Naapuri huutoyrjöää joka päivä!
Kuten nytkin.. mutta myös arkisin. Eikö alkoholisteilla keho totu viinaan ettei tarvitsisi oksentaa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Bulimia sillä on.
Miehellä?
Onko bulimiaa sun mielestä vain naisilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bulimia sillä on.
Miehellä?
Bulimia on syömishäiriö, jota on sekä naisilla että miehillä.
Ensin bulimiaa sairastava saa ahmimiskohtauksen ja sen jälkeen hän katuu sitä ja tyhjentää vatsalaukkunsa oksentamalla.
Kaappijuoppo kyseessä.
Kun alkaa elimistö antamaan periksi niin pönttöä halaillaan oikein urakalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaappijuoppo kyseessä.
Kun alkaa elimistö antamaan periksi niin pönttöä halaillaan oikein urakalla.
Näin minäkin luulen. Asun kaupungin vuokra-asunnossa ja ei täällä kenelläkän ole varaa olla bulimikko. :D -AP
Vanhemmallani oli syöpä ja joko lääkitys tai itse syöpä aiheutti jatkuvaa oksentelua. Ja den kuuli kyllä kaemmas.
Bulimikko vai Puli-Mikko, siinä meillä pulma.
Bulimikot kuulemma oppivat oksentamaan hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaappijuoppo kyseessä.
Kun alkaa elimistö antamaan periksi niin pönttöä halaillaan oikein urakalla.Näin minäkin luulen. Asun kaupungin vuokra-asunnossa ja ei täällä kenelläkän ole varaa olla bulimikko. :D -AP
No ei kyllä sen paremmin harrastaa myöskään alkoholistina olemista, jos pilkkuja halutaan p@nn@.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaappijuoppo kyseessä.
Kun alkaa elimistö antamaan periksi niin pönttöä halaillaan oikein urakalla.Näin minäkin luulen. Asun kaupungin vuokra-asunnossa ja ei täällä kenelläkän ole varaa olla bulimikko. :D -AP
Alkoholi on ilmaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaappijuoppo kyseessä.
Alkoholi on ilmaista?
Käsidesiä saa ilmaiseksi joka paikasta.
En ole alkoholisti. Lopetin tupakan. Yskin suihkussa ollessani keuhkoista nousevaa limaa ja tervaa pois. Joskus tulee oksennus refleksi. Saattaa erehdyttävästi muistuttaa darralaattailusaundia.
Vierailija kirjoitti:
Vetää opiaatteja?
Kaupungin vuokrakämpissä se on erittäin todennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bulimia sillä on.
Miehellä?
Sivistä itseäsi, sukupuolella ei ole sen kanssa mitään tekemistä.
Mäkin oksensin tänään kun join eilen 1,5L pahaa tonkka punkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaappijuoppo kyseessä.
Bulimiaa sairastava voi ahmia mitä tahansa ruokaa. Halpakin kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaappijuoppo kyseessä.
Bulimiaa sairastava voi ahmia mitä tahansa ruokaa. Halpakin kelpaa.
Tää yrjöää joka päivä. Aloittaa siinä aamu 11 ja lopettaa näin 14-15 aikaan. Ja yrjö on huutoa. Jos olisi bulimikko, niin luulisi yrjöävän myös illalla kun syö. - AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaappijuoppo kyseessä.
Ai. Kerro sama veljelleni joka asuu kaupungin vuokrakämpässä ja jolla on bulimia.
Bulimia sillä on.