Millainen on ihminen, jota inhoat kaikkein eniten?
Kysymys on otsikossa. Kuvaile anonyymisti inhokkiasi.
Kommentit (80)
ihminen joka ei kunnioita sotaveteraaneja ja suhtautuu hyvÀksyvÀsti vihervasemmistoon ja hyvesignaloi kaikkia, samoin ihmiset jotka haukkuu Sanna Ukkolaa
Espanyol-kannattajat o inhottavii! >:O No mut oikeesti, mustasukkaset ihmiset. TiiÀn ku itekki oon, ja luulen et en ikinÀ pÀÀse tosta eroon.
-Ihminen, jolle jokainen julkinen suunavaaminen (esim. työyhteisön kokoukset) on minÀ-minÀ -show:
vaikkei loputtoman jaarittelun sykkyrÀstÀ löytyisi ns. langanpÀÀtÀ tai -hÀntÀÀ, pelkkÀ oman ÀÀnen kuuleminen (ja tunne muiden ajan hallinnasta?) kannustaa tÀhÀn jatkamaan. Me muut vilkuilemme kelloa, ettÀ "jokohan tÀstÀ uskaltautuisi pikkuhiljaa tehdÀ kotiinlÀhtöÀ..."
-Ihminen, jolta puuttuvat alkeellisimmatkin kÀytöstavat: ei tervehdi tai edes vaivaudu vastaamaan sellaiseen. Koska "tarvitsen omaa aikaa" tai "meillÀ ei ole yhteistÀ kosketuspintaa". Tuon jÀlkimmÀisen siteerasin suoraan erÀÀn samassa työpaikassa pÀivittÀin kohtaamani henkilön suusta - hÀnellÀ ja minulla on kuitenkin sama työn kohde, samoin tavoittein ja arvoin.
-Ihminen, jonka työn kohteena olevan kasvavan ihmisen pitÀisi - edes joskus - saada osakseen ymmÀrrystÀ ja armoa niissÀ kohelluksissa, joita kasvukipuileva ihminen vÀistÀmÀttÀ tekee. Ja joka osoittaa ammattinsa varjolla suurta sokeutta ja armottomuutta kokien itse olevansa "tinkimÀtön" ja "jÀmÀkkÀ".
-Ihminen, joka kohtelee (myös) muita kuin oman lajinsa edustajia alentuvasti so. vÀhÀttelee muiden eliölajien arvoa ja elÀmisen oikeutta.
Kaiken kaikkiaan: oman navan universumin ympÀrillÀ pyöriminen tekee ihmisestÀ inhokin.
Koetetaan kasvaa sillÀ rajallisella ajalla, joka meillÀ tÀÀllÀ on - vain tÀstÀ yhdestÀ elÀmÀstÀ on varmuus.
TÀllÀ hetkellÀ juuri exÀksi tullut miesystÀvÀ. Valehteleva, pettÀvÀ, manipuloiva, kontrolloiva, julma, kuvottava p a s k a k a s a. Narsistikin ois kateellinen tuosta hÀnen psykopaattiluonteestaan ja hÀpeÀn itseÀni ja hyvÀuskoisuuttani lopun ikÀÀ, ettÀ menin tuohon stnan satuun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Maksattaa miehen tietÀmÀttÀ tÀllÀ toisen miehen pentua.
Petoshan tuo on. PitÀisi olla rangaistava teko.
Sincc
Itsekeskeinen kusipÀÀ. Juoppo joka ei ajattele muuta kuin omaa napaansa. HÀiriköi useita, kÀyttÀÀ taloudellisesti hyvÀkseen, esittÀÀ somessa ettÀ kaikki on tÀydellisesti. Uhriutuu aivan helvetin naurettavilla tavoilla. Ei hanki lapsilleen apua, ei tajua ettÀ koko perhe tarvitsisi apua. Sen verran pÀin helvettiÀ on menossa ettÀ olen alkanut epÀilemÀÀn ettÀ tuo loppuu vain siihen ettÀ joko ottaa puolisoltaan hengen tai puoliso hÀneltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksattaa miehen tietÀmÀttÀ tÀllÀ toisen miehen pentua.
Petoshan tuo on. PitÀisi olla rangaistava teko.
Sincc
Samaa mieltÀ. Monessa asiassa naisia sorretaan, mutta tuossa asiassa miehet ovat pahasti alakynnessÀ.
Ex-appivanhempani. Tuhosivat lopullisesti mahdollisuuden toimivaan avioliittoon muuttamalla samalle paikkakunnalle meidÀn kanssa. Sen jÀlkeen alkoi raju alamÀki, jota ex-mieheni (lapsuudessa jo sÀrjetty vÀssykkÀ) ei osannut kÀÀntÀÀ. Harmittavaa kaikille osapuolille.
