Mitä ihan tavallista arkielämässä toistuvaa asiaa tai askaretta inhoat? Tarkoitan asioita, joita ns. kaikki tekevät ja kokevat.
Itse vihaan sydämestäni kynsien leikkaamista ja siirrän sitä aina eteenpäin, kunnes on pakko.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imurointi ja hiusten peseminen kaikkein inhottavinta.
Varpaiden kynsien leikkauksen inhoajat, varulta vinkki asennosta: kynnet voi leikata vessanpytyn päällä niin, että laittaa renkaan päälle vessapaperia ja jalan siihen.
Siinä ne rinnat vasta peittävätkin näkymän.
Mulla on G-kuppi eikä ole peittänyt näkymää vaan saan kynnet leikattua tuossa asennossa hyvin.
Lenkille lähtö. Kun pitää pukeutua. En vaan jaksa! Pitää laittaa välihousut, päällyshousut, sukat, kengät, paita, rintaliivit, ulkotakki, kauluri, hanskat, pipo, pimeällä otsalamppu ja heijastinliivit (asutaan maalla, ei katuvaloja), sitten kun oot valmis, niin olo on ku michelin ukolla ja hikiä pukkaa. Sitten koirille valjaat päälle, makupaloja taskuun ja hyvä se on puhelinki muistaa.
Sitten kun tulee takas, hengästyttää ja on kuuma, haluaa vaan äkkiä repiä vaatteet pois päältä ja sitten ois hyvä vielä laittaa kaikki omille paikoilleen, mutta yleensä nakkaan kaikki vaan jonneki ja sitte seuraavana päivänä kun ois taas lenkille lähtö, v*tuttaa ku kaikki on siellä sun täällä.
Kuulostaa ihan lapselliselta 😂🤦♀️
Kaupassa käyntiä.
Olisinpa niitä normaaleja naisia ( stereotypia) jotka nauttivat kaupassa käynnistä ja shoppailusta.
Herääminen. Porkkanaraasteen tms. raastaminen. Pahvi-, paperi-, muovi-, lasi- ja metalliroskien kierrätys, siis kaikki jotka pitää viedä kauemmas kuin lähimpään seka- ja biojätteeseen. Small talk tuttujen kanssa kaupassa. Kaikki viemäreihin liittyvä huolto. Huonekalujen kokoaminen. Sukulaisten tylsiin uteluihin vastailu lapsista tai muista "tavallisista" tulevaisuuden suunnitelmista, joihin odotetaan vain tietynlaisia "oikeita" vastauksia. Virastoissa käynti ja niihin soittelu. Mainokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin teillä on kiire? Elämä on juuri sitä, kun tekee noita tylsiä asioita.
Älkääkä räplätkö kännykkää koko ajan 😂 niin pysytte pystyssä ulkonakinMihin on kiire? No mitäs luulisit? NUKKUMAAN! Haluan aikaisin sänkyyn ja vielä aiemmin ylös.
Eilenkin pääsin oikeasti klo3 uneen vaikka klo19 aloitin koirien ja omat iltatoimet. Klo19, sulata ruuat, sekoita ne, sekoita vitamiinit, ruoki, pese / huuhtele pytyt ennen tiskikonetta, koska koiran kuola on niin limaista, että ei irtoa pelkän toiveen avulla. Iltalenkki (jonka aikana jokainen haluaa jutella koska olemme niin kivoja minä ja koirat,) noh, sillä ei kauaa juhlita, kotona jatkuu kiire: oma iltapala, sekoitan terveellistä alusta lähtien luonnonjugurttiin. En seissyttä, ettei vitamiinit kuole. Tuore on parasta. Sitten hiusten pesu ja sitä takkujen availua, kodin siistiksi laittaminen seuraavaa päivää varten. Ehkä to do -list myös. Äänikirjan kuuntelua tässä samassa. Jossain kohtaa menee moti kun huomaa, että jahas, kello se käy iloisesti jo seuraavaa päivää. Siinä kohtaa puhelinta kehiin. 😒 Sitten venyttelyt, hammaspesut, rasvat naamaan, koirat viimeiselle yöpissalle. Puskassa odottamista, että koira suostuu pissaamaan. Nuuhkii ilmaa kun huomaa, että haluan kotiin. Hänellä ei ole kiire, tämä tulee selväksi. Tätä vaikka kuinka kauan. Ja kakkapaikkaa etsitään ruhtinaalle ties kuinka kauan jos semmoinen yhtäkkiä tulee vaikka ruoka annettu ajoissa. Vihdoin sängyssä jossain kohtaa ja huomaan, että on kylmä tai nenäliina unohtunut, pitää pukea. Tässä kohtaa koira havahtuu ja alkaa kysellä ruokaa, annan leivän ja pääsen ehkä mahdollisesti nukkumaan jos nälkä talttuu sillä.
Jos olisin saanut niitä lapsia ...tai voi olla että olen niitä synnyttänyt mutta he ovat tällä välin kuolleet nälkään. 😃
Kiitos jos pääsit tänne asti.
Kuulostaa että tekemällä teet elämästäsi vaikeaa. Jos itse haluat kaikki ruuat alusta asti hoitaa etkä edes koiranruokia ota vaikka aamusta sulamaan jos pakasteruokaa (oletan että raakaruokaa, eli niidenki ruuan suhteen toimit vaikeimman kautta) ovat. Ja itse en koiranomistajana jää koirienki kanssa juttelemaan joka vastaantulijalle, ihan turhaa. Joskus jään jos on fiilis, yleensä ei ole. Ja ite oon opettanut koirani siihen ettei pissatuksilla jahkata, jos menee haaveiluksi niin sisälle vana ja nukkumaan ku selkeesti ei erityisen kova hätä ole. Herättävät sitten yöllä jos ei aamuun asti jaksakaan - ja parin kerran jälkeen kummasti hoituu pissat haaveilematta.
Iltatoimiesi suhteen kuulosti että sulla on tyypillisesti aina joku tavara hukassa ja puuttuu sellainen järjestelmällisyys. Eikä puhelinta kannata ottaa "seuraavan päivän puolella" yöllä esiin, unohda puhelin ja nuku. Jos iltatoimet venyy niin kaikki turha venyttely ja äänikirjat hus pois. hoida venyttelyt aamulla jos pakko.
Useimmat hommasi ovat sellasia että niissä ei pitäisi mennä aikaa ku minuutti pari, kuten koiran kuppien pesu ja hiusten pesu. Mikä niissä venyy tunneiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkääkä räplätkö kännykkää koko ajan 😂 niin pysytte pystyssä ulkonakinMihin on kiire? No mitäs luulisit? NUKKUMAAN! Haluan aikaisin sänkyyn ja vielä aiemmin ylös.
Eilenkin pääsin oikeasti klo3 uneen vaikka klo19 aloitin koirien ja omat iltatoimet. Klo19, sulata ruuat, sekoita ne, sekoita vitamiinit, ruoki, pese / huuhtele pytyt ennen tiskikonetta, koska koiran kuola on niin limaista, että ei irtoa pelkän toiveen avulla. Iltalenkki (jonka aikana jokainen haluaa jutella koska olemme niin kivoja minä ja koirat,) noh, sillä ei kauaa juhlita, kotona jatkuu kiire: oma iltapala, sekoitan terveellistä alusta lähtien luonnonjugurttiin. En seissyttä, ettei vitamiinit kuole. Tuore on parasta. Sitten hiusten pesu ja sitä takkujen availua, kodin siistiksi laittaminen seuraavaa päivää varten. Ehkä to do -list myös. Äänikirjan kuuntelua tässä samassa. Jossain kohtaa menee moti kun huomaa, että jahas, kello se käy iloisesti jo seuraavaa päivää. Siinä kohtaa puhelinta kehiin. 😒 Sitten venyttelyt, hammaspesut, rasvat naamaan, koirat viimeiselle yöpissalle. Puskassa odottamista, että koira suostuu pissaamaan. Nuuhkii ilmaa kun huomaa, että haluan kotiin. Hänellä ei ole kiire, tämä tulee selväksi. Tätä vaikka kuinka kauan. Ja kakkapaikkaa etsitään ruhtinaalle ties kuinka kauan jos semmoinen yhtäkkiä tulee vaikka ruoka annettu ajoissa. Vihdoin sängyssä jossain kohtaa ja huomaan, että on kylmä tai nenäliina unohtunut, pitää pukea. Tässä kohtaa koira havahtuu ja alkaa kysellä ruokaa, annan leivän ja pääsen ehkä mahdollisesti nukkumaan jos nälkä talttuu sillä.
Jos olisin saanut niitä lapsia ...tai voi olla että olen niitä synnyttänyt mutta he ovat tällä välin kuolleet nälkään. 😃
Hoida osa iltatoimista ensin ja mene koirien kanssa lenkille vasta myöhemmin. Silloin vastaantulijoita ei ole niin paljoa ja voit samalla kuunnella äänikirjaa. ;)
Herätyskelloon herääminen ja hiusten harjaaminen.
Kaupassa käynti ja ruuan tekeminen
Hammaslangan käyttö. Muistan taikka jaksan kerran viikossa.
Ruoanlaitto. Olen niin kyllästynyt koko touhuun.
Siivoaminen. Aina samat sotkut kuitenkin hoidettavina.
Lenkkeily. Aina kylmä ja johonkin sattuu.
Elämä ylipäänsä. Ei kiinnosta enää.
Vierailija kirjoitti:
Hammaslangan käyttö. Muistan taikka jaksan kerran viikossa.
Ruoanlaitto. Olen niin kyllästynyt koko touhuun.
Siivoaminen. Aina samat sotkut kuitenkin hoidettavina.
Lenkkeily. Aina kylmä ja johonkin sattuu.
Elämä ylipäänsä. Ei kiinnosta enää.
Töissä käynti. Alan stressaamaan jo sunnuntai-iltapäivänä, että "ei helvetti, huomenna taas maanantai". Keskiviikon tienoilla rupeaa ahdistus helpottamaan. Olisin maailman onnellisin, jos ei tarvitsisi käydä töissä.
Roskien viemistä, tiskaamista, kaupassa käymistä. Hiusten pesua, muutenkin kuivan talvi-ihon pesemistä. Ja kynsien leikkaamista, etenkin varpaankynsien.
Puhelimen ja tietokoneen lataamista.
Vierailija kirjoitti:
Varpaiden kynsien leikkuu. Vaikka yrittäisi mitä asentoa hyvänsä, tuntuu että rinnat ovat aina tiellä näkymää peittämässä, vaikka ovatkin ihan normikokoiset.
Käyn jalkahoidossa niin ei tarvitse itse. suosittelen! Kosmetologikouluissa saa halvemmalla.
Korona on saanut kyseenalaistamaan monia asioita, joita olen ennen tehnyt, koska on "pakko". Onko muille käynyt samoin?
En käytä enää rintsikoita, vaikka on d-kuppi. Toppi on ihan hyvä ja ei haittaa, vaikka rinnat roikkuu. Mies on tähän hyvin tyytyväinen btw. Meikkaaminen on alkanut ärsyttää, ja hiuksia pesen entistä harvemmin. Vaatteissa kiinnostaa nyt käytännöllisyys ja mukavuus, en tarvi enää yhtään uutta siistimpää vaatetta. Kotona voi treenata varsin hyvin ja on kiva ettei tarvitse raahautua salille, sitä matkaa olen aina inhonnut. Samoin työpaikalle raahautuminen ja ammuherääminen sen takia tuntuvat nyt kestämättömiltä ajatuksilta. Koti on tärkein ja se ketä siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa että tekemällä teet elämästäsi vaikeaa. Jos itse haluat kaikki ruuat alusta asti hoitaa etkä edes koiranruokia ota vaikka aamusta sulamaan jos pakasteruokaa (oletan että raakaruokaa, eli niidenki ruuan suhteen toimit vaikeimman kautta) ovat. Ja itse en koiranomistajana jää koirienki kanssa juttelemaan joka vastaantulijalle, ihan turhaa. Joskus jään jos on fiilis, yleensä ei ole. Ja ite oon opettanut koirani siihen ettei pissatuksilla jahkata, jos menee haaveiluksi niin sisälle vana ja nukkumaan ku selkeesti ei erityisen kova hätä ole. Herättävät sitten yöllä jos ei aamuun asti jaksakaan - ja parin kerran jälkeen kummasti hoituu pissat haaveilematta.
Iltatoimiesi suhteen kuulosti että sulla on tyypillisesti aina joku tavara hukassa ja puuttuu sellainen järjestelmällisyys. Eikä puhelinta kannata ottaa "seuraavan päivän puolella" yöllä esiin, unohda puhelin ja nuku. Jos iltatoimet venyy niin kaikki turha venyttely ja äänikirjat hus pois. hoida venyttelyt aamulla jos pakko.
Useimmat hommasi ovat sellasia että niissä ei pitäisi mennä aikaa ku minuutti pari, kuten koiran kuppien pesu ja hiusten pesu. Mikä niissä venyy tunneiksi?
En myös ihan ymmärrä, miksi on hankkinut koiria, jos elämä niiden kanssa on noin vaivalloista? Ei niitä koiria ole pakko olla! Eikä asioita tarvi tehdä vaikeimman kautta muutenkaan. Esimerkiksi anna sen puhelimen olla ja mene nukkumaan. Kävele reittejä, joilla ei ole muita ja moikkaa vaan nopeasti jos tulee tuttuja vastaa, Venyttele aamulla. Anna koirille helpompaa ruokaa. Todella raskaan kuuloinen henkilö tämä koiranomistaja.
Meikinpoistoa iltaisin.
Kompostipussin vientiä.
Hiusten pesua ja kuivausta.
Vierailija kirjoitti:
Varpaiden kynsien leikkuu. Vaikka yrittäisi mitä asentoa hyvänsä, tuntuu että rinnat ovat aina tiellä näkymää peittämässä, vaikka ovatkin ihan normikokoiset.
Haa! Nyt tajusin miksi vaimoni aika usein pyytää minua leikkaamaan varpaankyntensä.
Ikkunoiden pesu ja vaatteiden silittäminen on mun kaikkien aikojen inhokkeja. Ikkunat tulee kyllä välillä pestyä. Mutta hankin vain sellaisia vaatteita, joita ei tarvitse silittää.