Yksinäisyys masentaa
Hirveä tilanne, olen eronnut puoli vuotta sitten ja olen aivan totaalisen yksin. Muutama kaveri ja he ovat varmaan aivan kyllästyneitä mun aina vaan masentuneempaan mieleeni. Mistä saisi vertaistukea tai ylipäänsä uusia ystäviä aikuisena?
40 v ja pirkanmaa
Kommentit (7)
En voi luvata mitään, mutta haluan jakaa hyvää ympärilleni. Itse olen viisikymppinen ja viimeisen kahden vuoden sisällä olen - toivon, että voin oikeasti sanoa näin, mutta olen saanut kaksi uutta ystävää. Ei ole koskaan helppoa, "yksinäisyyteen tottuu," mutta en suosittele.
Jaksamista
-
m 3,14159 26535
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ne uudetkaan kaverit jaksaisi ainaista masistelua?
Samaa ajattelin. Ap:n pitää nyt valitettavasti vain surra suremisensa ihan itse ja sitten päättää tehdä jotain muuta pistäen stopin jatkuvalle asian märehtimiselle. Aikansa kutakin ja sitten ylös.
Ketään ei kiinnosta olla jatkuvasti märehtijän kuuntelijana ja ymmärtäjänä varsinkaan jos mikään ei muutu. Ja jos tilanteestaan ei pääse irti, niin ammattiapu kuuntelee kyllä, ehkä maksua vastaan, mutta parempi sekin on kuin vollottaa ystävilleen kuukaudesta toiseen samaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
En voi luvata mitään, mutta haluan jakaa hyvää ympärilleni. Itse olen viisikymppinen ja viimeisen kahden vuoden sisällä olen - toivon, että voin oikeasti sanoa näin, mutta olen saanut kaksi uutta ystävää. Ei ole koskaan helppoa, "yksinäisyyteen tottuu," mutta en suosittele.
Jaksamista
-
m 3,14159 26535
Totta, ystäviä saa kyllä, mutta pitää haluta olla itsekin ystävä heille. Ystävyys on molemminpuolista. On hienoa, että sinä olet löytänyt ystäviä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksamista
-
m 3,14159 26535
Totta, ystäviä saa kyllä, mutta pitää haluta olla itsekin ystävä heille. Ystävyys on molemminpuolista. On hienoa, että sinä olet löytänyt ystäviä!
Eikä niitä saa silloin kun tarvitsee. Ystävystyminen ottaa oman aikansa.
m 3,14159 26535
Aika säälittävää vauva-palstalla perjantai-iltana. Et ole mikään oikea mies.
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittävää vauva-palstalla perjantai-iltana. Et ole mikään oikea mies.
Ja sinä mikään nainen.
Tuskin ne uudetkaan kaverit jaksaisi ainaista masistelua?