Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wish - kokemuksia, uskaltaako tilata?

Vierailija
09.01.2021 |

Olis kiva kuulla kokemuksia, hyviä että huonoja. Oliko tuote luvatun kaltainen, menikö saapumisessa pitkään, tuliko tuote ylipäätään...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuote harvoin on luvatun kaltainen, saapuminen kestää ikuisuuden tai ei toteudu lainkaan, siellä on 99% tuotteista kiinanroskaa. 

Vierailija
2/26 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen tilannut eikä ollut mitään ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaus ei mennyt perille alkuunkaan, mutta idiootti kun olin niin maksoin etukäteen ja rahat lähti tililtä. Ne palautui kyllä, olisiko ollut jo seuraavana päivänä. Kokeilin onneani parin päivän päästä uudestaan ja täsmälleen sama juttu (idiootti olin jälleen, tiedän). Ilmeisesti Wish ei halua minua asiakkaaksi, joten en sieltä enää koskaan yritä tilata mitään

Vierailija
4/26 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut sieltä paljon lastenvaatteita. Laatu mielestäni hyvä. 

Vierailija
5/26 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaat niin on oltava valmis hyväksymään että rahat saattavat mennä hukkaan. En usko että tuotteen palauttaminen ja rahojen takaisin saaminen on kovin helppoa tai ainakin siihen menee todella kauan. Vaatteissa ottaisin huomioon että ovat luultavasti tosi pientä kiinalaista mitoitusta, elektroniikkaa en uskaltaisi ostaa ihan jo paloturvallisuuden vuoksi kun heillä standardit vähän erit kuin täällä.

Vierailija
6/26 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii, Alilta parempaa.

Vierailija
7/26 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii milloin toimii mutta kun maksaa klarnalla niin riskit pienenee

Vierailija
8/26 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista :) Huomasin tuosta että toisilla sujuu ongelmitta ja toisilla ei mene ollenkaan putkeen niin olen vähän kahden vaiheilla uskaltaako tilata. Olen tosi epäileväinen, no, vähän kaiken suhteen niin en oikein tiedä. Mut jotenkin kutkuttais kun niin edullista XD

ap

Vierailija
9/26 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa vain summalla jonka perse kestää menettää jos tuote ei miellytä. Takaisin ei kannata lähettää ja takuta palautuksista. Itse tilasin vaatteita, muutaman pikeepaidan ja kauluspaidan. Eivät istuneet mitenkään vaikka koko oli hyvä.

M34

Vierailija
10/26 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa tilata. Etkö muista, että kiina on paha?

Vierailija
11/26 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löyty jokin vanhempi ketju et jos tilaa yli 22 e niin pitäis maksaa tulleja?🤔

ap

Vierailija
12/26 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin joskus pienessä sieväss kaikenlaista sälää. Osa tuli, osa ei. Olivat ihan mitä sattuu, vaatteet jotain ihan muuta kuin kuvissa, kosmetiikkaa en uskaltanut edes kokeilla. En osaa sanoa miksi tilasin. En tarvinnut mitään noista, mutta eipä ne maksaneetkaan. Järkyttävää että ne lähetyksineen maksoivat murto-osan siitä mitä pelkkä postitus Suomen sisällä olisi maksanut . Kaamea kuormitus maapallolle tuollaisen sälän rahtaaminen eestaas. 

En ole sittemmin tilannut ja juomisenkin olen lopettanut.

Vierailija
13/26 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mikä kiinnostaa on se että vihaan kaupassa käymistä, en ole ns. hypistelijä--shoppaiija (paniikkihäiriö)

ap

Vierailija
14/26 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin, vähä känäpäissään kiva tilailla ja aamulla miettiä mitä helv... tuli tehtyä. Hienoa että olet lopettanut juomisen 👍

Vierailija
15/26 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö näistä ole netissä hilpeitä kuvia, kun tuote ei ole ollut siellä päinkään, mitä kuva on luvannut =)

Vierailija
16/26 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viime aikoina tullu tilattua muutamankin otteeseen ihan käyttötavaraa jne. En turhia tilaile ihan vaan just sen muoviroskan ja muun paskan takia vaan tilaan vaan sitä mitä oikeesti tarvin. Kosmetiikkaa tms en uskaltaisi kokeilla ku niistä ei oikeesti tiedä mitä sisältää. Vaatteet on tosiaan pientä kokoa yleensä mutta sekin selviää ku jaksaa perehtyä niihin kokotaulukoihin. MUTTA, meillä on tullu kaikki ihan kohtuu nopeaa perille ja uskomatonta kyllä kaikki tähän mennessä on ollu just sitä mitä pitikin.. oon ihmetelly että miten onki käyny niin hyvä tuuri että kaikki onnistu😅 ehkä seuraavalla kerralla ei oo niin hyvä tuuri

Vierailija
17/26 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joskus kattelin niitä kuvia missä luvattu versus mitä sitten tuli. Ei sais nauraa toisten epäonnelle mutta oli ne kyl aika hauskoja. Tosin omalla kohdalla ei naurattais, taitaja ennemminkin tulla itkupotkuraivarit.

ap

Vierailija
18/26 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi HUOH. Yhä edelleen kyllä uskaltaa tilata😑 Tämä pätee myös seuraavat 5 vuotta eteenpäin, niin ei tarvitse kysellä loputtomasti samoja asioita. Vuosikausia olen tilannut silloin tällöin ilman ongelmia. Tietysti kaikki ei toimi täydellisesti, laatu on mitä on. SE on syy miksi en tilaile usein. Toimitus kestää ikuisuuden, mutta minusta on ihan kivaa, että joskus joutuu odottamaan. Se tavallaan hillitsee shoppailuhimoa, kun odottelee paketteja. Suomessakin voisin hyvin odottaa jotain isompaa toimitusta muutaman viikon. Ei sekään ole kiva, että kaikki tulee salamana nenän eteen ja sitten tekee taas mieli tilata jotain.

Vierailija
19/26 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän ei tietysti voi sanoa wishistä yhtään mitään hyvää, koska silloin on kuulemma MAKSETTU MAINOSTAJA 🤣🤣🤣🤣🤦🏼‍♀️ Wish tosiaan palkkaa mainostajia vauvapalstalle kehuskelemaan 🤣🤣🤣🤦🏼‍♀️

Mutta tosiaan minä en muista pettyneeni mihinkään tilaukseen muuten kuin sen hajotessa liian pian.

Vierailija
20/26 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja wish ei ole kauppa vaan kauppapaikka. Vähän kuten tori tai huutonetti, paitsi että tavara on uutta.

Jos joskus on sysipas--ka wish-kokemus, se ei tarkoita että wish on pas--ka ja thatʼs it. Ei huutonettikään ole totaalisen pas-ka sivusto, vaikka joku yksittäinen myyjä olisi kušettaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi