Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 85-vuotias vanha vai tosivanha?

Vierailija
09.01.2021 |

Mitä mieltä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä asiasta kyse?

Vierailija
2/19 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns geriatrinen vanhuus alkaa kun täyttää 85v. Toki moni voi olla henkisesti ja fyysisesti vielä kunnossa kuten näyttävät olevan Aira Samulin ja Satu Vuoristo ja ovat yli 90v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on leivästä, niin on kyllä jo tosi vanha.

Vierailija
4/19 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns geriatrinen vanhuus alkaa kun täyttää 85v. Toki moni voi olla henkisesti ja fyysisesti vielä kunnossa kuten näyttävät olevan Aira Samulin ja Satu Vuoristo ja ovat yli 90v.

Aira Samulin ei kyllä ole koskaan ollutkaan henkisesti kunnossa.

Vierailija
5/19 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-27-vuotias naistubettaja sanoisi: siis ihan niingku tosi, tosi tosi tosittositosi tttosi, siis ihan ttosi...ningku sillee tavalaa...... vanha

Vierailija
6/19 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jos itte elän niin vanhaksi kuin Aira niin olen kiitollinen jos olen samassa kunnossa.

Vierailija
7/19 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

85-vuotias on iäkäs, mutta erittäin usein sellainen joka asuu omassa kodissaan, ajaa autoa ja hoitaa asiansa itse.

Vierailija
8/19 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jos itte elän niin vanhaksi kuin Aira niin olen kiitollinen jos olen samassa kunnossa.

Ahhahhahhah ihanaa ihanaa ahhahhahhaaa!

Vierailija
9/19 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiri Rantanen hiihtää vieläkin, on kai pitkälti yli 90v !

Toisille 100v ei tunnu juuri missään.

Vanha on vanha jossain, esim. jossain ammatissa on eläkkeellä jo alle 60v

Vierailija
10/19 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vanhana pitäisin naapurin äitiä. Täytti tällä viikolla yli 100 vuotta. Muistaakseni103 v

Vierailija
11/19 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siiri Rantanen hiihtää vieläkin, on kai pitkälti yli 90v !

Toisille 100v ei tunnu juuri missään.

Vanha on vanha jossain, esim. jossain ammatissa on eläkkeellä jo alle 60v

Hän on 96 vuotias. Samana päivänä hänen kanssaan on muuten syntynyt kirjailija Kirsi Kunnas joka on Eppu Normaalin Syrjän veljesten äiti.

Vierailija
12/19 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zombi

Vierailija
13/19 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sukulaiseni on 90-vuotias maailman menosta hyvin kärryillä oleva topakka daami. Hän vaikuttaa itse asiassa montaa viisikymppistä elämäniloisemmalta ja positiivisemmalta.

Ulkonäöllisesti toki ikäisensä näköinen. Kampaajalla käyminen ja hiusten laitettuna pitäminen ovat tärkeitä asioita eikä myöskään vielä ole kadonnut halu käyttää itselle sopivia kauniita vaatteita. Hän totesi nykyajan vaatteiden joustavuuden olevan mukavin asia nykymuodissa.

Vierailija
14/19 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

85 on uusi 65!

Vierailija
15/19 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iästä kiinni

Vierailija
16/19 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma sukulaiseni on 90-vuotias maailman menosta hyvin kärryillä oleva topakka daami. Hän vaikuttaa itse asiassa montaa viisikymppistä elämäniloisemmalta ja positiivisemmalta.

Ulkonäöllisesti toki ikäisensä näköinen. Kampaajalla käyminen ja hiusten laitettuna pitäminen ovat tärkeitä asioita eikä myöskään vielä ole kadonnut halu käyttää itselle sopivia kauniita vaatteita. Hän totesi nykyajan vaatteiden joustavuuden olevan mukavin asia nykymuodissa.

Iäkkäät stailit skarpit ihmiset on ihania.

Vierailija
17/19 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ajatus: konstailemattomia ja sanovat suoraan

Vierailija
18/19 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu geeneistä, elintavoista ja terveydentilasta. Mummoni oli suht nuori ysikymppiseksi, mutta vanheneminen alkoi edetä nopeasti sen jälkeen.

Vierailija
19/19 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mummo aloitti saunaremontin korjaamalla pärekaton. En tiedä tarkoin minkä ikäinen on mutta sanoi katolle ruoteita nostellessaan että kyllä nyt jo kelpaa kun sai noi kakarat vanhainkotiin häiritsemästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi