Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä pakkanen pilaa lenkkeily innostuksen ihan täysin

Vierailija
09.01.2021 |

Muuta liikuntaa en harrasta, kun lenkkeilyä. Ja nyt en voi edes sitä. Tykkään kävellä kestoltaan aika pitkähköjä lenkkejä (1-2 h), mutta eihän tuolla pakkasessa niin kauan viitsi hullukaan kävellä. Joo, voi puketua lämpimästi, mutta naama vähintääkin jäätyy enkä viitsi mitään naamapipoa (ei nyt tullu mieleen mikskä sitä kutsutaan) käyttää sentään.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mielelläni ulkoilisin vaikka pakkasessa, mutta viikolla kaaduin liukkaalla ja käsi katkesi. Ei mahdu kipsi tuosta vaan takin hihaan.

Vierailija
22/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeily = juokseminen, hölkkääminen

Kävely = kävely

Termit kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppapuku lämpökerrasto villasukat toppakengät pipo päässä 2 tuntia tehokävelyä tai hiihtoa niin että tulee kuuma . Sitten suihkuun ja syömään. Iho kirkastuu . Kuntopyörää . Itsetehty drinkki tai pirtelö .

Vierailija
24/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on - 24. Jäi ulkoilu lyhyeen astmaatikkona, pitää yrittää tehdä myöhemmin vielä lyhyt happihyppely.

Eikös nyt koronan vuoksi pitäisi pysytellä ihan kotosalla muutenkin.

Vierailija
25/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkkeily = juokseminen, hölkkääminen

Kävely = kävely

Termit kuntoon.

"lenkkeillä67

TAIVUTUS 

tehdä kävely- t. juoksulenkkejä, käydä lenkeillä, harrastaa lenkkeilyä.

Lenkkeillä pururadalla."

https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/lenkkeillä?searchMode=all  

Vierailija
26/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli hyvä ulkoilusää pakkasesta huolimatta, kun oli tyyntä. Luminen metsä oli tosi kaunis. Ihmisiä oli kyllä liikenteessä normaalia vähemmän.

Vierailija
27/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on - 24. Jäi ulkoilu lyhyeen astmaatikkona, pitää yrittää tehdä myöhemmin vielä lyhyt happihyppely.

Eikös nyt koronan vuoksi pitäisi pysytellä ihan kotosalla muutenkin.

Kyllä ulkoilla saa.

Vierailija
28/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pakkanen aiheuttaa fyysistä kipua trige hermossa, joten kaikenlainen ulkoilu on helvettiä näillä keleillä..

Vierailija
29/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on sen verran herkät kädet ja jalat ja muutenkin vaikka kuinka vaatetusta niin meinaa palella ja kuiva pakkasilma on ikävä hengitysteilleni vaikka niitä yritän hoitaa etteivät kuivu jne. niin ymmärrän kyllä ap:ta. Itse kyllä pärjään vielä muutamassa pakkasasteessa mutta jos on 10-20 pakkasta ja lieväkin tuuli niin ei ole itselle kiva olla ulkona.

Vierailija
30/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mene pakkasella vapaaehtoisesti ulos ollenkaan. Etätyö, ruokaa saa tilattua kotiin, joten voi mennä viikkoja ilman nokan ulos laittamista. Nautin tästä täysillä. Muistan kuinka kamalaa oli, kun oli koira ja oli pakko mennä ulos säällä kuin säällä. Koira kuoli keväällä 16-vuotiaana ja nyt olen suorastaan nauttinut talvesta ekaa kertaa - sen sisällä viettäen.

Vierailija
31/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisilla keleillä parempi mennä kuntosalille. Kiva olisi käydä uimahallissa mutta ovat kiinni..

Vierailija
32/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you, ap. Tunnin kävelylenkin tein, mutta inhoan ja vihaan talvea. Ja kun pakkanen huomenna helpottaa niin sitten saadaan ainakin kolme päivää lunta.

Vierailija
33/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona tänään -17 astetta. Kävin silti hiihtämässä tunnin ajan. Pikkuisen pakkanen nipisteli, mutta mukavalta tuntui, varsinkin kun oli aurinkoista pitkästä aikaa.

Vierailija
34/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ymmärrän aloittajaa. Eilen ei ollut näinkään kylmä, täällä taisi olla vain 5 astetta pakkasta, ja silti jo 3km kauppareissulla naama jäätyi tunnottomaksi. Lisäksi näin astmaatikkona keuhkot eivät tykkää kylmästä. Itse olenkin suosiolla siirtynyt talven ajaksi harrastamaan sisäliikuntaa. Youtubesta löytyy paljon hauskoja treenejä!

Vierailija
35/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt kymmenen kilometrin hiihtolenkin 35 asteen pakkasessa. T: Lappilainen

Vierailija
36/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään pitkistä kävelyistä talvella. Varusteet pitää tietty olla hyvät. Kuuluu asiaan, että ensimmäiset 10 minuuttia hiukan paleltaa, mutta sitten tulee juuri sopiva olo. Naamakin tottuu. Jos heti ulos astuessa on lämmin, niin on hiki koko lenkin ajan.

Odotan oikein, että pääsee jäälle kävelemään pitkiä lenkkejä <3 Kunnon pakkastalvi on niin kaunis.

Vierailija
37/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä ymmärrän aloittajaa. Eilen ei ollut näinkään kylmä, täällä taisi olla vain 5 astetta pakkasta, ja silti jo 3km kauppareissulla naama jäätyi tunnottomaksi. Lisäksi näin astmaatikkona keuhkot eivät tykkää kylmästä. Itse olenkin suosiolla siirtynyt talven ajaksi harrastamaan sisäliikuntaa. Youtubesta löytyy paljon hauskoja treenejä!

Se on kyllä totta, että Youtubesta löytyy.

Vierailija
38/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajjaanissa tällä hetkellä -23, aivan hyvin voi mennä ulos. Se naamapipo on muuten nimeltään huivi... :-)

Vierailija
39/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaset! Varusteet, sanon minä.

Vierailija
40/45 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on vain kyse siitä ettei osaa pukeutua.

Olen pyöräillytkin 20 asteen pakkasessa eikä se naamaan vaikuttanut mitenkään kun oli kunnollinen hupullinen toppatakki.