Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on tosi hoikka (183 cm / 75kg) ja hänelle tulee mahakipuja syömisestä

Vierailija
09.01.2021 |

Olen itse lievän ylipainon puolella eikä minulle tule samalla tavoin mahakipuja ruuasta. Johtuuko miehen mahan kipeytyminen siitä, että hänellä on pieni vatsalaukku, joka venyy nopeammin?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ähky vai oikein kipeä vatsa (vääntää, polttaa, oksettaa tms.)?

Vierailija
2/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo kyllä hoikka. Tai sit lihakset puuttuu eli on ns. laiha läski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole tosi hoikka. Ja tuskin johtuu mainitsemastasi, ellei sitten aina syö miniannoksia.

Vierailija
4/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kaikesta syömisestä? Kannattaa varmaan vähän tutkia mitä mies syö, oisko allerginen tai yliherkkä jollekkin ainesosalle.

Vierailija
5/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä noilla mitoilla mies voi olla hoikka/normaali (minusta hoikkakin on normaali). Ei mikään todella hoikka/laiha kuitenkaan.

Vierailija
6/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisestä ei pitäisi tulla mahakipuja, kannattaa ensin selvittää onko keliakia tai laktoosi-intoleranssi.

Vierailija
7/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryypännyt liikaa ..

Vierailija
8/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on normaali paino tuon pituiselle.

Vierailija
9/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalipainoinen mies. Ja ei johdu vatsalaukun koosta, ilmeisesti joku elimellinen vaiva tai yliherkkyys (gluteeni/laktoosi/tulehduksellinen), joka kannattaisi tutkituttaa.

Vierailija
10/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samoissa mitoissa, vedän 16 leukaa ja nostan 100 penkistä. Lihavastahan bmi 22,4 on alipainoa. 😂

Vierailija
11/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole tosi hoikka. Ja tuskin johtuu mainitsemastasi, ellei sitten aina syö miniannoksia.

Kyllä on tosi hoikka. Läskiä ei häneltä löydy. Lihasta on kun tekee raskasta fyysistä työtä, on tosi vahva. Ei tietenkään mikään bodari muttei mikään peruskukkakeppikään.

Ap

Vierailija
12/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä lauseessa ole mitään logiikkaa. Ensin olet sitä mieltä, että paino ei ole alhainen ja sitten mielestäsi painaa niin vähän kun ei ole lihaksia. Kaikki tämä näkemättä koko ihmistä.

Vierailija
13/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on normaali paino tuon pituiselle.

No mä pidän kyllä hoikkana, kun vatsa on litteä ja hoikat raajat. Läskiä ei ole missään. Ainoa mistä saa kiinni on pakarat 😛

Ap

Vierailija
14/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruoka sattuu, oikea paikka pohtia asiaa saattaisi kuitenkin olla lääkärin vastaanotto eikä AV?

Vierailija
15/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tosi hoikka. Läskiä ei häneltä löydy. Lihasta on kun tekee raskasta fyysistä työtä, on tosi vahva. Ei tietenkään mikään bodari muttei mikään peruskukkakeppikään.

Ap

Kumpi tässä nyt on ongelmana, se että ukko on mielestäsi laiha vai mahakipu?

Vierailija
16/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kunhan mietin vaan mikä tuollaiseen mahakipuun voiolla syynä. Mä tykkään kun mies on hoikka, se on seksikästä.

Ap

Vierailija
17/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali paino tietyntyyppiselle keholle.

Jotkut ovat aina hoikkia vaikka oiskin lihasta,mutta ei tule koskana sellaista bodari-lookkia (onneksi´) vaikk treenais kauankin.

Vierailija
18/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juurikin miehesi mitoissa ja minulla on keliakia, joka aiheuttaa mahakipuja. Nyt pitäisi vielä tietää miten nämä asiat liittyvät toisiinsa? Ihannepainoni on 69 kg, nyt on mahaa vähän liikaa.

Vierailija
19/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärissä pitäisi käydä kertomassa nuo vatsaoireet. Voi olla vaikka alkava keliakia.

Vierailija
20/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kunhan mietin vaan mikä tuollaiseen mahakipuun voiolla syynä. Mä tykkään kun mies on hoikka, se on seksikästä.

Ap

No herranjestas, sairaus tietenkin! Seksikkyydet hittoon nyt. Ootko sä ihan tollo vai mikä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän