Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin harrastaa seksiä mieheni kanssa jos 3v lapsi nukkuu samassa sängyssä (160cm parisänky)

Vierailija
09.01.2021 |

Lapsi nukkuu melko sikeästi ja olemme silloin tällöin sekä aamuisin, että iltaisin harrastaneet seksiä jos molempien on tehnyt kovasti mieli.

Lapsi ei ole herännyt vielä koskaan, ja toki huomioimme tilanteen myös yrittämällä olla mahdollisimman hiljaa.
Joskus hän on hieman kääntyillyt unissaan.

Tämä taitaa olla melko tabu aihe, mutta onko sitten loppupeleissä kovinkaan väärin?

Kommentit (195)

Vierailija
41/195 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, arvoisa trolli, on väärin. Et ole niin nokkela kuin luulet, vaan ennemminkin säälittävä.

Vierailija
42/195 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut nukkumaan vanhempien kanssa samassa huoneessa lapsena, olin jo kouluiässä. Joskus vanhemmat luulivat minun nukkuvan, mutta olin vaan hiljaa nukkuvinani. Tänäkin päivänä harmittaa, mutta minkäs teet, ei se kivaa ollut. Olen jo keski-ikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/195 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä, täysin keksitty aloitus, ja mammat vastailee tosissaan.

Vierailija
44/195 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoon keksitty aloitus, mutta tätähän tapahtuu kuitenkin, joten hyvä on asiasta keskustella.

Vierailija
45/195 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt mielessä että pienikin lapsi osaa esittää nukkuvaa? Voi olla esimerkiksi peloissaan oudosta tilanteesta. Ja mitä väliä vaikka ette olisi jääneet vielä kiinni, kun kuitenkin meinasitte tuota hässimistä jatkaa. On melko todennäköistä, että lapsi edes kerran siihen herää ja se yksikin kerta voi olla todella traumaattinen

Vierailija
46/195 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On väärin.

Ja perustelut?

Jos lapsi ei herää, niin mitä väliä?

Me harrastettiin aina seksiä tuossa tilanteessa kun huvitti. Kaksi lasta olemme näin kasvattaneet terveiksi ja täysipäisiksi aikuisiksi.

Äläpä oo niin varma, ettei herännyt teidänkään lapset (ja että ovat täyspäisiä).

Vierailija
47/195 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nussiminen on väärin ja täysin moraalitonta menoa. Hei ihan oikeesti, ennen nussittiin varmasti siinä samassa hellahuoneessa, jossa oli ne kymmenen edellistä nussimisen saldoa, kiinalaisia on miljardeja samassa kiinalaispesässä ja nekin nussii.

Jos jonkun mielestä nussiminen on väärin niin sitten ei vaan nussi, mutta me muut nussitaan senkin edestä. Lottajääkäri Nussiina.

Vierailija
48/195 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän seksiä harrastettiin joskus sata vuotta sitten, kun koko perhe saattoi yöpyä yhdessä huoneessa ja jälkikasvua kuitenkin kertyi aina lisää? Aika uusi juttuhan tämä on että lapsilla on omat huoneet.

Vierailija
49/195 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaankin väärin ja vahingollista lapselle, joka ei voi tuollaista ymmärtää.

Tiedän lapsen, joka on joutunut katselemaan vuosia vanhempiensa touhuja sivusta. Hän kasvoi kieroon. Kärsii mm. vakista vihanhallinnan ja mielenterveyden ongelmista, eikä ole kyennyt 45. ikävuoteen mennessä muodostamaan yhtään ihmissuhdetta.

Vierailija
50/195 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän seksiä harrastettiin joskus sata vuotta sitten, kun koko perhe saattoi yöpyä yhdessä huoneessa ja jälkikasvua kuitenkin kertyi aina lisää? Aika uusi juttuhan tämä on että lapsilla on omat huoneet.

Elämme nyt parempia aikoja onneksi.

