MINKÄ TAKIA VASTAILET TROLLILLE???
Ihan käsittämätöntä 😑😑 tiedän edelleen, että valtaosa viesteistä on aloittajan omia viestejä. Mutta kyllä siellä on myös muiden ídìoottıen kommentteja.
MIKSI RUOKITTE TUOTA VAIMONAINENEMÄNTÄTYTTÖYSTÄVÄNAISYSTÄVÄ-TROLLIA?!? Joka on nainen itsekin😑😑
Kommentit (10)
Huvikseen koska korona tylsistyttää .
Trolleja on hauska hiostaa. Trollit kuvittelevat ärsyttävänsä muita, mutta eivät he minua yletä ärsyttämään, Minä kyllä saan trollit ärsyyntymään. Olen taitava.
Vierailija kirjoitti:
Trolleja on hauska hiostaa. Trollit kuvittelevat ärsyttävänsä muita, mutta eivät he minua yletä ärsyttämään, Minä kyllä saan trollit ärsyyntymään. Olen taitava.
Olet siis itsekin trolli.
Jonkun täytyy oikaista asiat.
Valhe muuttuu nopeasti "totuudeksi", jos sitä ei yksinkertaisille selitä.
Trollit ovat vähän yksinkertaisia, eivät usein tajua, että heille uittuillaan. Ymmärrät varmasti.
Trollit ovat vähän kuin terroristit. Toisen terroristi on toisen mielestä vapaustaistelija. Toisen trolli on toisen mielestä sananvapaustaistelija.
Kuvittelen, että trolli on sporttiperäinen hyvätissinen oikeistoblondi sellainen oman elämänsä evea braun ja tahtoo vihervasemmistolaista pippelistäni beaveriinsa joten pakkohan sitä vähän on ärsyttää
Vierailija kirjoitti:
Trollit ovat vähän yksinkertaisia, eivät usein tajua, että heille uittuillaan. Ymmärrät varmasti.
No sehän on juuri trollien tarkoitus, saada aikaan reaktioita?
Ketä ?
Sincc