Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä pakkanen pilaa lenkkeily innostuksen ihan täysin

Vierailija
09.01.2021 |

Muuta liikuntaa en harrasta, kun lenkkeilyä. Ja nyt en voi edes sitä. Tykkään kävellä kestoltaan aika pitkähköjä lenkkejä (1-2 h), mutta eihän tuolla pakkasessa niin kauan viitsi hullukaan kävellä. Joo, voi puketua lämpimästi, mutta naama vähintääkin jäätyy enkä viitsi mitään naamapipoa (ei nyt tullu mieleen mikskä sitä kutsutaan) käyttää sentään.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä ymmärrän aloittajaa. Eilen ei ollut näinkään kylmä, täällä taisi olla vain 5 astetta pakkasta, ja silti jo 3km kauppareissulla naama jäätyi tunnottomaksi. Lisäksi näin astmaatikkona keuhkot eivät tykkää kylmästä. Itse olenkin suosiolla siirtynyt talven ajaksi harrastamaan sisäliikuntaa. Youtubesta löytyy paljon hauskoja treenejä!

Tuossa on vain kyse siitä ettei osaa pukeutua.

Olen pyöräillytkin 20 asteen pakkasessa eikä se naamaan vaikuttanut mitenkään kun oli kunnollinen hupullinen toppatakki.

Oli minullakin hupullinen toppatakki, pipo ja kaulahuivi. Itseasiassa ihmettelin viimeksi juuri eilen itsekin, miten naamani niin helposti jäätyy. Muistan myös armeija-ajoilta saman ongelman, vähänkin kylmemmässä naamani meni ihan turraksi ja puhekin puuroutui sen takia. Osalla joukkuetovereista taas ei ollut mitään ongelmaa, vaikka kaikilla oli sama varustus päällä. Ihmiset vain ovat erilaisia ja osa sietää kylmää toisia paremmin. Eikö pääasia ole, että jokainen löytää vuodenajasta riippumatta mielekkään tavan liikkua?

Vierailija
42/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ulkona minäkin mutta tuli niin äkkiä kylmä vaikka oli mulla paljon vaatteita päällä.

Inhoan pakkasta.

Talvella täytyy harrastaa vain sisäliikuntaa. Ulkona on liian kylmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on se stanan ruma toppahaalari, alle pitkät kalsarit, pitkähihainen paita.

Olen jo sen ikäinen rouva, ettei kukaan edes katso:)

Vierailija
44/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovemmalla pakkasella (siis enemmän kuin -10 astetta) on minusta mukavampi kävellä kuin juosta. Juoksulenkkejä teen pikkupakkasilla.

Vierailija
45/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi pyöräillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi