeltä ja todella lihavalta. Myötäilevämpi yläosa joka paljastaa vyötärön vähän auttaisi, mutta kun olen ainoa nainen työpaikallani niin en halua H-kupin tissejäkään kauheasti esim tuoda tyrkylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin istuvat farkut ja neuleet.

Vierailija
4/4 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma kuin kolmosella. Jakkupuku on ylipukeutumista. Istuvien farkkujen löytäminen on vähän hankalaa lukuunottamatta superstretch-pillejä, jotka alkaa mielestäni näyttämään vähän vanhanaikaisilta. Haluaisin pukeutua klassisen tyylikkäästi, mutta kuitenkin vähän muodin mukaan. Tykkään muilla ihmisillä esimerkiksi midihameen ja löysän neuleen yhdistelmästä, mutta itse näytän näissä noin 20 kg painavammalta kuin olen. Tajuaakohan kukaan mitä tarkoitan?

Ap