Ihminen joka esittÀÀ edessÀ ystÀvÀllistÀ ja sydÀmellistÀ, kuulet takaa muilta miten paljon pahaa hÀn puhuu sinusta. JÀÀtyÀÀn kiinni, osaa syyllistÀÀ minut ja kaikki muut ja tehdÀ itsestÀÀn uhrin ja vielÀ kÀÀntÀÀ kaiken minuun kuin olisin keksinyt kaiken halutessani vahingoittaa hÀntÀ.
LÀski nainen joka syö mielialalÀÀkkeitÀ, valittaa ÀidistÀÀn ja ei pysty olemaan irti sokerista edes vuorokautta.
Siis av-mamma.
Se kun en osaa pÀÀttÀÀ, onko henkilö tehokas, aikaansaava ja jotenkin nykyajan ihanne vai hieman itsekeskeinen omaa etua tavoitteleva suorittajajyrÀ.
Siis kun ei tiedÀ, mitÀ ajatella ihmisestÀ, vai ajattelenko sittenkin oikeastaan itseÀni, ettÀ tuommoiseksiko pitÀÀ nykyÀÀn ihmisen muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Ex-appivanhempani. Tuhosivat lopullisesti mahdollisuuden toimivaan avioliittoon muuttamalla samalle paikkakunnalle meidÀn kanssa. Sen jÀlkeen alkoi raju alamÀki, jota ex-mieheni (lapsuudessa jo sÀrjetty vÀssykkÀ) ei osannut kÀÀntÀÀ. Harmittavaa kaikille osapuolille.
Minun anoppini yritti samaa, asuttiin kyllÀ jo valmiiksi lÀhekkÀin. Onneksi miehestÀni löytyi vahvuutta ÀitiÀÀn vastaan. Rankkaa aikaa oli kyllÀ ja monesti tuli mietittyÀ onko kaikki sen arvoista. Kaikki pÀÀtyi anopin jouduttua hoitoon akuutin psykoosin takia, sinne asti oli tosiaan pakko mennÀ ettÀ kaikki ymmÀrsivÀt missÀ mennÀÀn. Sen jÀlkeen oli kuin musta pilvi olisi kadonnut pÀÀn pÀÀltÀ, elÀmÀmme pÀÀsi kunnolla alkamaan.
ihminen,joka kuvittelee olevansa muita ylempÀnÀ.MINà hallitsen kohta koko maailmaa.MINà yksinvaltiaana,koska MINULLA on oikeus orjuuttaa toiset kaikki ja pakkosiruttaa,sekÀ ottaa etuudet pois....ym... SE on kaikkein pahin.En kyllÀ tiedÀ onko tuo enÀÀ IHMINEN??
KyllÀ se vaan on alkoholisti-narsisti vanhempi. Mietin vaan miten paljon helpompaa elÀmÀ olisi voinut olla, jos itsetuntoa ei olisi poljettu pohjalukemiin lapsesta lÀhtien ja opetettu ettei lupauksiin eikÀ ihmisiin voi luottaa eikÀ voi uskoa ansaitsevansa hyvÀÀ ja sabotoi itse elÀmÀÀnsÀ ja onnea tÀstÀ johtuen.
En inhoa ketÀÀn ihmistÀ, jonka tunnen. Olen ollut hetkittÀin hyvin vihainen eksÀlle, mutta en todellakaan inhoa hÀntÀ. Kaikista ihmisistÀ en pidÀ, mutta on onneksi helppoa pysyÀ erossa, joten ei tarvitse mennÀ inhoamiseen saakka.
Tuntemattomat pahantekijÀt tietenkin inhottaa, mutta sehÀn ei ollut ketjun aihe.
Sellaiset ihmiset, jotka vihaavat susia
Suurin osa metsÀstÀjistÀ (koska heistÀ moni vihaa susia + en tykkÀÀ heidÀn asenteestaan ja ovat ylimielisiÀ)
ElÀintenrÀÀkkÀÀjÀt ja muut ihmiset, jotka vihaavat koiria ja/tai elÀimiÀ yleensÀkin
Toki on ihmisiĂ€, joista en pidĂ€, mutta ettĂ€ inhoisin? Ei jaksa, ei kiinnosta, keskityn niihin, joista tykkÀÀn, diggaan tai rakastan. Ei nekÀÀn kaikki diggaa, tykkÀÀ tai rakasta minua, mutta eivĂ€tpĂ€ inhoakaan. JĂ€tĂ€n juttuni lepÀÀmÀÀn. đ
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka kyselee tyhmiÀ.
Ai siis millainen?
En inhoa ketÀÀn, aivan hukkaan heitettyÀ energiaa.
En inhoa ketÀÀn. Synnitön heittÀköön ensimmÀisen kiven.