Onko väärin harrastaa seksiä mieheni kanssa jos 3v lapsi nukkuu samassa sängyssä (160cm parisänky)
Lapsi nukkuu melko sikeästi ja olemme silloin tällöin sekä aamuisin, että iltaisin harrastaneet seksiä jos molempien on tehnyt kovasti mieli.
Lapsi ei ole herännyt vielä koskaan, ja toki huomioimme tilanteen myös yrittämällä olla mahdollisimman hiljaa.
Joskus hän on hieman kääntyillyt unissaan.
Tämä taitaa olla melko tabu aihe, mutta onko sitten loppupeleissä kovinkaan väärin?
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On väärin.
Ja perustelut?
Jos lapsi ei herää, niin mitä väliä?
Me harrastettiin aina seksiä tuossa tilanteessa kun huvitti. Kaksi lasta olemme näin kasvattaneet terveiksi ja täysipäisiksi aikuisiksi.
Olet kuvottava. Mun vanhemmat käyttäytyi just tolla tavalla, sekstasi aina kun niitä huvitti ja luuli, että me lapset ei herätä. No kylläpä vaan herättiin, vaikka teeskenneltiin toki nukkuvaa.
Tämän seurauksena minä ja veljeni leikimme "lääkärileikkejä" ja aikuisiällä olemme molemmat seksuaalisesti ns. poikkeavia eli veljeni sekstaa kaikkien mahdollisten naisten kanssa, sarjapettäjä, jonka jokainen liitto on kaatunut siihen, kun ei malta pitää veikkaansa housuissaan ja itse taas olen puolestani niin estynyt, että en 16 vuotta sitten tapahtuneen eron jälkeen ole voinut harrastaa seksiä ollenkaan.
Että joo, eipä haittaa ei. Ja voit olla varma, että vanhempamme kuvailevat meitä terveiksi ja täyspäisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette voi mennä vaikka olkkariin tai mihin tahansa muuhun huoneeseen? Kuulostaa sairaalta, että kaksi tervettä aikuista (pystyvät siirtymään muualle ilman apua) haluaa nimenomaan harrastaa seksiä sängyssä jossa on lapsi vaikka vaihtoehtoina olisi asunnon kaikki muut huoneet joissa ei ole lasta.
Mikäs oletus tuo on että huoneita olisi useita?
Kyseessä voi olla kaksio, tai esim. jopa yksiö.
Kaikilla ei ole varaa mihinkään omakotitalolukaaleihin 200 neliöllä.
Suihkuun ja ovi lukkoon, näin esimerkiksi jos tosiaan yksiössä perhe asuu. Se, että asuu yksiössä ei edelleenkään ole mikään syy harrastaa seksiä lapsen edessä. Se ei ole lapsen vika, jos vanhemmat ovat kykenemättömiä hommaamaan asianmukaisen asunnon perheen tarpeisiin.
Onko se sinusta "lapsen edessä" harrastamista, jos lapsi nukkuu?
Mistä tiedät nukkuuko lapsi vai esittääkö nukkuvaa? Tuijotatko koko aktin ajan lasta jotta näät herääkö hän? Mulla ainakin halut loppuisi kuin seinään tuollaisessa tilanteessa. Tosin kaikenlaisia pervoja on näköjään olemassa ja lapsen läsnäoloa aktin aikana ei koeta lainkaan häritsevänä.
Meillä 2,5v ja 1v, jotka nukkuvat meidän kanssa samassa huoneessa. Kyllä pannaan välillä. Toki se on paljon mukavampaa muualla, kun samassa huoneessa ollessa pitää pitää peitto päällä, olla hiljaa ja vahtia koko ajan ettei lapset herää. Vie osan haluista.
Ja kyllä, olen joskus kyljellään imettänyt samaan aikaan nukkuvaa vauvaa, kun on harrastettu seksiä. Se oli aikaa, kun vauva ei suostunut olemaan hetkeäkään erossa meistä. Ja ite en nähnyt sitä vääränä, jotenkin oma mieli blokkasi vauvan johonkin ihan toiseen maailmaan tilanteesta 😅 enkä jaksa uskoo että horteinen vauva huomasi yhtään mitään.
