Minkä joululahjan sait työnantajaltasi? Ilahduitko?
Kommentit (56)
Rahaa tilille joulubonksen, kuten joka joulu tähän asti. Kelpasi oikein hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Työnantaja lahjoitti ”hyväntekeväisyyteen”
joululahjarahat. Tiedämmekin kuitenkin, että suurin osa näitten järjestöjen keräämistä rahoista menevät hallintokuluihin eli johtajien mahtipalkkoihin.
Olisin mieluummin sen juustolaatikon ottanut tai jonkun paketin, joka tulee suomalaista työtä.
Lisäbonuksena duunikavereille yyteet.[/quoteEräs siivous firma aina teki noin.Minnekkähän ne rahat loppujen lopuksi menivät kun mitään kuittia ei saatu nähtäväksi.ISS.
Paskaa kuoharia ja palmusuklaata.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät saa köyhien lahjat... oisitte kouluttautunut ja verkostoitunut
T. BMW X5 lahjaksi
Mitä vuosimallia?
Vierailija kirjoitti:
En mitään koska olen itse työnantaja
Sincc
Teet omia hommia, eli olet työtön siis?
Kupongin, jolla olisi saanut työpaikan lounasravintolasta joululounaan alennettuun hintaan. Ei hirveästi ilahduttanut, koska aiempina vuosina työnantaja on sentään tarjonnut tuon joululounaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on jo vuosikymmeniä jaettu jouluraha työntekijöille. Pitkäaikaisille työntekijöille se on € 1000,-. Kyllä siitä ihan kivasti käteen jää.
Mä sain kerran tonnin bonuksen.
Eihän siitä jää verojen jälkeen kuin muutama satanen, en edes huomannut että tuli, luulin että sinä vuonna oltiin ilman..
Kuusamon juustoja, oli oikein maukkaita.
Työnantajalta kirjekuoret, joissa oli sisällä lomautuslaput. Edes hyvän joulun toivotuksia ja kiitoksia raskaasta vuodesta ei tullut.
Asiakkailta pino suklaarasioita ja herkkukori sekä lasten askastelemia kortteja. ❤
Työpaikka koulun keittiö
Eikö lahjavero pidä maksaa vasta viiden tonnin jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Köyhät saa köyhien lahjat... oisitte kouluttautunut ja verkostoitunut
T. BMW X5 lahjaksi
Oliko bemmin hanskalokerossa myös varvassandaalit ja purkki Monster-energijookia?
Lahjakortin. Käy oikein hyvin, saa jotain itselle hyödyllistä. Ainahan sitä lahjoista ilahtuu, mutta kyllä silti paras lahja olisi ollut ylimääräinen vapaapäivä, etenkin viime vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Työnantajalta kirjekuoret, joissa oli sisällä lomautuslaput. Edes hyvän joulun toivotuksia ja kiitoksia raskaasta vuodesta ei tullut.
Asiakkailta pino suklaarasioita ja herkkukori sekä lasten askastelemia kortteja. ❤
Työpaikka koulun keittiö
Kiva työnantaja!
Potkut.
Jos en nyt aivan ilahtunut, niin kuitenkin yllättynyt olen.
Kaikki pomon saamat viinit. Ok mutta harmittaa etten enää kolmeen vuoteen ole saanut palkallisia vapaapäiviä, vaikka edelleen vastaan firman suurimmasta tuloksesta. Mutta hänen sukulaiselle suojatyöläiselle pitää saada palkkaa, joten mä sitten kärsin siitä kun tuo suojatyöläinen ei tuota edes omaa bruttopalkkaansa. Ennen kuin sukulainen tuli sain 2-3 palkallista vapaapäivää ja se oli käytäntö myös edeltäjäni kohdalla. Eli pettynyt, kun en saanut enää vapaapäiviä, varmasti olisin ansainnut.
Vapaapäivän. En varsinaisesti ilahtunut. Joka vuosi täytyy tehdä liukuman ohi 250-300h palkatonta työtä, joten meneekö liukuman ohi 8 enemmän tai vähemmän ei vaikuta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö lahjavero pidä maksaa vasta viiden tonnin jälkeen?
Menee palkkatulona verotettavaksi.
Lahja on verotuksellisessa mielessä vastikkeeton.
Työstä et voi palkita lahjalla, palkasta menee tulovero.
Lahjakortti. Kyllä kelpaa, aion ostaa sillä jotain herkkuja.
Toimistolle oli tuotu välipalapatukoita ja kovia karamelleja yhteisesti koko tiimille. Voi pojat.