Minkä joululahjan sait työnantajaltasi? Ilahduitko?
Kommentit (56)
Kai maksoitte yli satasen lahjoista verot?
Mä sain pomolta kondylooman, mikäköhän sen verotusarvo on?
Työnantaja lahjoitti ”hyväntekeväisyyteen”
joululahjarahat. Tiedämmekin kuitenkin, että suurin osa näitten järjestöjen keräämistä rahoista menevät hallintokuluihin eli johtajien mahtipalkkoihin.
Olisin mieluummin sen juustolaatikon ottanut tai jonkun paketin, joka tulee suomalaista työtä.
Lisäbonuksena duunikavereille yyteet.
3kk palkan suuruisen bonuksen. Ilahduin. Toki summasta vähennettiin verot.
Meillä on jo vuosikymmeniä jaettu jouluraha työntekijöille. Pitkäaikaisille työntekijöille se on € 1000,-. Kyllä siitä ihan kivasti käteen jää.
Työnantajalta "joululaatikko", jossa oli pähkinöitä, karkkia, kallista hyvälaatuista mehua ja nätti puuvillainen kestokassi.
Asiakkailta sain kynttilöitä, suklaata, piparimuotin ja yhdeltä sain kirjan, josta oli ollut hänen kanssaan puhetta :) Yhdestä toimistokohteesta sain myös herkkukorin - samanlaisen, kun firman omat työntekijät sai. Herkkujen lisäksi siellä oli 30 euron lahjakortti.
Olin ilahtunut kaikista.
t: siivooja (koti ja toimisto), vuokratyöläinen
Vierailija kirjoitti:
En mitään. En ilahtunut.
Yhdessä työpaikassani joka vuosi joku valitti ihan normaaleista joululahjoista ja sen vuoksi lahjojen antaminen lopetettiin kokonaan. Siitäkin sitten valitettiin!
Vierailija kirjoitti:
3kk palkan suuruisen bonuksen. Ilahduin. Toki summasta vähennettiin verot.
Ei bonukset ole joululahja.
Köyhät saa köyhien lahjat... oisitte kouluttautunut ja verkostoitunut
T. BMW X5 lahjaksi
Vierailija kirjoitti:
Työnantajalta "joululaatikko", jossa oli pähkinöitä, karkkia, kallista hyvälaatuista mehua ja nätti puuvillainen kestokassi.
Asiakkailta sain kynttilöitä, suklaata, piparimuotin ja yhdeltä sain kirjan, josta oli ollut hänen kanssaan puhetta :) Yhdestä toimistokohteesta sain myös herkkukorin - samanlaisen, kun firman omat työntekijät sai. Herkkujen lisäksi siellä oli 30 euron lahjakortti.
Olin ilahtunut kaikista.
t: siivooja (koti ja toimisto), vuokratyöläinen
Ihanaa, työtäsi arvostetaan!
Torkkupeiton ja oli vielä joku halpis. En todellakaan ilahtunut, joulu on meillä sesonkia ja tehdään pitkää päivää mutta kiitosta ei työnantajalta saada.
220 e arvoinen älykello, ilahduin.