Mun mielestä raja menee siinä, kun lapset alkaa ymmärtää mitä tapahtuu. Tai jos ne osaa alkaa teeskennellä nukkuvaa, jolloin todellisuudessa vanhemmat ei voi olla varmoja, onko lapset voinu herätä kesken kaiken. En osaa sanoo mitä tarkottaa aloituksen 3v, kun meillä ei vielä niin vanhaa lasta oo, mut tämmösiä näkemyksiä muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä kysyy jotain mielipidettä jonkin asian oikeellisuudesta, niin mammakatras tulee kiivaadti määrittelemään asian tekopyhyyden verhoamin mustavalkoisten lasien läpi. Ap tuo rippuu niin monesta tekijästä, joten ei siihen yksiselitteistä vastausta varmastikkaan ole.
Kerrotko vielä mitkä tekijät tekevät hyväksyttäväksi, että 3-vuotiaan lapsen vieressä harrastetaan seksiä?
Jos lapsi ei tätä näe, eikä kuule. Samat asiat pätee ihan kasvatukseenkin.
Jos lapsi ”nukkuu” vieressä, ei ole varmuutta kuuleeko tai näkeekö lapsi, sillä hän voi esittää nukkuvaa. Kuka oikeasti edes kiihottuu kun lapsi on vieressä? Ihan sairasta touhua.
Kuten sanoinkin, että ollaan kiivaasti määrittelemässä, niin nyt määritellään jälleen. Ihmeellistä että tämän joutuu sanomaan. Jos kiihottuu kumppanistaan, niin se ei ole sairasta, vaan jopa toivottavaa. Ja näkemiseen vaikuttaa esim pään asento, mistä voi erittäin hyvin päätellä, mitä voi nähdä. Seksiä voi harrastaa myös hiljaisesti, ainakin minä pystyn siihen, jos taas sinä et, se ei tarkoita, ettei kukaan muu voisi. Miksi sinulla on tarve määritellä muiden elämää, kun et niistä tarpeeksi tiedä, että voisit näin tehdä. Sama kun minä sanoisin sinun kuuluvan vankilaan, koska voit ajaa autolla jonkun päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette voi mennä vaikka olkkariin tai mihin tahansa muuhun huoneeseen? Kuulostaa sairaalta, että kaksi tervettä aikuista (pystyvät siirtymään muualle ilman apua) haluaa nimenomaan harrastaa seksiä sängyssä jossa on lapsi vaikka vaihtoehtoina olisi asunnon kaikki muut huoneet joissa ei ole lasta.
Mikäs oletus tuo on että huoneita olisi useita?
Kyseessä voi olla kaksio, tai esim. jopa yksiö.
Kaikilla ei ole varaa mihinkään omakotitalolukaaleihin 200 neliöllä.
Sieltä yksiöstäkin löytyy vessa ja olen varma että yksiössäkin on muitakin kohtia joissa panna, ei siis tarvitse lasta hytkyyttää patjalla.
Näiden lapsifetissien puolustelut miksi on pakko panna lapsen vieressä ovat kuvottavia. Saitte ylimääräistä kiimaa kun tiesitte että joku ihan vieressä, vielä parempaa, oma lapsi(saa opettaa luonnollista seksiä sille eh heh)
Vierailija kirjoitti:
Ööööö no kuvottava ajatus ja lisäksi minua hämmentää ihan víțusti, että joku ostaa 160 cm sängyn parisängyksi?!? XDDDDDDD siis tuohan on ihan víțuń pieni sänky. Minulla on 180 cm jenkkisänky ja nukun yksin. Tämäkään ei ole mitenkään valtava.
Kannattaa aloittaa elämäntaparemontti jos on noin iso, että 180cm ei ole iso. Mä olen reippaasti ylipainoinen ja mies normaalipainoinen, ihan hyvin mahdutaan nukkumaan 160cm leveässä sängyssä. Eikä nukuta edes kiinni toisissamme. En ymmärrä miten isoja ihmisiä pitää olla, että ei pariskunta mahtuisi nukkumaan 160cm leveässä sängyssä.