Vierailija
51/195 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nussiminen on väärin ja täysin moraalitonta menoa. Hei ihan oikeesti, ennen nussittiin varmasti siinä samassa hellahuoneessa, jossa oli ne kymmenen edellistä nussimisen saldoa, kiinalaisia on miljardeja samassa kiinalaispesässä ja nekin nussii.

Jos jonkun mielestä nussiminen on väärin niin sitten ei vaan nussi, mutta me muut nussitaan senkin edestä. Lottajääkäri Nussiina.

Ennen sai myös lyödä lasta ja vaimon kanssa harrastaa seksiä, vaikka laittoi vastaan.

Vierailija
52/195 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoon keksitty aloitus, mutta tätähän tapahtuu kuitenkin, joten hyvä on asiasta keskustella.

Juuri näin. Vaikka tämä aloitus olisi keksitty, niin ketjua voi lukea ihmiset jotka tekevät näin. Osahan voi olla niin välinpitämättömiä ettei heitä vaan oman lapsen hyvinvointi kiinnosta, mutta osa ei ehkä oikeasti ymmärrä miten pahat traumat tuollainen voi jättää. Hyvä juttu, jos tämä ketju saa yhdenkin tällaisen vanhemman arvioimaan toimintansa uudelleen. Ei se ole iso vaiva siirtyä sinne olkkariin.

Vierailija
53/195 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei tarkoita, että asia olisi jotenkin hyvä ja harmiton, jos sitä tehtiin ennen.

Vierailija
54/195 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖK, toivottavasti tämä on provo, muuten aivan liian oksettavaa. On todellakin väärin, tuo lasketaan seksuaaliseksi häirinnäksi/hyväksikäytöksi. Näin on sanonut minulle erityistason seksuaaliterapeutti. Lapsen ei koskaan kuulu nähdä/kuulla/tai muuten ns. myötäkokea MILLÄÄN lailla kenenkään aikuisen, varsinkaan oman vanhemman/vanhempien seksiä.

Vierailija
55/195 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika uusi juttu on sekin, että lapsilla ylipäänsä on oikeuksia. Saako sinusta lapsia hakata vitsallakin vain sillä perusteella, että kyllähän niin on ennenkin tehty?

Vierailija
56/195 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana, oksettavaa

Vierailija
57/195 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lapsena joutunut tuota katsomaan ja kuuntelemaan äitini ulvontaa, samalla kun olen itkenyt vanhempien makuuhuoneen ovella itkien ja pyytäen lopettamaan. Toiset taas jäätyy täysin ja esittää nukkuvaa. En osaa sanoa johtuuko aikuisiän mielenterveysongelmat ja seksuaalisen elämän vaikeudet näistä asioista, mutta voisin kuvitella, että jotain vaikutusta niillä on ollut.

Vierailija
58/195 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinenhan joutuu koko ajan pitämään silmällä sitä lasta sen varalta, että herää. Miten tuollaisessa tilanteessa voi edes olla kiihottunut?

Olen ymmärtänyt, että valitettavasti joitain sairaita yksilöitä nimenomaan kiihottaa...

Vierailija
59/195 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen sai myös lyödä lasta ja vaimon kanssa harrastaa seksiä, vaikka laittoi vastaan.

Häh?! Kai nykyäänkin saa.

Vierailija
60/195 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinenhan joutuu koko ajan pitämään silmällä sitä lasta sen varalta, että herää. Miten tuollaisessa tilanteessa voi edes olla kiihottunut?

Olen ymmärtänyt, että valitettavasti joitain sairaita yksilöitä nimenomaan kiihottaa...

Nämä on varmaan niitä samoja, joita kiihottaa seksi myös muuallakin, missä on vaara jäädä kiinni. Sitten unohtuu vaan se asia, että se joka nämä tyypit ”saa kiinni”, ei todellakaan sitä kokemusta itselleen halua. Mutta näillehän ei ole väliä onko näkijä vaikka se lapsi. Pääasia että itse saa tarpeensa tyydytettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan