Kerran vuodessa sänkyhommia oman aviopuolison kanssa
Tämän useammin ei heru. Aina syynä ei jaksa, katotaan huomenna, ei nyt seiso ym. 13 vuotta oltu yhdessä ja 8 vuotta suunnilleen menty näin. Itselläkin on jo himot kadonneet enkä jaksa edes yrittää. Kuinkahan monta torjuntaa olen jo saanut... Olen 45v ja tuntuu että elämä valuu hukkaan.
Kommentit (19)
Joko tämän vuoden kiintiö on täynnä?
Onko aiemmin ollut toisin? Suhteessa ei muuten ole kaikki kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin olette yhä yhdessä, koska...
Kaikki muu toimii. Kaipaan kuitenkin läheisyyttä ja intiimiyttä. Pakko myöntää, että ajatukset on alkanu harhailemaan ja joskus haaveilen rakastuvani palavasti uudestaan ja saavani seksiä monta kertaa viikossa. Ravistelen kuitenkin ajatuksen nopeasti pois päästäni.
Ap
Miks ukolla ei seiso ja miks et hanki panokaveria jos sua kuitenkin panettaa?
Sama, mutta olen mies ja vaimo pihtaa. Viime vuonna oli 3 kertaa seksiä. Kun kysyin vaimolta, että montako kertaa oli niin hän sanoi, että olihan meillä sitä 10-15 kertaa varmaan. Kun sanoin, että 3 niin ei uskonut.
38v ja 36v.
Viisivuotissuunnitelma kirjoitti:
Ei, eli on jotain mitä odottaa 😄 Mahdollinen yhdyntä tapahtuu yleensä vain matkoilla ja viime vuonna käytiin syksyllä lapissa asti muhinoimassa. Tälle vuodelle ei mitään matkoja tiedossa.
Ap
Tiedän tunteen. Seksiä on ehkä pari kertaa vuodessa. Hellyyttä, läheisyyttä on nykyään vain seksin aikana. Lukemattomia torjuntoja takana, en edes viitsi tehdä enää aloitteita. Itselläni eivät himot ole kadonneet yhtään mihinkään, valitettavasti.
En tiedä, mitä tapahtui. Kun lapsiluku tuli täyteen, mieheltä loppui mielenkiinto.
Ikää 35v. ja tuntuu, että elämä menee ihan hukkaan. Avioero lienee ainoa vaihtoehto mutta tuntuu kamalalta ajatukselta rikkoa perhe vain koska minä kärvistelen hellyyden ja seksin puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Näytän ihan Elina Knihtilältä?
Minä jätin ukon jolta ei seksiä herunu. Nyt olen suhteessa 10 v nuorempaan ihanaan mieheen ja aa että miten nautin nyt seksistä ,monta kertaa viikossa elämä on ihanaa👌
Ihmeellisiä nymfomaaneja täällä.
Miehellä on oikeus sanoa ei. Ihan kuin naisellakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisiä nymfomaaneja täällä.
Miehellä on oikeus sanoa ei. Ihan kuin naisellakin.
Jos puoliso haluaa elää selibaatissa niin täytyykö silloin toisen vaan tyytyä osaansa ja elää pakkoselibaatissa?
Vaihdetaan miestä. Täällä villiintyi täysin, kun poika muutti pois kotoa - koko ajan pitäisi olla hommissa. Itse voisin jättää ne jo nuoremmille. Vaikka sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytän ihan Elina Knihtilältä?
Eli seksikkäältä ja karismaattiselta.
Vierailija kirjoitti:
Viisivuotissuunnitelma kirjoitti:
Ei, eli on jotain mitä odottaa 😄 Mahdollinen yhdyntä tapahtuu yleensä vain matkoilla ja viime vuonna käytiin syksyllä lapissa asti muhinoimassa. Tälle vuodelle ei mitään matkoja tiedossa.
Ap
Viikonlopuksi hotelliin kerran kuukaudessa.
Niin meilläkin kerran vuodessa, muttei välttämättä joka vuosi. :)
Yhdessä 15 vuotta, nuoresta asti, eikä ole lapsia.
Kaikenlaista ihanaa läheisyyttä ja hellyyttä kyllä on eikä se ole koskaan ollut seksistä kiinni. Hipaistaan ja kosketetaan, kävellään käsi kädessä ja nukutaan lusikassa. Tämä lopulta onkin seksiä tärkeämpää, joten olen hyväksynyt että meillä on tällaista.
Meillä on täällä akka miltä ei pil*ua heru, jatkuvasti pitää olla kyttäämässä jotain akkoja miltä pil*ua saisi, korona aika varsinkin on ollut hankalaa, hoplopistakaan ei ole nyt saanut yh-äitejä.
Kesällä onneksi naapurimökin emäntä oli jatkuvasti puutteessa, kerrankin sain melkein lämpöhalvauksen kun saunassa pantiin.
Ja kuitenkin olette yhä yhdessä, koska...