Olenko minä vaan nipo?
Sain mieheltä joululahjaksi vihkisormuksen. Taustana siis se, että menimme aikanaan naimisiin maistraatissa aika nopealla aikataululla ja vihkisormus jäi hankkimatta. No, mies oli nyt päättänyt sen sitten hankkia. Ihan nätti sormus, ei siinä mitään, mutta ei sovi yhtään yhteen kihlasormuksen kanssa. Kihlasormus on perus sileä kultasormus. Vihkisormus on hopeanvärinen (en tiedä onko valkokultaa vai mitä) ja vieläpä paljon kapeampi kuin kihlasormus. Sormukset ei passaa yhtään yhteen. Ja se ärsyttää minua. Mies vielä möläytti, että oli kuulemma pakko ostaa sormus kun se oli niin hyvässä tarjouksessa. Siksi se ei sitten kihlasormuksen kanssa sovikaan, koska ostettiin vain halvan hinnan takia miettimättä mitään muuta. Mies olettaa mun nyt käyttävän sormusta. Itse en halua sitä käyttää ainakaan kihlasormuksen kanssa. Ehkä toiseen käteen voisin siirtää ja siinä käyttää. Tunnen vaan syyllisyyttä asiasta, mies ostaa ihan nätin sormuksen, mutta minä en sitä osaa arvostaa vaan nipotan tällä tavoin. Vai nipotanko?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Voi käyttää myös pelkästään, minäkin käytän nykyään pelkkää vihkisormusta kun kihlasormus ei mahdu enää nivelen yli.
En halua luopua kihlasormuksesta, sillä on tunnearvoa.
ap
Toteat vaan että koska rungot on erilaiset, niin nyt on alkanut hiertää sormea/ nahka jää väliin tms ja sanot että mutta ei se haittaa, käytän tätä toisessa sormessa ja katselen ajan kanssa kihlasormuksen rinnalle sopivan sormuksen. Ei kai tuosta kannata mitään sen suurempaa juttua tehdä.
Voi käyttää myös pelkästään, minäkin käytän nykyään pelkkää vihkisormusta kun kihlasormus ei mahdu enää nivelen yli.