Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on tuntemasi vesimies-nainen?

Vierailija
08.01.2021 |

Kuvaile häntä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, lämmin, älykäs ja suloinen.

Vierailija
2/19 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kunnianhimoinen ja menestyvä.

Vierailija
4/19 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tulee mieleen taiteellisuus ja kekseliäisyys. Luotettava ystävä.

Vierailija
5/19 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin että Vesimies muutetaan sukupuolineutraaliksi!

Vierailija
6/19 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeudenmukainen, määrätietoinen, perhekeskeinen, luotettava, avulias, lojaali, asioista selvää ottava.

Vierailija
7/19 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa aina muita ja laittaa helposti toiset omien tarpeidensa edelle. Omaa kuitenkin vahvan luonteen ja pistää kyllä vastaan jos kokee tulleensa hyväksikäytetyksi.

Vierailija
8/19 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa olla myös hlvetin välinpitämätön!

Enimmäkseen rattoisaa seuraa.

Vierailija
9/19 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen aika monta vesimies-naista, ovat kaikki ihan erilaisia.

Vierailija
10/19 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luova. Reppureissaaja. Feministi, tasa-arvon kannattaja.

Monessa asiassa vähän sellainen oman tiensä kulkija.

Minä olen:)

Vierailija
11/19 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vesimies, olen oman matkan kulkija ja en mieti koskaan mitä muut minun elämästä miettii. Olen herkkä, mutta aika ärhäkkä. Olen kotihiiri ja rakastan siis paljon omassa oloissa olemista. Välillä voin ja haluan juhlia, mutta oma rauha ja oma elämä on se missä viihdyn. En mieti mitä toisilla on tai miten niiden elämässä menee. Viihdyn mieluusti yksin tai kotisakin kanssa. Töissä jos ei olisi käytävä, niin en tarvitsisi yhtään ihmisten kontakteja. Muutamia ystäviä on ja enempää en tarvitse. Moni pitää varmasti erikoisena meitä, mutta me olemme todella ystäviä, jos joku sitä haluaa. Olen myös viisas, vaikka en aina sitä mitenkään tuo esille. En halua päteä, en olla esillä. Tittelit ei merkitse minulle mitään. Puolisoa ja perhettä rakastan täysillä.

Vierailija
12/19 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina valmis auttamaan ja loi mukavaa fiilistä töissä.

T. Ex-työkaveri

Vierailija
13/19 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kohdellaan huonosti tai hänen ystävää, niin kostaa varmasti. Jää ikuisesti mieleen kaikki pahuus.

Vierailija
14/19 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vesimies, olen oman matkan kulkija ja en mieti koskaan mitä muut minun elämästä miettii. Olen herkkä, mutta aika ärhäkkä. Olen kotihiiri ja rakastan siis paljon omassa oloissa olemista. Välillä voin ja haluan juhlia, mutta oma rauha ja oma elämä on se missä viihdyn. En mieti mitä toisilla on tai miten niiden elämässä menee. Viihdyn mieluusti yksin tai kotisakin kanssa. Töissä jos ei olisi käytävä, niin en tarvitsisi yhtään ihmisten kontakteja. Muutamia ystäviä on ja enempää en tarvitse. Moni pitää varmasti erikoisena meitä, mutta me olemme todella ystäviä, jos joku sitä haluaa. Olen myös viisas, vaikka en aina sitä mitenkään tuo esille. En halua päteä, en olla esillä. Tittelit ei merkitse minulle mitään. Puolisoa ja perhettä rakastan täysillä.

Allekirjoitan tuon...ollaan samikset😉

Vierailija
15/19 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen oman tiensä kulkija, henkinen, kapinallinen ja taiteellinen. Myöskin impulsiivinen, ihastuu helposti ja on herkkä. Hyvin monitahoinen ja ristiriitainen persoona. Tälläisen tapauksen minä tunnen.

Vierailija
16/19 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa vesimies nainen ja oon samanlainen. Puolisoa mulla tosin ei ole, enkä sellaista tässä elämäntilanteessa tarvitse. Elämän täyttää työ, lapset ja lemmikit ja se todellakin riittää.

Vierailija
17/19 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös vesimies-nainen.

En ole kotihiiri, mutta oma perheeni menee kaiken edelle.

Muiden kuin perheeni mielipiteistä en hirveästi välitä, silti olen joukkuepelaaja monessa mielessä. Ihan kirjaimellisestikin.

Olen herkkä, mutta myös tarvittaessa kova, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Urheilen paljon ja kestän rasitusta.

Kuten jo sanottu, vesimiehenä olen itsenäinen, perhekeskeinen, lämmin, peräänantamaton, ristiriitainen kaikessa, silti kokonainen ja ehyt.

Olen myös tiukka vastuunkantaja, joka ei omaa tarvitsevuuttaan osaa aina tuoda esille.

Vierailija
18/19 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo ja hiljainen. Introvertti. Vähän ylikiltti, mutta tietyissä asioissa itsepäinen. Näennäisesti voi vaikuttaa "kynnysmatolta", mutta sisäisesti kiehuu itseensä kohdistuvaa vääryyttä kohdatessaan. Tunteet patoutuu sisälle, joten taipumusta katkeroitumiseen ja uupumiseen. Sisäänpäinkääntynyt ja vähän yksinäinen. Vaikea päästää ihmisiä lähelleen. Viihtyy kotona ja harrastaa lukemista ja ulkoilua ja on kiinnostunut historiasta ja kulttuurista.

Vierailija
19/19 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa toisia ajatteleva, ei aina uskalla sanoa mitä todella haluaisi sanoa, vaikka on todella fiksu ihminen ja usein oikeassa. Ei pidä kieroilusta, toisten ihmisten kiusaamisesta. Välittävä ihminen, mutta ei aina voi tehdä parasta kaikille ja auttaa hädässä olevia. Liikaa ajatteleva ihminen, joka pohtii aivan liikaa maailman menoa ja myös läheisten. Tulevaisuuden visioija joka oikeasti tietää mitä on tulossa. Hän ihmettelee usein, miksi joku on kouluttautunut, mutta koulutse myötä ei silti ymmärrä asioista niinkään paljon, kuin vaikka vähemmän koulutettu veskari.