Ap:lle sen verran, että kyllä tuo on kuvottavaa. Miksi ette mene vaikka vessaan tai kylppäriin lukkojen taakse.
Vierailija kirjoitti:
No, jos tuollaista tarvitsee edes kysyä niin ehkä kaikki ei ole ok. Ja 160 cm sänky? :) en tiedä ketään pariskuntaa, jolla on 160 cm.
Kuljetko yleensä mittanauha taskussa? Vai mistä tiedät toisten sänkyjen koot? Tuskin he ovat itse sitä kertoneet, ellei sul oo tapana kysellä sänkyjen mittoja. Ite en oo koskaa keskustellut toisten pariskuntien kanssa sängyn koosta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä 2,5v ja 1v, jotka nukkuvat meidän kanssa samassa huoneessa. Kyllä pannaan välillä. Toki se on paljon mukavampaa muualla, kun samassa huoneessa ollessa pitää pitää peitto päällä, olla hiljaa ja vahtia koko ajan ettei lapset herää. Vie osan haluista.
Ja kyllä, olen joskus kyljellään imettänyt samaan aikaan nukkuvaa vauvaa, kun on harrastettu seksiä. Se oli aikaa, kun vauva ei suostunut olemaan hetkeäkään erossa meistä. Ja ite en nähnyt sitä vääränä, jotenkin oma mieli blokkasi vauvan johonkin ihan toiseen maailmaan tilanteesta 😅 enkä jaksa uskoo että horteinen vauva huomasi yhtään mitään.
Mun mielestä raja menee siinä, kun lapset alkaa ymmärtää mitä tapahtuu. Tai jos ne osaa alkaa teeskennellä nukkuvaa, jolloin todellisuudessa vanhemmat ei voi olla varmoja, onko lapset voinu herätä kesken kaiken. En osaa sanoo mitä tarkottaa aloituksen 3v, kun meillä ei vielä niin vanhaa lasta oo, mut tämmösiä näkemyksiä muuten.
No hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Tätä varmaan jokainen vanhempi miettii. Ei ole ideaalikivointa, mutta kaikkeen tottuu. Jos lapsi nukkuu niin voi yrittää unohtaa.
Ja onko kaiken seksin oltava niin suurimuotoista? Voihan siellä peiton alla ihan pienestikin rakastella, eli siis et lapsi ei tajua, vaikka heräisikin. Ei ole pakko isoon ääneen huutaa ja leikkiä rodeota :D
Näin juuri.
Kyllä sen toimituksen voi hoitaa pikaisesti ja äänettömästikin, jos tilanne sitä vaatii!
En tiedä miten sikeäunisia lapsia teillä on, mutta vähän epäilen, etteikö lapsi heräisi jos sänky hytkyy ja äiti ja isi siinä ähisevät. Harvoin kuitenkaan täysin äänetöntä touhua vaikka itse niin kuvitellaankin.
Itse en myöskään kokisi tilannetta, jossa pieni lapsi nukkuu vieressä, lainkaan kiihottavana. Tämän takia onkin vaikea ymmärtää tuollaista touhua. Mutta näille vanhemmillehan ei ole väliä sillä, miten lapsi tuon tilanteen kokee, kunhan omat tarpeet tulee tyydytettyä. Herääkin kysymys, miksi edes hankitaan lapsia jos ei sen vertaa pystytä ajattelemaan sitä omaa lasta.
Ja turha nyt jokaiseen kommenttiin inistä jostain yksiöstä, kun yksiössä asuvat perheet on kuitenkin aika pieni osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä kysyy jotain mielipidettä jonkin asian oikeellisuudesta, niin mammakatras tulee kiivaadti määrittelemään asian tekopyhyyden verhoamin mustavalkoisten lasien läpi. Ap tuo rippuu niin monesta tekijästä, joten ei siihen yksiselitteistä vastausta varmastikkaan ole.
Kerrotko vielä mitkä tekijät tekevät hyväksyttäväksi, että 3-vuotiaan lapsen vieressä harrastetaan seksiä?
Jos lapsi ”nukkuu” vieressä, ei ole varmuutta kuuleeko tai näkeekö lapsi, sillä hän voi esittää nukkuvaa. Kuka oikeasti edes kiihottuu kun lapsi on vieressä? Ihan sairasta touhua.
