Nainen! Haittaako jos selviää että 32v deittikumppanilla on ulosotossa 150 000e?
Maksa kyllä niitä pois parhaansa mukaan, hitaasti mutta varmasti.
Nuoruuden hölmöilyjä, oppia on otettu.
Olisiko tällainen kynnyskysymys?
Kommentit (68)
Ehei... tuohan kuulostaa kovasti jännämieheltä ja niillä on aina vientiä!
Vierailija kirjoitti:
No kunhan tarjoaa mulle
Anfisa? 😂
Ei haittaa, itsellänikin on ulosotossa vielä n. 1000e. Mutta sanotaanko näin, että en todellakaan auttaisi siinä velkojesi maksamisessa, kun ei minuakaan ole kukaan auttanut. Minua on jopa syrjitty deittimarkkinoilla ja jätettykin velkojeni takia, mutta nuo miehet olivat itse rahan perässä meneviä lokkeja. N33
Haittaa koska tarkoittaa ettei kannata töissä käydä. Kukaan ei elättiä halua nurkkiin pyörimään!
Kyllä olisi kynnyskysymys. Minulle nuoruuden hölmöily tarkoittaa sitä, että oksentaa eteisen matolle. Jos on onnistunut hankkimaan tuollaiset velat, on elämänhallinnoissamme tai arvomaailmoissamme niin paljon eroa, että en pitäisi suhdetta mahdollisena. Tämä on minulle vähän sama asia kuin jos kumppaniehdokas istuisi vankilassa ja sanoisi parantaneensa tapansa.
Älä kuitenkaan huoli. On valtavasti niitä, joilla on maksuhäiriömerkintöjä. Löydät kyllä joukosta itsellesi kumppanin.
Riippuisi ihan että mistä syystä velat. Mutta toi "nuoruuden hölmöilyt" kuulostaa aika pahalta. Itselläkin on tullut hölmöiltyä, mutta ei koskaan noin pahasti. Kuulostaa aika impulsiiviselta ja holtittomalta mieheltä, joka ei ole kovin älykäs tai omaa vähintäänkin peliongelman tms.. Paljon sulla jää käyttörahaa kuussa pakolisten menojen jälkeen? Voiko sun kanssa ikinä käydä ulkona syömässä tai lomareissuilla ilman, että piffaa sulle kaiken?
Voihan tuollaisen kanssa treffeillä käydä, mutta ei esim perustaa perhettä. Jos on hyvä sängyssä, niin mikäpä siinä siihen asti, että löytäisin elämäkumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Haittaa koska tarkoittaa ettei kannata töissä käydä. Kukaan ei elättiä halua nurkkiin pyörimään!
Miksei kannata?
Entä haittaako jos 32v työtön (etsii oman alan töitä) ja säästöjä on 20000€?
Mulla on omat rahat enkä sekaannu miesten rahoihin. Tämän opetti minulle jo mummovainaa aikoinaan koko elämänsä miestä palveltuaan, että hanki sinä omat rahat äläkä ole ikinä taloudellisesti riippuvainen miehestä. Sä voit olla mulle sellainen oma pikku seksiobjekti.
Vierailija kirjoitti:
Entä haittaako jos 32v työtön (etsii oman alan töitä) ja säästöjä on 20000€?
Se, että kundi on ns. "between jobs" ei varmasti haittaa mitään jos muuten hommat natsaa. Paitsi tietty jos tämä "väli" on kestänyt jos vuosia ja loppua ei näy ja "oma ala" on tyyliin posteljooni ja säästöt kerätty siten, että asutaan edelleen vanhemmilla, eikä tarvi maksaa elämisestä.
Kyllä mua haittais, koska vaikka olisitkin oppinu järkevämpää rahan käyttöö, niin en haluais deittailla ihmisen kanssa, jolla ei oo ylimääräistä käyttörahaa.
Vain, jos perustettaisiin perhe ja sinä jäisit hoitamaan lapsia kotiin.
Pelottaisi aika paljon lähteä suhteeseen.. jos saisin kuulla noin isosta summasta ulosotossa niin ottaisin varmaan reippaasti takapakkia, jos en olisi jo kamalan ihastunut. Rakkaushan toki sokaisee, mutta näin ennakkoon sanoisin että on se kynnyskysymys tai ainakin lähellä sellaista.
Kuulostaa siltä että elämänhallinnassa on isoja ongelmia ja kyllähän sitä suosii "helpompia" ihmissuhteita ja tilanteita, eikä innosta hyppien lähde mukaan vuosien setvimiseen ja tuskailuun.
Mut toisaalta.. jos kaikki muuten natsaa ja todella näyttää ettei tyyppi enää vedä kaikkee risaseksi, on hoitanut taustaongelmansa (joku häiriö? Addiktio? Masennus?) niin ei se pelkkä raha/velka ole kynnyskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisille kelpaa koska raha on heille tärkeintä.
varmaan 4% naisista hyväksyisi aapeen mokan, heitä on vain pieni osa naisista tuollaisia vapaasieluja
Jos sun kanssa alkaisi seukkaamaan, niin eihän se haittaisi sinua, että kävisin sitten ilman sinua ulkomailla ja lasketelureissuilla, vaeltamassa ja ulkona juhlimassa? Et valittaisi kun istuisit yksin kotona Netflixin äärellä sillä välin? Mun tulot ei kuitenkaan ole niin massiiviset, että voisin sua maksaa, sillä aikomus olisi kämppäkin saada joskus maksettua ja vähän puskuria kasaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi kynnyskysymys. Minulle nuoruuden hölmöily tarkoittaa sitä, että oksentaa eteisen matolle. Jos on onnistunut hankkimaan tuollaiset velat, on elämänhallinnoissamme tai arvomaailmoissamme niin paljon eroa, että en pitäisi suhdetta mahdollisena. Tämä on minulle vähän sama asia kuin jos kumppaniehdokas istuisi vankilassa ja sanoisi parantaneensa tapansa.
Älä kuitenkaan huoli. On valtavasti niitä, joilla on maksuhäiriömerkintöjä. Löydät kyllä joukosta itsellesi kumppanin.
Olipa ylimielinen kommentti ja tuo viimeinen kappale suoranaista veetuilua. En ole ap, mutta ärsytti kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisille kelpaa koska raha on heille tärkeintä.
varmaan 4% naisista hyväksyisi aapeen mokan, heitä on vain pieni osa naisista tuollaisia vapaasieluja
Onhan niitä kallu naisiakin. Joita ei ole koskaan kiinnostanut työnteko tai opiskelu ja raha asiatkin on sotkettu. Sieltä vaan etsimään samankaltaista sielunkumppania, kun kerran miehille ei raha merkitse mitään..
Onko olemassa naista joka pyyteettömästi ja romanttisesti rakastuisi mieheen joka on tuolla tavoin taloudellisissa vaikeuksissa ennen suhteen alkamista? Siis uurastamaan tällä tavoin ei-perinteisellä tavalla perheen hyväksi. Siis naisethan ovat uhrautuneet kautta historian miestensä ja perheensä eteen esimerkiksi lastenhoidossa, kodinylläpidossa ja vakaana turvaosapuolena jos puoliso on päihteisiin menevä jne. Mutta onko tällainen itseisarvoiseksi muuttuva pelkän rahan vuoksi uurastaminen jo paljon suurempi kynnyskysymys? Toisin päin tuo oletan on toiminut historiallisesti ja toimii vieläkin. Paljon varmaan hyväksikäyttösuhteita mutta ajan takaa nyt kuten alussa mainitsen pyyteettömyyttä.
No kunhan tarjoaa mulle