Kuten sanoinkin, että ollaan kiivaasti määrittelemässä, niin nyt määritellään jälleen. Ihmeellistä että tämän joutuu sanomaan. Jos kiihottuu kumppanistaan, niin se ei ole sairasta, vaan jopa toivottavaa. Ja näkemiseen vaikuttaa esim pään asento, mistä voi erittäin hyvin päätellä, mitä voi nähdä. Seksiä voi harrastaa myös hiljaisesti, ainakin minä pystyn siihen, jos taas sinä et, se ei tarkoita, ettei kukaan muu voisi. Miksi sinulla on tarve määritellä muiden elämää, kun et niistä tarpeeksi tiedä, että voisit näin tehdä. Sama kun minä sanoisin sinun kuuluvan vankilaan, koska voit ajaa autolla jonkun päälle.
Selittelysi ei edelleenkään muuta sitä tosiasiaa että lapsen vieressä ei tarvitse panna..ellei itse niin halua. Olet varmaan jostain insesti perheestä ja luulet että kaikki kieroutumat ovat okei ja lapsillakaan ei ole mitään turvaa mutta näinhän se ei mene oikeassa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
No, jos tuollaista tarvitsee edes kysyä niin ehkä kaikki ei ole ok. Ja 160 cm sänky? :) en tiedä ketään pariskuntaa, jolla on 160 cm.
Eiköhän suurimmalla osalla pariskunnista ole nimenomaan 160cm leveä sänky. Miksi ei olisi? Siinä mahtuu erittäin hyvin nukkumaan. Kannattaa laihduttaa jos ei meinaa mahtua tuon kokoiseen sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä varmaan jokainen vanhempi miettii. Ei ole ideaalikivointa, mutta kaikkeen tottuu. Jos lapsi nukkuu niin voi yrittää unohtaa.
Ja onko kaiken seksin oltava niin suurimuotoista? Voihan siellä peiton alla ihan pienestikin rakastella, eli siis et lapsi ei tajua, vaikka heräisikin. Ei ole pakko isoon ääneen huutaa ja leikkiä rodeota :D
Näin juuri.
Kyllä sen toimituksen voi hoitaa pikaisesti ja äänettömästikin, jos tilanne sitä vaatii!
Niin, tärkeintä on kuitenkin että lapsi on siinä vieressä koska eihän se muuten ole yhtään kivaa. Mitä elukoita te oikein olette?
4/5, hyvin käyvät mammukat pyydykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsenne olisi yön yli hoidossa jollain kaverilla tai sukulaisella, ja kyläpaikassa lapsi kömpisi parisänkyyn nukkumaan, olisiko sinulle ok että talonväki panisi siinä samassa sängyssä silloin?
Tai jos teillä olisi jonkun toisen muksu hoidossa ja se tulisi viereenne nukkumaan, niin panisitteko?Tämä.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittelysi ei edelleenkään muuta sitä tosiasiaa että lapsen vieressä ei tarvitse panna..ellei itse niin halua. Olet varmaan jostain insesti perheestä ja luulet että kaikki kieroutumat ovat okei ja lapsillakaan ei ole mitään turvaa mutta näinhän se ei mene oikeassa maailmassa.
Ehkä tää on sairaalloisen lihava, vuoteenoma minimuna ja ainoa onnistuva asento on selällään vaimo pomppimassa päällä. Selittäis noiden siirtymienkin hankaluuden, lapsen läsnäoloa tosin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten alkoikin jo nimittely, ihan tuttu kaava. Edelleen tuon voi hoitaa niin, että kukaan ei kärsi, tai niin että kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Tämä.
Tämä.
Tämä.
Hei idiootti, tässä keskustelussa on kyse nussimisesta lapsen vieressä. Ja minä pyysin kysymään työkavereiden mielipidettä juurikin TÄSTÄ aiheesta ja lyön pääni vetoa ettei monikaan työkaverikaan katsoisi hyvällä lapsivieressäuuuhahhh-panijoita koska se on sairasta. tajusiko nyt? Lopeta haahuilu ja keskity aiheeseen.